Gość g4l4nt Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witam. Jak w temacie. Podczas próby przyśpieszania następuje spadek mocy silnika, co objawia się szarpaniem. Na zimnym i ciepłym jest tak samo. Szarpanie jest nieregularne(czasem szarpie a czasem jest ok), występuje w dolnym zakresie pracy silnika to jest od 1.5-3 tyś obrotów. Przy próbie "przegazowania" obroty rosną nieregularnie z oporem. Po przekroczeniu poziomu 3 tyś obrotów silnik pracuje normalnie. Auto odpala bez problemu, wolne obroty są w normie. Olej i filtr powietrza jest nowy. Komputer nie zgłasza żadnych błędów. Nie mam pojęcia co może być przyczyną, proszę was o pomoc. Problem występuje w Primerze P12 2,2 Di 2002r. Problem rozwiązany, niesprawny okazał się filtr paliwa. Stracił przepustowość przy przebiegu 15 tyś. km Po wymianie wszystko wróciło do normy. Jako ciekawostkę dodam tylko, że zawsze tankuje na stacji statoil lub shellu :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 może wystarczyło odwodnic filtr paliwa. miałem podobne problemy dwa razy, po zatankowaniu V-power. pewnie coś się działo z wodą bo po odwodnieniu filtra problem znikal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość g4l4nt Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 hmm.. Po wymianie filtra i przejechaniu 500km problem powrócił. Czy ktoś wie, jak się odwadnia filtr paliwa w P12 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariollos Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 hmm.. Po wymianie filtra i przejechaniu 500km problem powrócił. Czy ktoś wie, jak się odwadnia filtr paliwa w P12 2.2? ODWADNIANIE FILTRA Silnik YD22DDTi Jeżeli przy pracującym silniki włączy się kontrolka (czerwona) oznacza to, że w filtrze paliwa znajduje się woda, którą należy pilnie usunąć w następujący sposób: 1. Pod filtrem paliwa umieścić pojemnik (1). 2. Poluzować śrubę spustową (2), odkręcając ją o 4 - 5 obrotów, aby woda mogła wypłynąć. Nie odkręcać więcej - można spowodować wypadnięcie śruby. Jeśli woda nie spływa swobodnie należy kilkakrotnie nacisnąć pompkę (3) ruchem w dół i w górę. 3. Po całkowitym usunięciu wody należy dokładnie zakręcić śrubę spustową (2). 4. Sprawdzić i ewentualnie odpowietrzyć układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 jeszcze wazne - jak zakreci srube spustowa - dopompowac paliwo pompka ja tak mialem, po spuszczeniu wody, ze nie chcial zapalic - po dopompowaniu zapalil od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 a mozna to zrobic przy 1,9 dci jak by co?? jest tam kanalisk spustowy cz cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.