Gość okraglaczek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Witam! próbuje sie dowiedziec jak podciagnac sprzeglo w primerze. Sprzeglo bierze mi odrazu jak tylko zaczne je popuszczac, nawet czasami ze nie moge biegu wrzucic bo do konca nie jest wysprzeglone. podzrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin34 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Cześć ! Taki jest urok P-11.144 tutaj sprzęgło się samo reguluje , ewentualnie można regulować sam pedał sprzęgła ( ale tylko trochę ) Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 hmmm to nie wiem co zrobic, wpier sprobuje odpowietrzyc to moze sie poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Mam podobny problem ze sprzęgłem, tylko u mnie bierze dosłownie na samej górze. Czyżby już koniec sprzęgła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 tylko u mnie bierze dosłownie na samej górze. Czyżby już koniec sprzęgła ?Ja też się nad tym zastanawiam i mam podobnie, ale.... jeżdżę na takim odkąd go kupiłem czyli jakieś 35000 km pod moim tyłkiem i nie zauważyłem, żeby coś się pogarszało. Jeżdżę więc dalej...Będę śledził ten wątek choć mam P11, ale tu też hydraulika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 tylko u mnie bierze dosłownie na samej górze. Czyżby już koniec sprzęgła ?Ja też się nad tym zastanawiam i mam podobnie, ale.... jeżdżę na takim odkąd go kupiłem czyli jakieś 35000 km pod moim tyłkiem i nie zauważyłem, żeby coś się pogarszało. Jeżdżę więc dalej...Będę śledził ten wątek choć mam P11, ale tu też hydraulika A próbowaliście odkręcić, poluzować do końca linkę sprzęgła - nic nie daje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A próbowaliście odkręcić, poluzować do końca linkę sprzęgła - nic nie daje ? w P11.144 nie ma żadnej linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam! próbuje sie dowiedziec jak podciagnac sprzeglo w primerze. Sprzeglo bierze mi odrazu jak tylko zaczne je popuszczac, nawet czasami ze nie moge biegu wrzucic bo do konca nie jest wysprzeglone. podzrawiam mnie od zawsze bieże prawie przy samej podłodze,na początku nie mogłem sie przyzwyczaić ale teraz spoko,poprostu but do podłogi i po problemie,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A próbowaliście odkręcić, poluzować do końca linkę sprzęgła - nic nie daje ? w P11.144 nie ma żadnej linki A właśnie,że jest linka. Jak otwożysz maskę, na dole po prawej stronie i można wyregulować sprzęgło. Byłem dzisiaj u mechanika i dokonał mi korekty sprzęgła. Brało na samej górze, a teraz gdzieś tak po środku i od razu inaczej się jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Arkady2222, i bardzo przydatna informacja dla potomnych :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A właśnie,że jest linka. Jak otwożysz maskę, na dole po prawej stronie i można wyregulować sprzęgło. Byłem dzisiaj u mechanika i dokonał mi korekty sprzęgła. Brało na samej górze, a teraz gdzieś tak po środku i od razu inaczej się jeździ. nie wiem jaki masz samochód i może w Twoim samochodzie jest linka sprzęgła. Powtórzę jeszcze raz dla jasności: w P11.144 nie ma żadnej linki sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yupii Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A właśnie,że jest linka. Jak otwożysz maskę, na dole po prawej stronie i można wyregulować sprzęgło. Byłem dzisiaj u mechanika i dokonał mi korekty sprzęgła. Brało na samej górze, a teraz gdzieś tak po środku i od razu inaczej się jeździ. nie wiem jaki masz samochód i może w Twoim samochodzie jest linka sprzęgła. Powtórzę jeszcze raz dla jasności: w P11.144 nie ma żadnej linki sprzęgła. Witam. Ja nie chciałem wypowiadać się nie potwierdziwszy