Gość zeton Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 remont silnika szedł jak krew z nosa ale udało sie dostac wszystkie częsci motor jest złożony i łożony podpięty i zalany .... no i własnie nie chce zapalić problem lezy w zapłonie a mianowicie w tym ze trzpień napędzający aparat zapłonowy włożyłem na pałe i obawiam sie ze jest w złym położeniu ... kombinowałem z ustawieniem aparatu ale dalej jest to samo, brakuje regulacji i obrót o 180 stopni zmienia tylko czestotliwośc strzelania w dolot ... mam manuala od ka24 i od z24i ale po rusku którego niwparjatku wogóle a niestety nie ma nic na obrazkach czy ktoś moze wie jak powinien być włożony ten trzepń zeby zapłon był zgrany z punktami obrotu wału ? chodzi mianowicie o to ustrojstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zasada ogólna jest taka że ustawiasz 1 i 4 cylinder w GMP i wkładasz aparat zapłonowy tak aby dawał iske na 4 cylinder (tylko problem jest taki że jak wkładasz aparat to on ci sie przekręca więc musisz wziąść na to poprawke), jeżeli nie odpali to pzekęć aparat o 180* czyli na 1 cylinder (powinien odpalić na ustawieniu 4 cylinder)) A przewodów nie pomyliłeś, sprawdz czy podczas kręcenia silnikiem obraca się palec w aparacie, i jeszcze jedna sprawa jak masz zawory chydrauliczne to jak przechowywałeś podczas naprawy jeżeli były wyjmowane bo może zciekł z nich całkiem olej i muszą sie napełnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeton Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 juz to rozgryzłem wiec napisze dla potomnych a wiec tak : po pierwsze ustawiamy wał w pozycji gmp 1 tłoka czyli jezeli mamy zmontowany silnik i koła pasowe ustawiamy znacznik na kole na "0" na blaszcze przykreconej do bloku (tam gdzie sprawdza sie zapłon) o tak : po drugie trzeba ustawić trzpień według punktu razem z pompą oleju o tak : potem po włożeniu i zamontowaniu trzeba skontrolować czy wypust jest w takim położeniu : potem przykrecamy aparat zapłonowy tak ze konektorek od masy jest ustawiony w strone frontu czyli wentylatora . i to tyle życze miłej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swierzak Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam???mam pytanie co do tego ustawienia.Jak kolega pamieta to niech mi odpowie czy ten trzpien mozna przestawić wyciagajac pompe ,czy trzeba sciagac pokrywe rozrzadu.Bo u mnie ktos to popierniczył i nie moge tez dac rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzewko Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 wystarczy wyjąć pompe i powinien sam wypaść a jak nie bedzie chciał to po zdemontowaniu aparatu możesz go popchnąć srubokrętm i wtedy napewno wypadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Kolego patrz na daty postów, przez dwa lata chyba dał rade to wyjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissan1993 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Zasada ogólna jest taka że ustawiasz 1 i 4 cylinder w GMP i wkładasz aparat zapłonowy tak aby dawał iske na 4 cylinder (tylko problem jest taki że jak wkładasz aparat to on ci sie przekręca więc musisz wziąść na to poprawke), jeżeli nie odpali to pzekęć aparat o 180* czyli na 1 cylinder (powinien odpalić na ustawieniu 4 cylinder)) A przewodów nie pomyliłeś, sprawdz czy podczas kręcenia silnikiem obraca się palec w aparacie, i jeszcze jedna sprawa jak masz zawory chydrauliczne to jak przechowywałeś podczas naprawy jeżeli były wyjmowane bo może zciekł z nich całkiem olej i muszą sie napełnić. ten znak na trzpieniu wałka aparatu zapłonowego gdzie musi się znajdować na pompie oleju.jakieś rysunki?potrzebuję pomocy .czy ktoś wie jak ustawić ten wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.