Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Felgi aluminiowe 20"


sido
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dziekuje bardzo- taka wizję miałem, stwierdziłem ze klasyczne ramienne chromy bedą pasować i w sumie efekt bardzo mi sie podoba. Oczywiscie kwestia gustu, indywidualnych upodobań.

 

 

726e9dc88a775c78med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sowaman, ja miałem kupować 20" do murańca ale dolar wyskoczył w góre i nie chce ładować 6 tyś w koła....ale teraz mam wizje wypolerować na wysoki połysk te na których jeżdże...efekt podobny do chromu:) i tanim kosztem , nie mówiąc już o komforcie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysł, pamiętaj ze aluminium sie utlenia i trzeba by było je poddać anodowaniu (proces zapobiegający utlenianiu aluminium) lub zabezpieczyć zywicą techniczną (lakierujać jak lakierem z pistoletu). Troche zachodu , ale moze wyjść świetnie.

 

 

726e9dc88a775c78med.jpg

 

[ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 12:25 ]

do "rio" , wyobraż sobie ze srednica zapasu jest inna od średnicy piasty, jak chcesz nurkowac pod samochód i odwalac fuszerkę to sam to mozesz robić. Chodzi o dokładne rozmiary które juz opisałem w innym posce geniuszu 0,1 powoduje ze ring nie siedzi sztywno na piascie, jesli nie siedzi sztywno to nie ma sensu ich dorabiać. Twoim sposobem mozna dobrać blaszaki a nie alumy kolego. Ale dziękuje za szczere checi pomocy :)

 

do "rezusik" wydaje mi sie ze głowy nie nosisz dla ozdoby a tym bardziej do myslenia cos mi sie wydaje ze blizej tobie niz mi do tych kilku procent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do "rio" , wyobraż sobie ze srednica zapasu jest inna od średnicy piasty, jak chcesz nurkowac pod samochód i odwalac fuszerkę to sam to mozesz robić. Chodzi o dokładne rozmiary które juz opisałem w innym posce geniuszu 0,1 powoduje ze ring nie siedzi sztywno na piascie, jesli nie siedzi sztywno to nie ma sensu ich dorabiać. Twoim sposobem mozna dobrać blaszaki a nie alumy kolego. Ale dziękuje za szczere checi pomocy :)

 

Pierwsza sprawa jest taka, że jesteś dość nie uprzejmy i chyba nieco przemądrzały. Niestety nic dobrego z takich cech nie wynika, zapewne kiedyś się o tym przekonasz.

 

Druga sprawa, specjalnie dla Ciebie zanurkowałem z suwmiarką pod samochód i sprawdziłem swoją "fuszerkę" - wynik 66,1 mm - czyż to nie średnica piasty? Łatwo też zauważyć że felga z zapasu wchodzi ciasno na piastę, no chyba że masz problem z zapasem... u mnie pasuje idealnie/ciasno - miałem niestety okazję to sprawdzić - swoją drogą stąd pomysł z mierzeniem otworu w zapasie..

Biorę sobie oczywiście twoje jakże cenne uwagi do serca.

 

Wybaczcie OT

 

pozdrawiam

 

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sowaman, ja miałem kupować 20" do murańca ale dolar wyskoczył w góre i nie chce ładować 6 tyś w koła....ale teraz mam wizje wypolerować na wysoki połysk te na których jeżdże...efekt podobny do chromu:) i tanim kosztem , nie mówiąc już o komforcie:)

 

wiesz to moze być dobry temat na nowego posta, moze załozysz to wymienimy spostrzezenia, jakies uwagi itp.? Robiłem to ostatnio z bbs rs (trzyczęściowe felgi) i dobrze wyszło.

 

81af3981e11a48c4med.jpg

rant zewnetrzny po lekkiej polerce i po malowaniu zywica techniczną bbs rs

 

f1c30e38e1e41e2emed.jpg

 

6e716fc5f4a8e2f4med.jpg

 

0da9f16898cccf9emed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

a co myslicie mam za 4k upolowane fele 22" 295/30 ET1|3 na połysku .hmmm.właśnie tylko że 6x139,7 i zastanawiam sie czy warte całego zamieszania

po 1 kapeć 30.

