Gość Bzykol Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam, mam wielki problem za każdym razem z przekręceniem kluczyka po jego włożeniu do stacyjki w celu odpalenia czy właczeniu zasilania do niektorych odbiorników prądu.. Czasem musze próbować i z dobrych pare minut zanim 'zaskoczy' i uda sie go przekrecić. Kluczyk NATS z osobnym pilotem ( Nissan Almera 2001r ) Z racji mojego zielonego pojecia na wszelakie tematy związena z samochodem (... ) co moze byc powodem tego i gdzie polecic sie naprawy/pomocy itd. dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 o ile dobrze zrozumialem to ciezko sie przekreca a czasami ledwo co? jezeli tak to sprawdz czy kluczyka nie masz pogietego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzykol Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Hmm.. nie ze przekręca sie do połowy albo co obrót to troszkę, czuje taką blokade jakby to nie był ten kluczyk.. Kluczyk jest prosty, bez zagięć złamań itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Miałem to w oplu, ale tam ponoć to norma. Wziąłem Panoramę Firm, wyszukałem machera od zamków samochodowych, przyjechał, rozebrał stacyjkę, wymienił jakieś sprężynki i zapadki, zainkasował 300zł i pojechał. Wszystko może jakieś 20 min. Dużo, bo było to wieczorem w letni weekend i przyjechał z drugiej części miasta ( akurat takiego trafiłem ), a ja miałem unieruchomione auto. Więcej się nie powtórzyło, obawaim się że Ciebie czeka to samo. Przypadkiem, nie próbuj żadnych smarów czy WD-40, bo tylko pogorszysz sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A może po prostu wsiadając lub wysiadając ruszasz kierownicą i załączasz jej blokadę. W takim przypadku przekręcenie kluczyka wymaga jednoczesnego poruszenia kierownicą (z wyczuciem). Jeśli nie to, to wtedy to, co pisał herson. Mój brat też miał to w Oplu, ale o dziwo samo przeszło. Jak chcesz znaleźć fachowca, to szukaj w necie "pogotowia stacyjkowego". Nie przejmuj się, na pewno załatwią sprawę na dobre. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Jeżeli kluczyk chodzi lekko a mimo wszystko nie uruchamiaja sie poszczególne podzespoły elektruczne typu radio podswietlenie tablicy czy też nawet rozrusznik to nie jest wina stacyjki a kostki przy stacyjce walczyłem z tym kilka miesiecy aż zmieniłem kostke i teraqz spokój a bywało że podjechałem zatankować i już nie wyjechałem nieraz i dwuie godziny kręciłem stacyjką by wzbudzić rozrusznik albo jakiekolwiek światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzykol Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 No właśnie wygląda to tak, jakby była włączona ta blokada kierownicy ( ale nie jest ) mimo iz jest wyłączona to i tak kręcę kierownicą ( co w sumie nic nie daje, bo kręcę czy nie kręcę taki sam opór ), czasem łapie po 2-3 próbach a czasem i przekręcam a raczej probuje przekrecic kilkanascie razy.. Jak już się uda, załapie i przekręcę to juz działa później wszystko elektronika czy samo zapalenie poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcome Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A drugi komplet próbowałeś ??? może kluczyk się wyrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bzykol Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 No właśnie ze pech też w tym ze kluczyk mam jeden, nie to co dwa piloty.. ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.