swoich wiadomości, ale dziś to sprawdzę u siebie. Jak byłem ostatnio na przeglądzie nie w ASO ale w zakładzie który zajmuje sie Nissankami to mechanik też mi zwrócił uwagę dlaczego tak bardzo linkę sprzęgła mam podciągniętą. Po otwarciu maski zanurkował w okolice prawej strony silnika (patrząc od czoła auta na silnik) pod aparatem zapłonowym jest tam dźwignia na której wykonał regulację. Postaram się dziś pstryknąć fotkę i zamieścić wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam.Ja nie chciałem wypowiadać się nie potwierdziwszy swoich wiadomości, ale dziś to sprawdzę u siebie. Jak byłem ostatnio na przeglądzie nie w ASO ale w zakładzie który zajmuje sie Nissankami to mechanik też mi zwrócił uwagę dlaczego tak bardzo linkę sprzęgła mam podciągniętą. Po otwarciu maski zanurkował w okolice prawej strony silnika (patrząc od czoła auta na silnik) pod aparatem zapłonowym jest tam dźwignia na której wykonał regulację. Postaram się dziś pstryknąć fotkę i zamieścić wieczorem. Za chwilę i ja zacznę u siebie sprawdzać, bo można zgłupieć. Widzę, że Szanowni Panowie nie wiedzą, że mają w swoich samochodach sprzęgło wspomagane hydraulicznie i żadnych linek tam nie ma. To, że masz dźwignię nie oznacza, że masz linkę (tę dźwignię porusza popychacz hydrauliczny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yupii Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Za chwilę i ja zacznę u siebie sprawdzać, bo można zgłupieć.Widzę, że Szanowni Panowie nie wiedzą, że mają w swoich samochodach sprzęgło wspomagane hydraulicznie i żadnych linek tam nie ma. To, że masz dźwignię nie oznacza, że masz linkę (tę dźwignię porusza popychacz hydrauliczny) Hej. No więc powiem tak że nie wszystko się wie i ja się nie upieram co do linki. Natomiast co do regulacji to wiem bo widziałem i byłem przy tym jak gość poluzował na tej dźwigni i pedał sprzęgła dostał większego luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Za chwilę i ja zacznę u siebie sprawdzać, bo można zgłupieć. Widzę, że Szanowni Panowie nie wiedzą, że mają w swoich samochodach sprzęgło wspomagane hydraulicznie i żadnych linek tam nie ma. To, że masz dźwignię nie oznacza, że masz linkę (tę dźwignię porusza popychacz hydrauliczny) Hej. No więc powiem tak że nie wszystko się wie i ja się nie upieram co do linki. Natomiast co do regulacji to wiem bo widziałem i byłem przy tym jak gość poluzował na tej dźwigni i p edał sprzęgła dostał większego luzu. Oświadczam wszem i wobec, że w P11.144 JEST LINKA do regulacji sprzęgła. Patrząc od przodu, po prawej stronie, pod aparatem zapłonowym. Jest tam takie specjalne pokrętło, którym można regulować linkę polcami, bez użycia klucza, pod warunkiem, że owo pokrętło nie jest zapieczone. ( właśnie u mnie tak było i mechanik ściągał linkę, zapodał WD40 i po problemie ) Jeszcze tylko dodam, że wcześniej brało mi na samej górze, a po regulacji gdzieś tak po środku. Wniosek. Jest linka-jest i regulacja, inaczej u mnie by się nie poprawiło. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Oświadczam wszem i wobec, że w P11.144 JEST LINKA do regulacji sprzęgła. Patrząc od przodu, po prawej stronie, pod aparatem zapłonowym. Jest tam takie specjalne pokrętło, którym można regulować linkę polcami, bez użycia klucza, pod warunkiem, że owo pokrętło nie jest zapieczone. ( właśnie u mnie tak było i mechanik ściągał linkę, zapodał WD40 i po problemie ) Jeszcze tylko dodam, że wcześniej brało mi na samej górze, a po regulacji gdzieś tak po środku. Wniosek. Jest linka-jest i regulacja, inaczej u mnie by się nie poprawiło. