Gość sowaman Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 dziekuje bardzo- taka wizję miałem, stwierdziłem ze klasyczne ramienne chromy bedą pasować i w sumie efekt bardzo mi sie podoba. Oczywiscie kwestia gustu, indywidualnych upodobań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 sowaman, ja miałem kupować 20" do murańca ale dolar wyskoczył w góre i nie chce ładować 6 tyś w koła....ale teraz mam wizje wypolerować na wysoki połysk te na których jeżdże...efekt podobny do chromu:) i tanim kosztem , nie mówiąc już o komforcie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sowaman Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 wątek ceny w innym temacie :http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=616980#616980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 sowaman, wiem:) napisałem powyzej ze juz znalazlem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sowaman Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 dobry pomysł, pamiętaj ze aluminium sie utlenia i trzeba by było je poddać anodowaniu (proces zapobiegający utlenianiu aluminium) lub zabezpieczyć zywicą techniczną (lakierujać jak lakierem z pistoletu). Troche zachodu , ale moze wyjść świetnie. [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 12:25 ] do "rio" , wyobraż sobie ze srednica zapasu jest inna od średnicy piasty, jak chcesz nurkowac pod samochód i odwalac fuszerkę to sam to mozesz robić. Chodzi o dokładne rozmiary które juz opisałem w innym posce geniuszu 0,1 powoduje ze ring nie siedzi sztywno na piascie, jesli nie siedzi sztywno to nie ma sensu ich dorabiać. Twoim sposobem mozna dobrać blaszaki a nie alumy kolego. Ale dziękuje za szczere checi pomocy do "rezusik" wydaje mi sie ze głowy nie nosisz dla ozdoby a tym bardziej do myslenia cos mi sie wydaje ze blizej tobie niz mi do tych kilku procent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 do "rio" , wyobraż sobie ze srednica zapasu jest inna od średnicy piasty, jak chcesz nurkowac pod samochód i odwalac fuszerkę to sam to mozesz robić. Chodzi o dokładne rozmiary które juz opisałem w innym posce geniuszu 0,1 powoduje ze ring nie siedzi sztywno na piascie, jesli nie siedzi sztywno to nie ma sensu ich dorabiać. Twoim sposobem mozna dobrać blaszaki a nie alumy kolego. Ale dziękuje za szczere checi pomocy Pierwsza sprawa jest taka, że jesteś dość nie uprzejmy i chyba nieco przemądrzały. Niestety nic dobrego z takich cech nie wynika, zapewne kiedyś się o tym przekonasz. Druga sprawa, specjalnie dla Ciebie zanurkowałem z suwmiarką pod samochód i sprawdziłem swoją "fuszerkę" - wynik 66,1 mm - czyż to nie średnica piasty? Łatwo też zauważyć że felga z zapasu wchodzi ciasno na piastę, no chyba że masz problem z zapasem... u mnie pasuje idealnie/ciasno - miałem niestety okazję to sprawdzić - swoją drogą stąd pomysł z mierzeniem otworu w zapasie.. Biorę sobie oczywiście twoje jakże cenne uwagi do serca. Wybaczcie OT pozdrawiam maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sowaman Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 sowaman, ja miałem kupować 20" do murańca ale dolar wyskoczył w góre i nie chce ładować 6 tyś w koła....ale teraz mam wizje wypolerować na wysoki połysk te na których jeżdże...efekt podobny do chromu:) i tanim kosztem , nie mówiąc już o komforcie:) wiesz to moze być dobry temat na nowego posta, moze załozysz to wymienimy spostrzezenia, jakies uwagi itp.? Robiłem to ostatnio z bbs rs (trzyczęściowe felgi) i dobrze wyszło. rant zewnetrzny po lekkiej polerce i po malowaniu zywica techniczną bbs rs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majku Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ..dobra kwestia z 20"stkami zwłaszcza że i tak większość aut toczy się po asfalcie, a względy estetyczne też sa nieocenione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 a co myslicie mam za 4k upolowane fele 22" 295/30 ET1|3 na połysku .hmmm.właśnie tylko że 6x139,7 i zastanawiam sie czy warte całego zamieszania po 1 kapeć 30. 2.rozwierty bo z tego co wyczytałem to nasz rozmiar 6x114.3. i pochodzą Ssangyoung Rexton 2005.przenosze sie na szose. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 nie jest to raczej dobry pomysl zeby rozwiercac felgi.po pierwsze nie jest to takie latwe ,po drugie oslabiasz felge a przy takiej masie auta moze to miec oplakane skutki.nie lepiej kupic felgi o odpowiednim rozstawie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 broń boże felgi .mowa o bębnach i tarczach. :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 niezbyt madry pomysl.po pierwsze jest to technicznie malo realne.po drugie co zrobisz kiedy bedzie trzeba te tarcze czy bebny wymienic?zreszta obrocz tarcz i bebnow musisz jeszcze rozwiercic i przegwintowac piasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak tylko pytałem bo się dało .pozdrowionka dla bogobojnych :573: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZdrajcaSt Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 ja wstwiłem do mojej navarki 20-calowe chromowane felgi na oponach 275/75/ i też są ładne chcecie dam fotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 ładnie ,ładnie tylko chyba jeszcze za małe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 sowaman mam do ciebie pytanie a dokładnie czy felgi przed malowaniem trzeba wypolerować na wysoki połysk czy aby były drobne ryski żeby lakier się trzymał i w jakich sklepach szukać żywice techniczną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 A ja przemalowałem seryjne 17-tki (po lifcie) na czarny mat i jestem zachwycony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Wrzuć jakieś fotki jak to wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) 20-calowe fele sprowadzane na zamówienie ze stanów na oponkach maxisa 275/80/a dalej nie pamiętam a powiedzcie mi jak chce kupic uniwersalny wydech "sportowy" z allegro to musze coś jeszcze zmieniac bo w navarkach jest katalizator w połowie wydechu Wrzuć jakieś fotki jak to wyszło. Koszt malowania czterech 17-tek to 500zl. Najlepiej uderzac do lakierni proszkowej ktora ma wulkanizacje. Ja tak zrobilem. Wstawilem auto rano i nastepnego dnia po poludniu bylo do odbioru. W cenie jest demontaz/montaz, wywazenie itp. Powłoka proszkowa nie jest tak idealna jak farba nakładana tradycyjnie, ale jest jak beton. Twarda i nie do zajeb...nia. Plusy w praktyce? Dużo łatwiej się to czyści bo pył hamulcowy nie wżera się tak w lakier. Standardowe kolory to bialy, srebrny, czarny polysk i czarny mat. Inne kolory - cena do negocjacji. Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez kkf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KotSylwester Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) Standardowe kolory to bialy, srebrny, czarny polysk i czarny mat. A na jaki polakierowałeś? Bo mam wrażenie że ramiona są grafit a boki czarne? Napisz gdzie lakierowałeś Bo jak rozumiem cena ze zdjeciem, założeniem, wyważeniem? Auto zostało u nich na noc, czy miałeś drugie kółka? Ja myślę o bardzo jasnym srebrnym ale "moja" lakiernia ma srebrny przypominający jasny szary, więc u nich nie zrobię. Drugi pomysł to średni grafit - ciemny szary metalik Pozdr Radek Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez KotSylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) A na jaki polakierowałeś? Bo mam wrażenie że ramiona są grafit a boki czarne? Napisz gdzie lakierowałeś Bo jak rozumiem cena ze zdjeciem, założeniem, wyważeniem? Auto zostało u nich na noc, czy miałeś drugie kółka? Ja myślę o bardzo jasnym srebrnym ale "moja" lakiernia ma srebrny przypominający jasny szary, więc u nich nie zrobię. Drugi pomysł to średni grafit - ciemny szary metalik Pozdr Radek Ano tak ten czarny mat się mieni. Kolor jest jednolity ale wszystko zależy od światła. Raz wyglądają na grafit, raz na czarny. Lakierowałem na ul. Instalatorów 5 (okolice Statoila i torów kolejowych przy Grójeckiej). Nie miałem drugiego kompletu kół. Po prostu wstawiłem do nich całe auto. Postawili auto na koziołkach i zdemontowali, przemalowali, założyli. Cena za wszystko na gotowo. Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez kkf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wyszło rewelacyjnie. Ciekawe jak będzie z trwałością takiej powłoki. Nie masz odprysków w miejscach gdzie dokręcali śruby? Z doświadczenia wiem, że proszek nie lubi ściskania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ciekawe pytanie z tymi odpryskami. Nie zdejmowalem jeszcze kół. Pewnie będę w stanie sprawdzić jak złapię gumę. Tak czy inaczej nawet jeśli (tfu tfu tfu) coś odpryśnie to kolejne malowanie w porównaniu z zakupem felg to finansowy pikuś Na razie jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wyszło ok, ale osobiście nie dałbym czarnych felg do srebrnego nadwozia. Czy przed malowaniem czyścili Ci jakoś te felgi ? Mam komplet przyniszczonych(wżery i odpryski lakieru) felg od innego auta i chyba wybiorę się do tego warsztatu. Ciekawe, czy mają tam maszynę do piaskowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wyszło ok, ale osobiście nie dałbym czarnych felg do srebrnego nadwozia. Czy przed malowaniem czyścili Ci jakoś te felgi ? Mam komplet przyniszczonych(wżery i odpryski lakieru) felg od innego auta i chyba wybiorę się do tego warsztatu. Ciekawe, czy mają tam maszynę do piaskowania ? Mają pełen zakres usług. Piaskowanie, szlifowanie, w razie czego prostowanie i komora lakiernicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.