piotr323f Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam, Jak zwykle problemy. Problem dotyczy Terrano 2 2.7 TDI 2000r. i był już ale pobieżnie poruszany. Mianowicie problem jest taki, że wybieram się na kontrolę wtryskiwaczy. Będę chciał ewentualnie wymienić same końcówki (oferta ze sklepu w załączniku) ale mam problem z wtryskiwaczem oznaczonym w instrukcji serwisowej numerem 1 - nozzle with needle lift sensor - który ma czujnik podniesienia igły (w załączniku instrukcja serwisowa). Wg tej instrukcji nie zaleca się w ogóle rozbierania tego wtryskiwacza tylko zlecenie tego serwisowi. Mam więc takie pytania: 1. czym ten wtryskiwacz różni się od pozostałych,2. czy ten czujnik jest dołączony do niego w ten sposób, że można go odłączyć, rozebrać wtryskiwacz, wymienić samą końcówkę i złożyć razem, 3. na czym polega awaria tego wtryskiwacza, mi się wydaje, że to ten czujnik się uszkadza a więc czy można go zamontować do innego wtryskiwacza, czy trzeba kupić oryginał. W allegro jest sprzedawca który sprzedaje kompletne wtryskiwacze (zdjęcie w załączniku) do Terrano 2 w cenie 899zł ale wszystkie wyglądają tak samo? 4 identyczne sztuki, więc chyba coś nie tak. Aukcja tutaj --> http://www.allegro.p..._td_bosch.html. W tematach które przeglądnąłem problem był rozwiązywany za pomocą wymiany całego a ja chciałbym się dowiedzieć czy można go rozebrać i wymienić w nim samą końcówkę a czujnik i korpus użyć ponownie. Poza tym wybieram się do mechanika od Diesla który z Nissanem raczej często nie miał do czynienia więc nie wiem czy jest sens, czy trzeba szukać kogoś kto już się grzebał z takimi dziwadłami. Końcówka wtryskiwacza.pdf Wtryskiwacze.pdf Pozdrawiam Piotr Witam ponownie - 16-04-2010 W kwestii wtryskiwacza sterującego sprawa wygląda tak, że można prawdopodobnie użyć tej części z Opla Omegi 2.5 TD, BMW 535 TDS albo z Chryslera ?? 2,5 TD, tyle ogólnych informacji posiadam. Ja w sklepach znalazłem nowe wtryskiwacze: BOSCH 0 432 217 306 cena 575zł do 670zł lub BOSCH 9 443 610 385 cena 298zł (prawdopodobnie sam korpus z czujnikiem wzniosu igły wtryskiwacza) i ten bardzo mnie interesuje. Mam taką prośbę do tych którzy już przez to przebrnęli czy mogą potwierdzić te informację, czyli czy BOSCH 9 443 610 385 jest to sam korpus bez końcówki wtrysku ewentualnie jakie wtryskiwacze sterujące u siebie montowali, czy nowe, czy używane do Terrano czy podbierane z innych samochodów. Pozdrawiam Piotr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erp. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 w mym tyrranku 2.7tdi sprawa wyglądała następująco; paliła się kontrolka cheek i autu brakowało mocy. Po auto-diagnostyce na kompie w zaprzyjaźnionym warsztacie wyszła awaria wtrysku sterującego, wymieniłem na boscha wszystko chodzi teraz jak w zegarku ( przypuszczeń co do awarii było wiele: filtry, zawór EGR, oraz odwieczny przepływomierz ). Koszt nowego wtrysku sterującego to około 500zł ( zależy gdzie kupować ) wtrysk sterujący różni się wyglądem ( tak najprościej ) ma kabelki elektryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam Kolegę. Właśnie mam wyjęty wtrysk. sterujący z mojego 2,7 tdi 96 rok. Symbole na korpusie 9Zc 767 08 0010. Prawdopodobnie to Zexel, ale te wtrysk. też podobno robił Bosch. Oczywiście także potrzebuję pilnie kupić takie coś i nie za bardzo mogę trafić w ludzkiej cenie. Nissan w Bielsku liczy sobie 1050zl!!!!! a Bosch okolo 700. Masakra. Jeśli dowiem się czegoś o ewentualnych zamiennikach - napiszę Ci. WTRYSKIWACZ To powinno Ci coś wyjaśnić. Pozdro. Piotr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam, Dzięki za namiary sloneczny. Już dodałem sklep do mojej listy . Namiary na wtryskiwacz BOSCH-9 443 610 385 w cenie 298zł są tutaj --> http://www.bemerauto.pl/advanced_search_result.php?showcat=1&cat=0&cPath=a_80_1226_5990&category=Uk%C5%82ad%20paliwowy&subcategory=Uk%C5%82ad%20wtrysku%20oleju%20nap%C4%99dowego%20(Wtryskiwacz/rozpylacze/pompowtryskiwac&keywords=pokaz&i=14&j=6. Tylko, że