Dominik14 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Kupilem auto i abs sie swieci.Sprzedajacy pow ze po zmianie klockow tak sie zrobilo.Poczytalem troche i moze to jest czujnik tylko jak go sprawdzic i gdzie on jest bo jestem swiezy w tym temacie.Jakie moga byc ewentualne inne przyczyny takiego stanu rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) Przeprowadź autodiagnostykę. Rozumiem, że masz P11 przed liftem? Zwierasz 4-ty i 9-ty piny na gnieździe diagnostycznym i liczysz mrugnięcia kontrolki ABS. 4-ty oznaczony na obrazku: Jak Ci wymruga błąd, poszukaj listy kodów błędów ABS - było na forum. Edytowane 2 Października 2009 przez fragles13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Tak p11 przed liftem. Wielkie dzieki fragles13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Sorry, nie 9-ty pin na złączu (pomyliło mi się z OBDII), tylko "minusowy" (nie jestem pewien, ale to chyba skrajny lewy pin w dolnym rzędzie - niech mnie ktoś poprawi jak się mylę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Sprawdz czyjniki abs po kolei. Odkrec koła i miernik w łape plus dotknij do czujnika a minus na mase jak ci na omomierzu pokaze około 1.2 ohm to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 a po co odkręcać koła? jak kostki są pod maską. a poza tym to jeżeli już to ok.1,6kohma. a tak poza tym to na forum są tematy na ten temat i nie trzeba sie powtarzać w nowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 W primce opór powinien być około 1,6 , sprawdzać na początek przednie czujniki. Wtyczki będziesz miał po wewnętrznej części kielicha (od strony komory silnika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) Jeśli winą jest przełamany przewód, to miernik raz może wykazać prawidłową wartość, a raz zero. Ten sposób się sprawdza w 100% przy przerwanym obwodzie w samym czujniku. Jeśli kontrolka zapala się podczas jazy lub przy skręcie kół, to najlepiej wywołać błąd układu (pokręcić kołami, przejechać się - aż zapali się kotrolka) i przeprowadzić autodiagnostykę układu - wówczas wymruga konkretnie: czy to wina przerwanego obwodu na dany czujnik, czy zwarcie w którymś z czujników, czy też jeszcze coś innego. Edytowane 2 Października 2009 przez fragles13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No i dzisiaj sprawdzilem czujniki.Na 1 jest 1,6kohma a na drugim nie dzieje sie nic tak jakbym wogole miernika nie podpial.Co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No i dzisiaj sprawdzilem czujniki.Na 1 jest 1,6kohma a na drugim nie dzieje sie nic tak jakbym wogole miernika nie podpial.Co to moze byc? Uszkodzony przewód lub czujnik ABS . Najczęściej pada przewód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Excamaro Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Skoro temat migającej kontrolki ABSu to i ja się podłączę bo mam podobny problem, tylko że u mnie świeci się raczej cały czas, ale tak jakby miga, przygasa i rozjaśnia, a czasem całkiem gaśnie. Mam zrobić tak samo? Achaa... tylko że u mnie to dotyczy P11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) Skoro temat migającej kontrolki ABSu to i ja się podłączę bo mam podobny problem, tylko że u mnie świeci się raczej cały czas, ale tak jakby miga, przygasa i rozjaśnia, a czasem całkiem gaśnie. Mam zrobić tak samo? Achaa... tylko że u mnie to dotyczy P11.144 Układ ABS jest taki sam co P11 i P11.144 najprościej pomierzyć oporności czujników , kilka postów wyżej było opisane jak to zrobić. Edytowane 12 Października 2009 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Dzieki chlopaki-jak bede mial chwile to sprawdze przewod i dam znac jakie rezultaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) Skoro temat migającej kontrolki ABSu to i ja się podłączę bo mam podobny problem, tylko że u mnie świeci się raczej cały czas, ale tak jakby miga, przygasa i rozjaśnia, a czasem całkiem gaśnie. Mam zrobić tak samo? Achaa... tylko że u mnie to dotyczy P11.144 O sposobie autodiagnostyki ABS w P11.144 napomknąłem w sąsiednim temacie: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59064-p11144bedy-abs/ Edytowane 12 Października 2009 przez fragles13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lefbir Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Kontrolka świeci się u mnie cały czas. Nissan P11 - przewód i wtyczka sprawdzona, co jeszcze może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Cześć, Odgrzebuję kotleta bo temat też dotknął mnie. U mnie przeważnie kiedy jest wilogtno o świcie to kontrolka ABS od rana się włącza. Jak już wszystko podeschnie na słońcu to kontrolka się nie włącza, ale ABS nie działa prawidłowo (tzn raz jest oki a raz do kitu). Zdarza się tak, że powoli hamując nagle włącza się ABS i czuję jakbym nie miał hamulców. Docisnę mocniej pedał i hamulce zaczynają działać. Zmierzyłem oporność ABS ale na wtyczce przy kielichach - 2,65kOhm i 2,90kOhm. Oczywiście sprawdzałem kody błędów i nic nie dostałem (55 tylko) Wymiana czujników mi została bo kable popękane i ciągną wilgoć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Do diagnostyki ABSu zwiera się inne piny :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Jeżeli 4 i 9 pin się zwiera to proszę oznacz ten 9 pin na powyższym zdjęciu bo nie mam pojęcia, który to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Dla ABSu 55 to jest błąd tylnego lewego aktuatora - zawór wyjściowy. Kody błędów dla ABSu są zdefiniowane i opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Zrobiłem zwarcie dla pinów zaznaczonych na czerwono (poczęstowałem się zdjęciem z netu) http://s301.photobucket.com/user/alfabox0266/media/beztytuu-2.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 To, co zwarłeś to jest do ECU. Nie przeczytałeś dokładnie tematu. Na samej górze masz zdjęcie, które piny musisz zewrzeć do testu ABSu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Przeczytałem temat. Widzę, że pin 4 i 9.Pin 4 jest oznaczony na zdjęciu, ale który to jest pin 9? Tego nie wiem i proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Nie pin 9 a 8, to jest masa - możesz podpiąć się gdzieś do budy. Sugeruję zaprzyjaźnić się z service manualem i go trochę poczytać. To nie boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.