Gość abusse Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) Witam! Czy mógłby ktoś napisać mi ile kabli wychodzi z pilota przy kierownicy do radia, i w którym miejscu na kostce przy radiu sa one podłaczone. Sterowanie nie działa u mnie od zakupu primery, z moich ogledzin wyszło, ze od taśmy air baga wychodzi tylko 3 kable, w tym 2 do poduszki i jeden tylko do pilota, według mnie brakuje jednego przewodu i własnie nie wiem gdzie on powinien byc podłaczony w radiu. Primera z 2002r Edytowane 28 Maja 2010 przez abusse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Auto po czy przed liftingiem ???????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 By nie tworzyć bałaganu podepnę się: nie mam sterowania w kierownicy i chcę podłączyć, czy przerabiał ktoś ten temat? Dużo z tym roboty (zakładając że nie ma oryginalnego kabla do podłączenia)? Ma ktoś jakiś schemat lub cokolwiek? Primerka z '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asemka Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam Właśnie jestem w trakcie zgłębiania tematu dokładania pilota sterowania do kierownicy do naszej primerki 2002 rok. Czynności wykonane: 1)Kupienie pilota z blaszką mocującą oraz małą wiązką do podłączenia wewnątrz kierownicy do wiązki zwijacza (wycięcie z boku kierownicy otworu na pilota tak jak jest to zaznaczone na kierownicy (nożykiem do tapet)Pilot wymaga podłączenie do masy wewnątrz kierownicy. 2)Kupienie zwijacza taśmy AirBag do wersji z pilotem (posiada dodatkowe piny wyprowadzone od spodu) oraz jej wymiana na aktualną 3) wykonanie swojej wiązki łączącej zwijacz z radiem Patrząc od spodu zwijacza w pierwszym złączu dwa skrajne piny w drugim rzędzie. do radia na piny 21 i 22 wszystko działa i jest super bajer !!!!! W razie pytań posiadam taśmę zwijacza poduszki do wersji z pilotem !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) A mógłbyś zamieścić schemat, Manual Serwisowy milczy w tym temacie. Posiadam takiego pilota, ale nie udało mi się go podłączyć a to fajny bajer Pozdrawiam ciechon PS. a skąd wziąłeś ten 21 i 22 pin. Wg. manuala tam jest podpięty CD Changer? Edytowane 17 Czerwca 2010 przez ciechon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asemka Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witaj Z tyłu naszego radyjka znajdują się trzy złącza na servisówkach jest to opisane jako jedno złącze. Na największym z nich licząc po kolei piny tak jak napisałem... Do podłączenia sterowania są potrzebne dokładnie trzy piny GND który jest podłanczany bezpośrednio do kierownicy w środku i dwa kolejne piny sygnałowe przechodzą przez zwijacz i trzeba je podłączyć do radia na w/w piny tylko niewiem jaka jest ich kolejność musisz to wykonać metodą prób i błędów. Nic się nie stanie gdyż sterowanie odbywa się po analogu a nie po cyfrze każdy przycik ma przypisaną rezystancje i są podzielone na dwie sekcje jako potencjały dodatnie i ujemne. W radju jest komparator napięć i porównuje czy napięcie przechodzące przez pilot pomniejsza się o napięcie odłożone na rezystorze i porównuje z napięciem wzorcowym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A możesz podać które to piny - chodzi o radio - podłączenie zwijacza to pestka. R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asemka Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgodnie ze złączem które pokazałeś na fotce piny do podłączenia to 44 i 43 tylko tak jak wspomniałem kolejności na chwilę obecną nie jestem wstanie sprawdzić. Napisz proszę o rezultacie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abusse Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 (edytowane) Niestety chyba coś źle podłaczam, radyjko w mojej primerce to clarion av700 oto wyjscia według schematu a to opis wyjść rozumiem ze wyjscia 21 22 to były z tego schematu. Edytowane 2 Lipca 2010 przez