po rozmowie ze sprzedawcą ze sklepu www.bemerauto.pl to ja znowu szukam BOSCH 0 432 217 306 . Tak mi polecił, jutro podzwonię i popytam innych mechaników z dalszej okolicy a na razie zadałem pytanie o cenę i o to aby potwierdzili, czy do mnie będzie pasował. Jakiś taki totalny chaos w tym temacie, brak kompetencji i chęci. Na dodatek mechanik jak wymieniał mi końcówki wtryskiwaczy nie spisał danych z obudowy, to jest dopiero hit. A wiedział, że cewka wtryskiwacza sterującego nie ma rezystancji, czyli jest przerwa. Jakbym miał te dane to problem już bym rozwiązał, a tak znowu mam płacić za ściąganie intercoolera, wyjęcie wtryskiwacza i wymianę podkładki termicznej pod wtryskiwaczem? Dobrze, że z autem na razie jest ok. Problemem jest tylko lekkie szarpanie w okolicach 1500rpm do 2500rpm. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam, Dzięki za namiary sloneczny. Już dodałem sklep do mojej listy . Namiary na wtryskiwacz BOSCH-9 443 610 385 w cenie 298zł są tutaj --> http://www.bemerauto.pl/advanced_search_result.php?showcat=1&cat=0&cPath=a_80_1226_5990&category=Uk%C5%82ad%20paliwowy&subcategory=Uk%C5%82ad%20wtrysku%20oleju%20nap%C4%99dowego%20(Wtryskiwacz/rozpylacze/pompowtryskiwac&keywords=pokaz&i=14&j=6. Tylko, że po rozmowie ze sprzedawcą ze sklepu www.bemerauto.pl to ja znowu szukam BOSCH 0 432 217 306 . Tak mi polecił, jutro podzwonię i popytam innych mechaników z dalszej okolicy a na razie zadałem pytanie o cenę i o to aby potwierdzili, czy do mnie będzie pasował. Jakiś taki totalny chaos w tym temacie, brak kompetencji i chęci. Na dodatek mechanik jak wymieniał mi końcówki wtryskiwaczy nie spisał danych z obudowy, to jest dopiero hit. A wiedział, że cewka wtryskiwacza sterującego nie ma rezystancji, czyli jest przerwa. Jakbym miał te dane to problem już bym rozwiązał, a tak znowu mam płacić za ściąganie intercoolera, wyjęcie wtryskiwacza i wymianę podkładki termicznej pod wtryskiwaczem? Dobrze, że z autem na razie jest ok. Problemem jest tylko lekkie szarpanie w okolicach 1500rpm do 2500rpm. Pozdrawiam Piotr Jeśli znasz rosyjski próbuj na tej stronie wg vin http://nissan-cat.ru/ Sprawdzałem mojego i niestety mogą pojawić się błędy w dekodowaniu vin, ale filtrami dało się coś zrobić. W razie czego służę pomocą językową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kolego "sloneczny" - ciekawy adres i na pewno części użytkowników się przyda. Jest to katalog, który mają autoryzowane serwisy NISSANA. Mam taki na płycie CD. Może dodasz ten adres dla innych kolegów do tematu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/63735-instrukcja-obslugi-nissan-terrano-i-ii/ Pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, Dzięki kolego "sloneczny" za namiary, następny adres do kolekcji. Cóż, chyba przyjdzie przypomnieć sobie zamierzchłe czasy. Rozglądam się po okolicy za mechanikiem który sam poszuka odpowiedni typ, bo chyba bez wymontowania mojego z silnika i odczytania numerów się nie obędzie. Pozdrawiam Piotr Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez piotr323f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) O ile zdołałem się zorientować to bosche mają rurki przelewowe klasyczne tzn. gumowe w oplocie, naciskane na króćce we wtryskiwaczu. Zexele czyli bosche z nr 9 na początku kodu - przelewy metalowe sztywne, tak jak u mnie. Jeśli obejrzysz przelewy, resztę wyszukasz z materiałów, które już masz. Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez sloneczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam Dokładnie tak z tymi przelewami, ja mam zwykła rurkę elastyczną w oplocie. Dla ciekawości wygląd wtryskiwaczy zarówno Zexel jak i Bosch są w załączniku, u mnie jest to klasyczny Bosch. Nie ma się co łudzić, potrzebuję Bosch 0 432 217 306, ceny w Internetowych sklepach to 670zł, 673zł lub 700zł. Jutro szukam dokładniej, gdzie będzie taniej, wg mnie w warsztacie powinno być najtaniej oni mają przecież największe upusty. Wtryskiwacze Zexel Wtryskiwacz sterujący Bosch Pozdrawiam Piotr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Aukcja już się zakończyła ale firma chyba istnieje nadal http://www.allegro.pl/item989496838_uzywane_wtryski_rozne_typy.html Zadzwoń może mają sterującego Boscha. