Gość jerry Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Panowie od 3 miesięcy mam almerkę 2003r. Wymieniłem akumulator i moje radio nie działa.Pojawia się komunikat o "code in". Jestem laikiem samochodowym. Skąd taki kod wziąść. Czy on jest taki sam dla danego modelu, czy może indywidualny dla każdego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 indywidualny dla radia. znajdą Ci w ASO za $$$ ale może podjedź wpierw do jakiegoś serwisu i taniej Ci odblokują Powinieneś mieć na ostatniej stronie w książce do auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiekgig Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja mam przyklejony code na okladce od ksiazki do auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Jeśli będziesz miał szczęście to czasem jest ten 4 cyfrowy kod wpisany na górnej części radia Jeśli tam nie ma to pozostaje Ci podjechać do ASO i za 90 zł załatwisz sprawe. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c-tronic Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 gdybym dostał radio to 20min i jest kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pcunit Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 hello w almerkach sa radia firmy Clarion. potrzebny jest numer seryjny w/w odbiornka. mam kalkulator ściagniety do tego celu , wpisujedz do kalkulatora 4 ostatnie cyfry i otrzymujesz zwrotnie kod do wpisania podczas inicjalizacji.. jest troche zabawy..ale u mnie poszło. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...