abusse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djanek Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 może to się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abusse Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 może to się przyda Schemat OK ale jest tylko do zwijacza, a od niego do radia dalej nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppoolloo Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Witam.Moja Primerka p12 z 2002 ma zwijacz z jakąś niepodłączoną białą kostką pod klapką kierownicy,czy to wystarczy do połączenia sterownika,czy to jakiś inny zwijacz o którym piszesz.? Możesz umieścić zdjęcie. Rozumiem że od zwijacza nie idą kable do radia,trzeba je samemu poprowadzić,czy trzeba rozebrać konsole żeby się dobrać do radia ,czy jest prostszy sposób. Czy pilot może być jakikolwiek ,bo na allegro są dwa rodzaje ,różniące się opisem na przyciskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sirleo Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Witam, podbijam... Maruś czy ty masz radio Clariona AV800 czy AV700? Ma ktoś serwisówkę od tego AV800? Ja posiadam AV700 oraz serwisówkę do niego i chciałem porównać jakie są różnice. Mam P12 kombi z 2002 i z tyłu radia gdzie jest gniazdo od zmieniarki mam podpięty jakiś kabel, pewnie do zmieniarki, ale nie mogę znaleźć gdzie jest jego drugi koniec. Patrzyłem z tyłu w bagażniku po lewej stronie we wnęce ze znaczkiem apteczki, ale nigdzie tam nie widać żadnego kabla. Ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez sirleo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asemka Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witaj Jeśli chodzi o różnicę miedzy tymi modelami AV700 a AV800 to złącze tylne powinno mieć sygnały w tych samych miejscach. Jeśli chodzi o kabel do podłączenia zmieniarki musisz rozebrać tapicerkę prawej strony bagażnika i jest tam spięta z innymi przewodami żeby nie latała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sirleo Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Niestety chyba coś źle podłaczam, radyjko w mojej primerce to clarion av700 oto wyjscia według schematu a to opis wyjść rozumiem ze wyjscia 21 22 to były z tego schematu. Witaj abusse: Wydaje mi się że w tym radiu będzie tak, że podpinasz pilota joystick pod piny skrajne tj. 30(BUS+) i 43(BUS-) ponieważ na pinach 28(BUS+) i 41(BUS-) w AV700 (lub wg numeracji z serwisówki 43 i 44) powinna być podpięta konsola środkowa z przyciskami. Jeśli możesz to sprawdź to i daj znać bo też myślę o zabraniu się za to, mam AV700. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abusse Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witaj abusse: Wydaje mi się że w tym radiu będzie tak, że podpinasz pilota joystick pod piny skrajne tj. 30(BUS+) i 43(BUS-) ponieważ na pinach 28(BUS+) i 41(BUS-) w AV700 (lub wg numeracji z serwisówki 43 i 44) powinna być podpięta konsola środkowa z przyciskami. Jeśli możesz to sprawdź to i daj znać bo też myślę o zabraniu się za to, mam AV700. Pozdrawiam Niestety nie mogę tego ugryźć, piny 30 i 43 nie działają, przynajmniej u mnie. Jeżeli ktos uporał sie z tym podpięciem w AV700, prosze o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) Mam pytanie. Mogłby mi ktoś pokazać jaką taśme airbag musze kupić aby mieć pilota w almerze n16 po lifcie. Na allegro widze 3 rodzaje i nie wiem już która to ma być. Pilota już upatrzyłem o wcięcie wiem jakie chodzi ale jeszcze nie kumam oco chodzi z tą blaszką do mocowania pilota. Mógłby mi to ktoś wyjaśnić? Według rysunku ma być to niby taka taśma http://allegro.pl/nissan-almera-n16-tasma-airbag-kierownicy-i1242835759.html ale są jeszcze takie i niby tez do wersji z pilotem a różnią się tym jednym kablem http://allegro.pl/nissan-almera-n16-tasma-airbag-kierownicy-i1228409587.html Edytowane 25 Września 2010 przez Sonic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.