Gość Lopico Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam, Na wstępie uprzedzam, że jestem zielony w terenówkach. Kupiłem ojcu t2 2.7td i ostatnio zaczoł mi tato psioczyć, że coś mu z tyłu stuka szarpie itp. Pojechaliśmy do zaprzyjaźnionego mechanika i dowiedzieliśmy sie, że tylny most jest zblokowany. Wajcha od napędu jest w pozycji 2H. Stwierdziliśmy to po tym jak na piasku podczas skrętu w lewo widać jak jedno koło zrywa (nawet przy 5kmh). Dzieje się to tylko podczas skrętu w lewo, w prawo jest oki. Zciągneliśmy przewód podcisnienia który załancza blokade z myślą, że coś pomoże ale kicha nic nie dało. (efekt tego jest taki, że jak na asfalcie skręcam to jakby krzyżak był uszkodzony i jakby wał bił i uczucie kakby koło obcierało po ramie - dużym protektorem bez metalicznych odgłosów) Co z tym fantem zrobić. Poproszę o pomoc pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam, Na wstępie uprzedzam, że jestem zielony w terenówkach. Kupiłem ojcu t2 2.7td i ostatnio zaczoł mi tato psioczyć, że coś mu z tyłu stuka szarpie itp. Pojechaliśmy do zaprzyjaźnionego mechanika i dowiedzieliśmy sie, że tylny most jest zblokowany. Wajcha od napędu jest w pozycji 2H. Stwierdziliśmy to po tym jak na piasku podczas skrętu w lewo widać jak jedno koło zrywa (nawet przy 5kmh). Dzieje się to tylko podczas skrętu w lewo, w prawo jest oki. Zciągneliśmy przewód podcisnienia który załancza blokade z myślą, że coś pomoże ale kicha nic nie dało. (efekt tego jest taki, że jak na asfalcie skręcam to jakby krzyżak był uszkodzony i jakby wał bił i uczucie kakby koło obcierało po ramie - dużym protektorem bez metalicznych odgłosów) Co z tym fantem zrobić. Poproszę o pomoc pozdrawiam Marcin Rozebrać most... W sumie to ma się blokować jak masz szczęście to wymiana oleju załatwi sprawę - olej LSD. Jak nie masz, to blaszki z LSD latają w dyfrze, co nie służy poprawnej pracy. Ten wężyk od blokady to raczej odpowietrzenie dyfra , no chyba że masz blokadę ARB-a (lub zamiennik PRC) - sterowana ciśnieniowo, kompresor masz? Może most z Patrola - wtedy są dwa wężyki. Inna opcja to nie dyfer, to ograniczniki z przodu się skończyły - przy maksymalnym skręcie, brakuje jednego z ograniczników. W wyprodukowanym seryjnie TI/TII nie ma blokad, jest za to LSD, nie ma też centralnego mechanizmu różnicowego, dźwignią nie włącza się żadnych blokad, nie ma wężyków do sterowania blokad... Jak z browarem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lopico Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Mamy wersje dziwną bo przygotowaną pod 112. Mam do czynienia z L200 i tam 4l połonczone jest z blokadą. Fakt nikt oleju w moście nigdy pewnie nie zmienial i od tego zaczniemy. Ciekaw jestem tylko czy jesli dojdzie do tego to czy wymieniać flaki z mechanizmu czy cały most wymienić bo jesli most to troche roboty z tym bedzie. Czy wymycie w ropie wystarczy i potem ponowne zalanie olejem czerwonym?, czy trzeba wsio zdemontować. A ja myslałem że jak w subaru podcisnienie zalancza blokady. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angler Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 U mnie coś szarpie z tyłu - jakaby przeskakuje - przy skręcie tak prawie do oporu (zawsze prawie, żyby nie katować przewodów) i tylko przy jeździe bardzo powoli. Nieco bardziej jadąc wstecz. Wszystkie podstawowe rzeczy przejrzane - żadnych luzów, zużytych gum, tulei, krzyżaki bez luzów. Wypada ten dyfer. Ale jak się ruszy z kopyta to nic się nie dzieje. Bo to czuć pod tyłkiem że szarpie. Po konstrukcji się niesie. Ale olej w dyfrze był regularnie wymieniany, Jest dobry, do LSD specjalnie. Macie pomysł co jeszcze może dawać takie objawy? Czy stawiacie na dyfer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 zdaje się że macie z Dżemem ten sam problem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57654-t2-tylny-most-padlo-lsd/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angler Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Hm, no tak, podniosłem jedno koło, dałem na luz i się obraca, po chwili łapie lsd a po cofnięciu odpuszcza... i można dalej obracać. Czyli całkiem zblokowanie nie jest. Tak to powinno wyglądać? Edytowane 31 Lipca 2014 przez angler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Nie,jak masz sprawne LSD to nie obrócisz jednym kołem.A jak podniesiesz cały tył to jak krecisz kołem to oba muszą się kręcić w tą samą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) A jakieś pomysły macie może na ratowanie LSD? Tak żeby obyło się bez zakupu tarczek po jakieś 200 za sztukę. Wymiana oleju już raczej nie pomoże bo odkąd mam swój śmietnik wymieniam olej raz na rok i jest coraz gorzej. Zaznaczam, że nic u mnie nie strzela. Poprostu LSD działa coraz słabiej. Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez brodakrzyżaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zakula chyba kiedyś dokładał tarczki ... ale trzeba by go wpierw z bagien przywołać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 No właśnie słyszałem o tym. Fajnie by było gdyby ktoś kto ma to za soba się odezwał. Dołożę jedną na stronę i się okaże że za mało i znów cały most do rozbierania. Dołożę za dużo to będzie jak z włączoną blokadą i coś ukręcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W tygodniu z nim rozmawiałem ... obiecał, że zajrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Fajnie. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 no tak, ale to było auto tylko w teren robione ... i to chyba komuś je szykował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zobaczymy co powie. Oby się tylko pojawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 trzeba iśc do drifterów... Oni ten temat rozgryźli najlepiej... w sensie LSD temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Mi chodzi o reanimację LSD tak, żeby dało się po twardym jeździć i w terenie, żeby robiło. Czyli ma być jak standardowe sprawne LSD lub ciutkę mocniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 w terenie jego przydatność jest symboliczna... chyba że jeździsz szybkościówki po luźnym szutrze... reanimowane tego będzie mało ekonomiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Wiem, że mało ekonomiczna dlatego szukam jakiegoś alternatywnego pomysłu na naprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 myślę że to jest niezła alternatywa http://allegro.pl/mosty-tylne-50868?order=m&string=terrano&bmatch=seng-v6-p-1-mt-0718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Ją też brałem pod uwagę. I jest to chyba najbardziej sensowne wyjście. Jeśli oczywiście "zamiennik" będzie w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Przekładał ktoś tylny most z C200 na h233b? Myślę o zmianie ale nie wiem czy podejdzie bez kombinacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.