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu. :one:Śledzę wątek jak wyżej pisałem ale po powyższych wypowiedziach pokusiłem się o zajrzenie pod maskę. Mam tak samo w swoim dieslu P11.Arkady2222, masz 100% racji. Potwierdzam i spadam do garażu luzować linkę :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Oświadczam wszem i wobec, że w P11.144 JEST LINKA do regulacji sprzęgła. Patrząc od przodu, po prawej stronie, pod aparatem zapłonowym. Jest tam takie specjalne pokrętło, którym można regulować linkę polcami, bez użycia klucza, pod warunkiem, że owo pokrętło nie jest zapieczone. ( właśnie u mnie tak było i mechanik ściągał linkę, zapodał WD40 i po problemie ) Jeszcze tylko dodam, że wcześniej brało mi na samej górze, a po regulacji gdzieś tak po środku. Wniosek. Jest linka-jest i regulacja, inaczej u mnie by się nie poprawiło. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu. :one:Śledzę wątek jak wyżej pisałem ale po powyższych wypowiedziach pokusiłem się o zajrzenie pod maskę. Mam tak samo w swoim dieslu P11.Arkady2222, masz 100% racji. Potwierdzam i spadam do garażu luzować linkę :diabel: Piektor, cieszę się, że choć ty znalazłeś tę linkę. Może za tobą pójdą też inni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 No ale ja mam P11............ Poczekam na lepszą pogodę z regulacją, samochód zmókł Widocznie są dwa systemy sprzęgłowe. W książkach dostępnych w przyklejonym temacie występuje linka sprzęgła z śrubą regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Piektor, cieszę się, że choć ty znalazłeś tę linkę. Może za tobą pójdą też inni jak już Piektor zdążył napisać, jest on posiadaczem modelu P11, zasadniczo rózni się on od P11.144. Zanim pójdę sprawdzić u siebie brak linki, zdecydowanie sugeruję, abyś poszedł sprawdzić jaki masz model Primery Nie chcę już powtarzać, że w P11.144 nie ma .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jak już Piektor zdążył napisać, jest on posiadaczem modelu P11, zasadniczo rózni się on od P11.144.I cekawostka z rana... Mój szwagier, który także ma P11 w dieslu o rok starszą od mojej... y tego nie namierzyliśmy linki. On ma coś takiego (sorry za żargon): pompka pod pedałem sprzęgła -> rurki hydrauliczne -> zbiorniczek z płynem zamocowany na grodzi -> kolejny jakby cylinderek hamulcowy zamontowany na łapie do obudowy skrzyni biegów -> i cięgno sprzęgła przy obudowie skrzyni biegów. Linki nie stwierdzono Ja mam wersję GX z 1999 On SLX Competence z 1998 Mam nadzieję, że pogodziłem w tym temacie Arkady2222 jak możesz to zrób zdjęcie i wrzuć - rozwieje to wątpliwości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mam nadzieję, że pogodziłem w tym temacie nie do końca. Chodzi o jednoznaczne stwierdzenie, że w P11.144 nie ma linki (w niektórych modelach P11 - jak sam udowodniłeś - były również sprzęgła wspomagane hydraulicznie), co nie oznacza, że w P11.144 są sprzęgła "uruchamiane linką" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 a u mnie nie ma nawet pedału sprzęgła :diabel2: :diabel2: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkady2222 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zaczynam powoli już głupieć. Cały czas piszę, że mam P11.144, a tu okazuje się, że być może P11. Rozwiejmy wątpliwości. Mam Primerkę 2.0 16V z 1999r z maja. ( więc P11, czy P11.144 ) :?: Jednak jaka by nie była, u mnie linka do regulacji jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Arkady2222 Jeżeli masz taką "buźkę" jak u Bruneros to masz P11.144 (oczywiście chodzi o buźkę primy)! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Arkady2222 Jeżeli masz taką "buźkę" jak u Bruneros to masz P11.144 (oczywiście chodzi o buźkę primy)! We wtorek o 16:40 było wiadomo, że nie ma P11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.