2.rozwierty bo z tego co wyczytałem to nasz rozmiar 6x114.3.

i pochodzą Ssangyoung Rexton 2005.przenosze sie na szose. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość mariano27irl

nie jest to raczej dobry pomysl zeby rozwiercac felgi.po pierwsze nie jest to takie latwe ,po drugie oslabiasz felge a przy takiej masie auta moze to miec oplakane skutki.nie lepiej kupic felgi o odpowiednim rozstawie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariano27irl

niezbyt madry pomysl.po pierwsze jest to technicznie malo realne.po drugie co zrobisz kiedy bedzie trzeba te tarcze czy bebny wymienic?zreszta obrocz tarcz i bebnow musisz jeszcze rozwiercic i przegwintowac piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

sowaman mam do ciebie pytanie a dokładnie czy felgi przed malowaniem trzeba wypolerować na wysoki połysk czy aby były drobne ryski żeby lakier się trzymał i w jakich sklepach szukać żywice techniczną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

20-calowe fele sprowadzane na zamówienie ze stanów na oponkach maxisa 275/80/a dalej nie pamiętam a powiedzcie mi jak chce kupic uniwersalny wydech "sportowy" z allegro to musze coś jeszcze zmieniac bo w navarkach jest katalizator w połowie wydechu

Wrzuć jakieś fotki jak to wyszło.

 

Koszt malowania czterech 17-tek to 500zl. Najlepiej uderzac do lakierni proszkowej ktora ma wulkanizacje. Ja tak zrobilem. Wstawilem auto rano i nastepnego dnia po poludniu bylo do odbioru. W cenie jest demontaz/montaz, wywazenie itp. Powłoka proszkowa nie jest tak idealna jak farba nakładana tradycyjnie, ale jest jak beton. Twarda i nie do zajeb...nia. Plusy w praktyce? Dużo łatwiej się to czyści bo pył hamulcowy nie wżera się tak w lakier. Standardowe kolory to bialy, srebrny, czarny polysk i czarny mat. Inne kolory - cena do negocjacji.

post-16930-12513154387105_thumb.jpg

post-16930-1251315499276_thumb.jpg

Edytowane przez kkf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KotSylwester

Standardowe kolory to bialy, srebrny, czarny polysk i czarny mat.

 

A na jaki polakierowałeś? Bo mam wrażenie że ramiona są grafit a boki czarne?

Napisz gdzie lakierowałeś smile.gif Bo jak rozumiem cena ze zdjeciem, założeniem, wyważeniem?

Auto zostało u nich na noc, czy miałeś drugie kółka?

Ja myślę o bardzo jasnym srebrnym ale "moja" lakiernia ma srebrny przypominający jasny szary, więc u nich nie zrobię.

Drugi pomysł to średni grafit - ciemny szary metalik rolleyes.gif

 

 

Pozdr

Radek

Edytowane przez KotSylwester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jaki polakierowałeś? Bo mam wrażenie że ramiona są grafit a boki czarne?

Napisz gdzie lakierowałeś smile.gif Bo jak rozumiem cena ze zdjeciem, założeniem, wyważeniem?

Auto zostało u nich na noc, czy miałeś drugie kółka?

Ja myślę o bardzo jasnym srebrnym ale "moja" lakiernia ma srebrny przypominający jasny szary, więc u nich nie zrobię.

Drugi pomysł to średni grafit - ciemny szary metalik rolleyes.gif

 

 

Pozdr

Radek

 

Ano tak ten czarny mat się mieni. Kolor jest jednolity ale wszystko zależy od światła. Raz wyglądają na grafit, raz na czarny. Lakierowałem na ul. Instalatorów 5 (okolice Statoila i torów kolejowych przy Grójeckiej). Nie miałem drugiego kompletu kół. Po prostu wstawiłem do nich całe auto. Postawili auto na koziołkach i zdemontowali, przemalowali, założyli. Cena za wszystko na gotowo.

Edytowane przez kkf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło rewelacyjnie. Ciekawe jak będzie z trwałością takiej powłoki.

 

Nie masz odprysków w miejscach gdzie dokręcali śruby? Z doświadczenia wiem, że proszek nie lubi ściskania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe pytanie z tymi odpryskami. Nie zdejmowalem jeszcze kół. Pewnie będę w stanie sprawdzić jak złapię gumę. Tak czy inaczej nawet jeśli (tfu tfu tfu) coś odpryśnie to kolejne malowanie w porównaniu z zakupem felg to finansowy pikuś ;) Na razie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło ok, ale osobiście nie dałbym czarnych felg do srebrnego nadwozia.

 

Czy przed malowaniem czyścili Ci jakoś te felgi ?

 

Mam komplet przyniszczonych(wżery i odpryski lakieru) felg od innego auta i chyba wybiorę się do tego warsztatu. Ciekawe, czy mają tam maszynę do piaskowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło ok, ale osobiście nie dałbym czarnych felg do srebrnego nadwozia.

 

Czy przed malowaniem czyścili Ci jakoś te felgi ?

 

Mam komplet przyniszczonych(wżery i odpryski lakieru) felg od innego auta i chyba wybiorę się do tego warsztatu. Ciekawe, czy mają tam maszynę do piaskowania ?

 

Mają pełen zakres usług. Piaskowanie, szlifowanie, w razie czego prostowanie i komora lakiernicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...