Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ - chip tuning lub EcoBox- ktos probowal ?


Gość rafaellopoland

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafaellopoland

Przymierzamy sie do zakupu QQ w wersji 1.5 dCi, ale martwi nas srednia moc, troszke brakuje by dolozyc do 2.0 dCi. A moze ktos skusil sie na chip tuning lub EcoBox w tej wersji.

Pozdrawiam wszystkich ktorzy juz kupili QQ :), nam barkuje tylko rozsadnego dealera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzamy sie do zakupu QQ w wersji 1.5 dCi, ale martwi nas srednia moc, troszke brakuje by dolozyc do 2.0 dCi. A moze ktos skusil sie na chip tuning lub EcoBox w tej wersji.

Pozdrawiam wszystkich ktorzy juz kupili QQ :), nam barkuje tylko rozsadnego dealera :)

 

trochę szkoda nowego samochodu na takie wynalazki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj coś na ten temat na forum Renault'a, wszak zastosowany w QQ 1,5 dCi silniczek pochodzi z jego stajni.

Nara Modest :/

 

[ Dodano: Nie 24 Sie, 2008 00:07 ]

http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/powerbo...-ecu-power.html

 

Nara Modest :one:

 

[ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 14:19 ]

Witam,

9 września 2008 roku dokonałem małej modernizacji mojego QQ, poprzez zastosowanie Digital Power Pack, który to wydał się znacznie korzystniejszym rozwiązaniem niż powerbox.

Koszt całej instalacji zamknął się w 1,8k pln. Zrezygnowałem z pomiaru na hamowni - oszczędność rzędu 0,2k pln.

Wrażenia po dwóch miesiącach eksploatacji /przejechałem około 2,5k km./

Zużycie paliwa bez zmian – jeżdżę na paliwach shell’a .

Dynamika, szybkość – po zmianie sterownika odczuwalny przyrost mocy – obecnie już tego nie czuję – siła przyzwyczajenia. Na odcinku około 1,0 km /zakłady Dell’a w Łodzi/ udało mi się uzyskać prędkość licznikową 200 km/h. Szybciej już nie ryzykowałem choć samochód ciągle był skłony do szybszej jazdy - odczuwalnie przyspieszał na 5 biegu – 6 już nie miałem okazji wrzucić.

Praca silnika jak przed modyfikacją, nie ma kopcenia oraz problemów z odpaleniem , zapalaniem kontrolek diagnostyki silnika. Zmiana charakterystyki momentu i mocy dotyczy zakresu od 1,8 do 4,5 k obrotów. Więc wykorzystywana jest przy dynamiczniejszej jeździe.

 

Nara Modest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Modest jak się sprawuje samochód po chipowaniu po jakkims czasie. Dalej OK? Bo myślę i myślę i chyba się wreszcie zdecyduję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...