Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Awaria tylny most pytanie T2 95r


Gość Lopico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie uprzedzam, że jestem zielony w terenówkach.

Kupiłem ojcu t2 2.7td i ostatnio zaczoł mi tato psioczyć, że coś mu z tyłu stuka szarpie itp.

Pojechaliśmy do zaprzyjaźnionego mechanika i dowiedzieliśmy sie, że tylny most jest zblokowany.

Wajcha od napędu jest w pozycji 2H.

Stwierdziliśmy to po tym jak na piasku podczas skrętu w lewo widać jak jedno koło zrywa (nawet przy 5kmh).

Dzieje się to tylko podczas skrętu w lewo, w prawo jest oki.

Zciągneliśmy przewód podcisnienia który załancza blokade z myślą, że coś pomoże ale kicha nic nie dało.

(efekt tego jest taki, że jak na asfalcie skręcam to jakby krzyżak był uszkodzony i jakby wał bił i uczucie kakby koło obcierało po ramie - dużym protektorem bez metalicznych odgłosów)

Co z tym fantem zrobić.

Poproszę o pomoc pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Na wstępie uprzedzam, że jestem zielony w terenówkach.

Kupiłem ojcu t2 2.7td i ostatnio zaczoł mi tato psioczyć, że coś mu z tyłu stuka szarpie itp.

Pojechaliśmy do zaprzyjaźnionego mechanika i dowiedzieliśmy sie, że tylny most jest zblokowany.

Wajcha od napędu jest w pozycji 2H.

Stwierdziliśmy to po tym jak na piasku podczas skrętu w lewo widać jak jedno koło zrywa (nawet przy 5kmh).

Dzieje się to tylko podczas skrętu w lewo, w prawo jest oki.

Zciągneliśmy przewód podcisnienia który załancza blokade z myślą, że coś pomoże ale kicha nic nie dało.

(efekt tego jest taki, że jak na asfalcie skręcam to jakby krzyżak był uszkodzony i jakby wał bił i uczucie kakby koło obcierało po ramie - dużym protektorem bez metalicznych odgłosów)

Co z tym fantem zrobić.

Poproszę o pomoc pozdrawiam Marcin

Rozebrać most...