nomyk Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Witam Kupiłem sobie sterownik centralnego zamka na Allegro http://www.allegro.pl/item355216132_sterow...ekn_piloty.html Tylko teraz nie wiem od czego zacząć gdzie sie wpiąć gdzie sie znajduje aktualny sterownik centralnego zamka Dodam ze na forum nie znalazłem opisu do p11 jest jedynie do p10 a z tego co sie dowiedziałem w p11 jest to troche inaczej rozmieszczone Czy jest ktos taki co juz zakładał u siebie takie cudo ? był bym bardzo wdzieczny za podpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Wsiadz do auta zamykaj i otwieraj auto i posluchaj gdzie przekazniki "cykaja". Prosciej chyba sie nie da wytlumaczyc Jak znajdziesz modul to pozniej kombinacja czy mozna modul oryginalny wysterowac sygnalami masy/plusa, czy trzeba wpinac sie pod przekazniki w module. Jesli nie robiles tego, proponuje udac sie do kogos, bo mozesz tylko narobic sobie biedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 znalazłem centralke jest za obudową plastikową po lewej stronie sprzęgła zrobiłem zdjęcia jak to wygląda centralka nissanowska http://www.wrzuta.pl/obraz/88uFQQgR0T/dsc06067 mój centralny na pilota zakupiony na Allegro http://www.wrzuta.pl/obraz/hFH9rR66hl/dsc06068 moje pytanie- jak to ze sobą podłączyć za wszelkie informacje będe dozgonnie wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Daj skan instrukcji tej centralki to postaram się pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Próbowałem podłączyć i wyszło mi tak :przyciskiem na pilocie który otwiera dzwi zamykały się i to wszystko nigdzie nie moge znalesc kabelka do otwierania i w dodatku jest cos na odwrót skoro przyciskiem otwierania dzwi sie zamykaja nizej linki do instrukcji http://www.wrzuta.pl/obraz/eM2g867Aup/dsc06069 http://www.wrzuta.pl/obraz/1TlYHUha3Z/dsc06070 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Pod jaki kabelek się wpinałeś i według którego schematu połączyłeś centralkę? Weź kawałek przewodu, podłącz jeden koniec do masy a drugim spróbuj na przemian dotykać do jasnozielono-czerwonego i do żółto-czerwonego, napisz, jaka będzie reakcja, zwarcia tam nie zrobisz, bo zamek jest sterowany masą. Na schemacie widzę, że, w drzwiach kierowcy są dwa jakieś włączniki, niestety opis jest kiepski i niewiadomo konkretnie, do czego one są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Jutro będe grzebał- dam znać jak coś wymodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 nomyk, Ja do takich manewrow podchodze z probowka 12V na kablu. Dlaczego? Po co ryzykowac spaleniem sciezki lub bezpiecznika. Jednym koncem lapiesz gdzies za mase i a drugim szukasz po wtyczkach. Pamietaj najlepiej bys mial wszystkie drzwi pozamykane. Jesli we wtyczkach znajdziesz tylko zamykanie, to prawdopodobnie masz sterowanie ciagla masa. Co teraz pewnie spytasz, skoro sterownik podaje tylko impulsy. Ja bym rozebral ta centralke Nissana i probowka probowal poszukac zasilania przekaznikow i tam je wyzwalac masa a jak nie pojdzie to plusem. Jak kojarze w Primie P10 szlo to zrobic wlasnie tak pod przekaznik i masa. Schemat podlaczenia jaki pokazales jest latwo napisany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 No chyba będe musiał rozkręcic tą centralke nissanowską bo znalazłem dwa kable na których przy zamykaniu zamka pokazuje sie 12v na około 10s ale przy otwieraniu nic sie nie dzieje nie ma kabla na którym by sie cos działo powoli ten zamek doprowadza mnie do obłedu jeszcze troche i pojade do jakiegos zakładu który sie tym specjalizuje i bedzie z bańki a właśnie jesli by takowy ktoś znał w okolicach wawy ewentualnie bardziej w strone warszawy zachodniej -ozarów błonie był bym bardzo wdzięczny pozdrawiam wszystkich i dziekuje za zainteresowanie tematem [ Dodano: Wto 13 Maj, 2008 17:06 ] Podłączyłem wreszcie i wszystko śmiga powodem mojego problemu było iż zamykałem i otwierałem zamek nie kluczykiem tylko od wewnącz przełącznikiem przy klamce do otwierania :/ Wiec tak zamek sterowany jest masami impuls zamykania to kabelek- jasno zielono czerwony- impuls otwierania to -zółto czerwony- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 WP11 99r. A ja mam pytanie czy podpinając przewody z centralki alarmu lub sterownia centralnego zamka do centralki sterowania drzwiami w samochodzie trzeba rozcinać przewody w samochodzie załączające zamki drzwi ? Czy wystarczy tylko tam się wpiąć? I czy trzeba stosować jakieś przekaźniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 No ja mam p11 slx z 97r HB...... Chciałbym zamontowac alarm.....ale z siłownika idzie mi aż 6 kabli bodajże dwa chude i 4 grube......zobaczyłem to w drzwiach kierowcy pomyślałem siłownik master i dlatego tak dużo kabli.......więc rozbieram drzwi przednie prawe to samo........hymmmm...dlaczego? bo pewnie też jest siłownik master....zamykam i otwieram zamek w prawych drzwiach i wszystki się zamykają napewno siłownik master......więc rozbieram tylne drzwi i tu pewny że znajde dwa kable (otwieranie i zamykanie) a tu niespodzianka znowu 6 kabli tak samo jak z przodu....tyle że jak zamykałem zamek w drzwiach tylnych to tylko jedne drzwi się zanykały z tego co pisał nomyk, to powiniemen się podlączyć do kabli jasno zilono-czerwonego i do żółto-czerwonego i pewnie bym tak zrobił gdyby były takie kable tzn jest zółto-czerwony ale nie ma jasno zielono-czerwonego...... sa tylko takie pomarańczowo-niebieski , czarny, szaro-zielony, fioletowo-zielony, zółto-czerwony, brązowo-biały...... i nie wiem do jakich mam się podlączać alarm mam taki jak nomyk, tzn inna nazwa ale opis kabli i kolory kabli takie same i te schematy w instrukcji obsługi też mam takie same..... i jeszcze pytanie gdzie się moge (najłatwiejsze rozwiązanie) wpiąć w kierunki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Nic nie szukaj. W P11 ściągasz półkę pod kierownicą. Następnie zaglądasz do środka. I tam w śród tych kabli chyba za bezpiecznikami znajduje się przyklejona czarną taśmą kostka. Bodaj, że 6 pinowa. Ogólnie służy ona do modułu centralnego z pilota i domykania szyb. Ale jeśli nie masz zamontowanego centralnego fabrycznie (z pilota) to ta kostka jest wolna. Następnie bierzesz miernik i zamykasz i otwierasz drzwi przyciskiem w drzwiach od centralnego. Znajdziesz pojawiające się napięcie i tam po wpinasz swoje przewody z modułu. Dodam, że bezpieczniki też chyba trzeba wykręcić bo może za nimi znajduje się ta kostka. Ot i cała filozofia. :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 szukałem tej kostki i nie moge jej znaleść jest tylko jakaś z dwoma kablami i rzadnej innej wolnej kostki nie było...... jakie kolory kabli są w tej kostce od modułu?? albo jak wyglądam taki moduł......może ja mam taki moduł tylko nie iwem że mam...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Kostka jest mała i umnie czarna a jeśli chodzi o kolory kabli to weź kup sobie najtańszy miernik i sprawdź. Bo jak sam się bierzesz do roboty to rób z głową. A nie szukasz kolorów przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Miernik mam.........tylko chodzi mi o to że jak np mam ten moduł od zamka na pilot (tylko o tym nie wiem) to bym go wywalił i podpioł centralke z alarmu ale nie wiem jak ten moduł wygląda a jakbym wiedział jak on wyglada alebo jakie kable do niego idą to bym już sprawdził które konkretnie bable są od twierania a które od zamykanie itp...... a u siebie nie mam wolnej kostki 6pinowej jest tylko dwupinowa (i ona jest przyklejona taśmą do jakieś wiązki kabli) i też jest jakaś (ale większa) wolna