Gość diodak Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Mam następujący problem. w mojej primerze 2.0 TD 98r najpierw zaczęła w czasie jazdy zapalać się kontrolka od niskiego poziomu płynu hamulcowego lub zaciągniętego ręcznego. Sprawdziłem czujkę przy ręcznym oraz poziom płynu razem z czujnikiem poziomu i wszystko ok, nie stwierdziłem żadnych ubytków płynu w układzie od ostatniego dolania, natomiast podczas jazdy kontrolka najpierw zaczęła się zapalać przy wrzucaniu wstecznego a potem przy jeździe do przodu podczas wysprzęglania w celu zmiany biegu i to samo przy pracy na biegu jałowym. Gasła tylko podczas jazdy do przodu na obojętnie jakim biegu. Natomiast wczoraj zapaliła mi się kontrolka oleju, wię sprawdziłem i okazało się że mi olej uciekł !!! a 2 dni wcześniej sprawdzałem poziom i był ok, żadnych przecieków wcześniej. Teraz jak patrze pod auto to kapie z miski ale nie miałem czasu aby się pod niego wczołgać i się dokładniej popatrzyć więc nie potrafię powiedzieć czy to miska uszkodzona czy coś innego. może ma to związek z zapalaniem się kontrolki hamulca - bo w instrukcji wyczytałem że świecenie kontrolki hamulca może być związane z niskim ciśnieniem układu hydraulicznego. POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) z tym olejem to naprawdę zonk.dziwne aczkolwiek może gdzieś zachaczyłeś miską.co do kontrolki hamulca to looknij do klocków czy czasem już się nie kończą.u mnie tak było.kontrolka migała, świeciła do momentu kiedy wymieniłem klocki.potem wszystko ustało. p.s.w sunnym też tak miałem. Pozdro! Edytowane 10 Lutego 2010 przez koziro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ja mam podobny problem ale tylko z kontrolka recznego, sprawdzalem plyn hamulcowy i od sprzegla i jest ok, a zapala sie w tym momencie kiedy zaczyna lapac sprzeglo, zawsze w tym samym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 To nie jest tylko ręcznego kontrolka - również wskazuje poziom płynu jak wspomniałeś i zużycie klocków - może tu jest przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 To nie jest tylko ręcznego kontrolka - również wskazuje poziom płynu jak wspomniałeś i zużycie klocków - może tu jest przyczyna. wiem ale nie chcialem sie rozpisywac do czego ta kontrolka, klocki byly wymieniane niedawno, ale czemu przy wysprzeglaniu ona sie zapala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość franco Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) U mnie kontrolka (!) ręcznego świeci odkąd kupiłem wóz czyli 1/2 roku temu. Płyn ok klocki ok na zaciągniętym ręcznym raczej nie jeżdżę Edytowane 10 Lutego 2010 przez franco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Zwarcie wyłącznika pod dźwignią ręcznego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Sprawdź szczelność w układzie podciśnienia a na sm początek zdejmij przewód z czujnika podciśnienia jak problem zniknie to szukaj problemu w tym układzie. A olej z silnika najprędzej zwiał ci sopod pokrywy zaworów. Możliwa przyczyna to przewody, pompa vacuum, serwo lub też sam czujnik mógł się popsuć. Klocki odpadają bo w twoim modelu nie ma czujników od klocków. Edytowane 10 Lutego 2010 przez Gawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wer126 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Ja też miałem problem z lampka od ręcznego, pomogła wymiana tego cienkiego przewodu nr1,(zdejmij go i obejrzyj dokładnie czy nie jest popękany), tylko że u mnie nie ubywało oleju, wiec jeśli to nie ten to sprawdź czy przypadkiem nie pękł Ci przewód od smarowania pompy vacum( przewód gomowo-metalowo-gumowy oznaczony 2,3). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość franco Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Zwarcie wyłącznika pod dźwignią ręcznego ? Podobno sprawdzone (nie przeze mnie) Edytowane 10 Lutego 2010 przez franco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diodak Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Wczoraj sprawdziłem i miska od dołu wygląda ok, nie jest uszkodzona a sam przeciek idzie znad miski bo jej boczna pokrywa od strony korka spustowego jest cała upaprana olejem. może to uszczelka pod miską?? Od góry żadnych przecieków nie widać, góra silnika jest sucha a dalej to niestety nie mam kanału żeby zobaczyć dokładnie gdzie jest problem więc zostaje mi chyba tylko mechanik. Co do kontrolki to klocki są ok i w tym modelu nie ma czujek zużycia klocków, jest tylko czujka abs-u ale to akurat działa. Może mechanik mi coś poradzi bo ja nie mam ani czasu ani miejsca żeby się samemu pobawić. Pozdro i dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 zobacz czy od strony skrzyni biegów po ścianie silnika nie leci olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek248 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 witam ja mam problem z hamulcami podczas wciskania pedalu hamulca piszczy cos w okolicach przewodow wychodzacych z serwa i podczas piszczenia pedal hamulca opada co to jest serwo do wymiany czy co?? mam teraz foto piszczy mi ten przewod z numerem 2 na przewodzie 3 pojawilo sie troszke oleju nie kapie ani nie cieknie poprostu jest lekko mokry przy zaciskach jak zaczyna piszczec w przewodzie to pedal opada co to jest moze ktos wie??? a i ten pojemnik pod nr. 1 to co to wogole jest??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 nr 1 to swego rodzaju magazyn podciśnienia, nr 2 sprawdź czy szczelnie siedzą te przewody, może łapie trochę lewego powietrza i tak se śwista, nr 3 to przewody olejowe z vacum pompy i we większości primerek z tym motorem się poci, ten typ tak ma i tym się nie przejmuj, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.