Gość rafaellopoland Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Przymierzamy sie do zakupu QQ w wersji 1.5 dCi, ale martwi nas srednia moc, troszke brakuje by dolozyc do 2.0 dCi. A moze ktos skusil sie na chip tuning lub EcoBox w tej wersji. Pozdrawiam wszystkich ktorzy juz kupili QQ , nam barkuje tylko rozsadnego dealera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Przymierzamy sie do zakupu QQ w wersji 1.5 dCi, ale martwi nas srednia moc, troszke brakuje by dolozyc do 2.0 dCi. A moze ktos skusil sie na chip tuning lub EcoBox w tej wersji.Pozdrawiam wszystkich ktorzy juz kupili QQ , nam barkuje tylko rozsadnego dealera trochę szkoda nowego samochodu na takie wynalazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Poszukaj coś na ten temat na forum Renault'a, wszak zastosowany w QQ 1,5 dCi silniczek pochodzi z jego stajni. Nara Modest :/ [ Dodano: Nie 24 Sie, 2008 00:07 ] http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/powerbo...-ecu-power.html Nara Modest :one: [ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 14:19 ] Witam, 9 września 2008 roku dokonałem małej modernizacji mojego QQ, poprzez zastosowanie Digital Power Pack, który to wydał się znacznie korzystniejszym rozwiązaniem niż powerbox. Koszt całej instalacji zamknął się w 1,8k pln. Zrezygnowałem z pomiaru na hamowni - oszczędność rzędu 0,2k pln. Wrażenia po dwóch miesiącach eksploatacji /przejechałem około 2,5k km./ Zużycie paliwa bez zmian – jeżdżę na paliwach shell’a . Dynamika, szybkość – po zmianie sterownika odczuwalny przyrost mocy – obecnie już tego nie czuję – siła przyzwyczajenia. Na odcinku około 1,0 km /zakłady Dell’a w Łodzi/ udało mi się uzyskać prędkość licznikową 200 km/h. Szybciej już nie ryzykowałem choć samochód ciągle był skłony do szybszej jazdy - odczuwalnie przyspieszał na 5 biegu – 6 już nie miałem okazji wrzucić. Praca silnika jak przed modyfikacją, nie ma kopcenia oraz problemów z odpaleniem , zapalaniem kontrolek diagnostyki silnika. Zmiana charakterystyki momentu i mocy dotyczy zakresu od 1,8 do 4,5 k obrotów. Więc wykorzystywana jest przy dynamiczniejszej jeździe. Nara Modest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stevenson Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Modest jak się sprawuje samochód po chipowaniu po jakkims czasie. Dalej OK? Bo myślę i myślę i chyba się wreszcie zdecyduję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.