Gość zet Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Od pewnego czasu nie lampa wstecznego nie dziala... żarówka jest OK Fachowcy elektrycy nie mają ochoty zabierać się za wymianę wlącznika, bo jest podobno gdzieś mocno schowany i trzeba rozebrać pól auta, aby się do niego dostać. Pomożecie? :029: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lunatyk1 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Z tego co sie orientuje jest to sensor odpowiedzialny za to światełko jest mocno pod skrzynią biegów...Poszukaj bo napewno jest już taki temat;P Ja przyznam sie że mam ten sam problem i już dosyć długo tak jeżdże:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zet Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Rzeczywiście, jest conieco w tej sprawie... http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...%B3a+wstecznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lunatyk1 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Jestem tylko ciekaw ile taka naprawa może kosztować?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PsooYa Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam To typowa usterka i faktycznie trudna w naprawie.... ale jesli tylko sie chce.... to czas naprawy od godziny do 2h koszt naprawy od 0 - 2zł. Gdzie jest przsełącznik i jak go wyjąć pisać nie będę ponieważ jak ktoś tego nie potrafi zlokalizować lepiej niech nie próbuje naprawy bo unieruchomi sobie auto. Cały problem polega w wytartych stykach sówaka (nie dekielka) Na pierwszym zdjęciu zdemontowany tj rozszlifowany starty styk sówaka. Miałem dremela to go użyłem i od tyłu rozszlifowałem zanitowany styk Na drugim zamontowane dwa nowe styki. Styki wykonane z przewodu elektrycznego 6mm^2 kupionego w elektrycznym Ponieważ miałem dostep do tokarki to nie musiałem sie meczyć i przetoczyłem miedź tak żeby pasowała w niewielki otworek po czym odciąłem na wyskość 1-1,5mm i zaklepałem młotkiem. Całość można wypiłować czy pilnikiem czy dremelem kwestia checi i zdolności. Oba styki wyrównałem na pilniku na równą wysokość oraz wyokragliłem papierem ściernym 180 kręcąć każdym z nich w nim i dociskająć palcami. Kiedyś dorzucę fotkę wytartego sówaka gdyż posiadam akurat dwa. Sówak cały odtłuścic porządnie w nitro, przylgnie wybieraka w skrzyni też, nałożyć kapke sylikonu olejoodpornego i przykleić. Odczekac z godzinę przed zalaniem oleju do skrzyni. Olej wlewać przez wyjęty bagnet (przekładnie linki predkościomierza) mierząc jego poziom za pomocą właśnie tej przekładni. Prawda że proste :-) ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brokuł Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Mój Stary(czyt.mąż) nie chce współgrać w tej kwesti. Dla mnie też proste, ale nasz mechanik powiedział, że się nie podejmie, bo rzeczywiście pod skrzynią biegów jest ten styk. A mój Stary mówi, że to może grozić później wyciekami ze skrzyni, bo nasz Brokuł leciwy, więc...tego nie zrobi. Wymyślił za to i to gdzieś na forum wyczytał kiedyś, żeby zrobić przełącznik w kabinie. Podobno nie ma wtedy problemu z przeglądem (jedni sprawdzają wsteczne, inni nie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Można zrobić przełącznik w kabinie. Tylko zrób sobie porządne sygnalizowanie na desce rozdzielczej załączonego światła cofania, żebyś później nie jeździła z załączonym wstecznym i nie oślepiała tych za Tobą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.