kostka ale na takim jakby uchwycie i ją widać jak się otworzy klapke od bezpieczników........za bezpiecznikami i w około nich to nie ma takieś 6pinowej kostki....... jest takie pudełką (podobne do centralki c.zamka) po zamknieciu/otworzeniu zamka nic nie pstryka a i po odlaczeniu kabli zamek działa bez problemów....... być może mam zamontowany ten moduł bo nie mam takie wolnej kostki a mam chyba nioryginalne kluczyk więc być może stary kluczyk był z pilotem....... [ Dodano: Pią 02 Sty, 2009 10:04 ] A możecie mi jeszcze odp na takie pytanie czy w wersji SLX z 97roku to były seryjnie montowane c.zamki z pilota?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiler86 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 (edytowane) Witam, tez przymierzam się do montażu sterownika do centralnego w p11. O ile z rozszyfrowaniem sterownika myślę że sobie poradzę o tyle mam pytanie co do podłączenia w aucie, a mianowicie te kable jasnozielono-czerwony i żółto-czerwony to one wysterowują centralkę i ona później steruje przekaźnikami? i od czego te kable idą, od siłownika, jakiegoś czujnika na wkładce kluczyka czy tego przełącznika od w środku? I czy we wszystkich modelach jest sterowana masą czy są różne wersje? bo jak rozbierałem siłownik w drzwiach tylnych to jest on sterowany plusem. I jeszcze takie pytanie dla jasności, jeśli od strony pasażera da się zamknąć wszystkie drzwi ale tylko z kluczyka to to znaczy że i w drzwiach kierowcy jest siłownik i ten sterownik da się podpiąć bez większych kombinacji? Może pytania banalne ale to auto wujka i nie chce niczego uszkodzić. Potwierdzam kolory od zamykania i otwierania, dodam że żółto-czerwony idzie od siłownika, a jasnozielono-czerwony od wkładki kluczyka, nie wiem dlaczego tak...... Jeśli by ktoś szukał to kierunki można podpiąć przy włączniku zespolonym, kolory kabli: jasnozielono-czarny i jasnozielono-żółty. Jak myślicie, czy podpięcie się z zasilaniem do zasilania oryginalnej centralki było dobrym wyjściem? Edytowane 21 Lipca 2009 przez kiler86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pejsi Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) Witam wiem ze temat stary ale potrzebuje pomocy. Jeśli dobrze rozumiem to korzystam tutaj ze schematu C z tej Instrukcja Carprotect bx20 czyli biały do jasno zielono-czerwony a biało/czarny do żółto-czerwony, żółty i żółto/czarny do masy po takim podłączeniu żadnej reakcji Edytowane 12 Maja 2011 przez Pejsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik61 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. Jestem posiadaczem P11 od 2 tygodni. Miałem problem z centralnym. działał tylko z kluczyka. Nie dostałem żadnego pilota, więc nie było alarmu. Postanowiłem coś z tym zrobić. Kupiłem na allegro prosty alarm, bez żadnych dodatków. Tylko z podłączeniem centralnego. Przeszukałem wszystkie fora jak podłączyć. To było prostsze niż budowa cepa. Znalazłem kostkę od fabrycznego alarmu, która steruje zamkiem, kierunkami i prawdopodobnie domykaniem szyb, ale tego nie podłączałem. Wszystko śmiga aż miło. Nawet założyłem czujki ruchu, ale tylko dla picu nie podłączane, bo poco. W razie czego mogę coś podpowiedzieć, gdyby ktoś też próbował tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Neo09 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 (edytowane) Witam wiem ze temat stary ale potrzebuje pomocy. Jeśli dobrze rozumiem to korzystam tutaj ze schematu C z tej Instrukcja Carprotect bx20 czyli biały do jasno zielono-czerwony a biało/czarny do żółto-czerwony, żółty i żółto/czarny do masy po takim podłączeniu żadnej reakcji Mam taki sam problem, tylko zamek BX10, jakieś rozwiązanie? Edytowane 19 Października 2011 przez Neo09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.