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam Dzięki za namiary. Przewertowałem allegro tam i z powrotem ale na tego kolesia nie trafiłem! Oczywiście, że go przepytam, już wysłałem zapytanie. Ja szukałem również wśród wtryskiwaczy do Opla Omegi 2.5 TD i BMW 325 TDS, podobno mogą pasować. Chciałem aby pomierzyli mi rezystancje na uzwojeniu cewki czujnika wtryskiwacza ale to okazało się niewykonalne, po prostu mieli mnie w d...e. W sobotę mój mechanik jedzie na giełdę z częściami i ma się rozglądnąć. W ostateczności zamawiam w sklepie na miejscu w Strzelinie, cena 655zł, więc taniej niż w internecie i nie ma kosztów wysyłki. Realizacja z dnia na dzień, oczywiście z zaliczką, ale to drobiazg. Więc do poniedziałku daję sobie spokój i czekam co załatwi mi machanik. Ze znajomego warsztatu mechanik ma mi przynieść (jak się uda) wtryskiwacz od Omegi, sprawdzi szczelność korpusu na stole i jak będzie pasował do mnie to go biorę - ale to nic pewnego, na to raczej nie liczę. Może ten koleś z allegro coś mi znajdzie u siebie? Pozdrawiam i dzięki za chęci Piotr Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez piotr323f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pi777 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jeśli znasz rosyjski próbuj na tej stronie wg vin http://nissan-cat.ru/ Sprawdzałem mojego i niestety mogą pojawić się błędy w dekodowaniu vin, ale filtrami dało się coś zrobić. W razie czego służę pomocą językową. Kolego mam pytanie,rozwiązałeś sprawę z wtryskiem sterującym? Ja mam ten sam problem tylko pompę DENSO nie Bosch i za diabła nie mogę nic znaleźć. Wtrysk w nissanie to 1600zł trochę dużo. Jak zgłębiłeś temat o proszę o pomoc, ja dopiero zaczynam walkę. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Kolego mam pytanie,rozwiązałeś sprawę z wtryskiem sterującym? Ja mam ten sam problem tylko pompę DENSO nie Bosch i za diabła nie mogę nic znaleźć. Wtrysk w nissanie to 1600zł trochę dużo. Jak zgłębiłeś temat o proszę o pomoc, ja dopiero zaczynam walkę. pozdrawiam Witam, Kurczę z tą pompą Denso to ci chyba niewiele pomogę, żeby chociaż Zexel. Dam ci namiary na kolesia z allegro co regeneruje wtryskiwacze sterujące różnych typów, tylko trzeba go zapytać i się dokładnie upewnić, żeby nie było niejasności i straty czasu. Adres z allegro masz tutaj --> http://www.allegro.p...bmw_i_inne.html a adres prywatny tutaj --> Dariusz Woliński darek2640@wp.pl. Ja go zaatakowałem wczoraj, to dzisiaj się odezwał i poprosił o zdjęcia wtryskiwacza na silniku, już mu je oczywiście wysłałem. Za całą usługę, tj. za wymianę cewki chce 150zł z wliczoną ceną za wysyłkę priorytetową do Ciebie po naprawie. Działa to tak, że wysyłasz swój, on naprawia, później odbierasz i płacisz przy odbiorze. Do 150zł trzeba doliczyć koszt wysyłki do niego. Jak możesz a właściwie to rób od razu zdjęcia to zaoszczędzisz 1 dzień. Jeżeli to nie pomoże to niestety zakup w sklepie mnie czeka za 650zł. To jest czarny scenariusz, ale trudno jak się chce mieć Terrano . Dodano 2010-05-02 Szukałem, szukałem i znalazłem osobę która regeneruje te wtryskiwacze. Adres tutaj --> http://www.allegro.p...mw_i_inne.html. Ja już swój wtryskiwacz wysłałem i maksymalnie do 2010-05-07 (piątek) powinien do mnie wrócić. Założę go i zobaczymy czy pomogło. Dla ciekawości zamieszczam zdjęcia mojego wtryskiwacza po wymontowaniu: - wygląd ogólny - wygląd na końcówkę wtryskiwacza - widok na przyłącza U mnie ma on oznaczenie KCA 17 S 102 130 bar 08218 1 i jest niestety produkcji francuskiej. Po wcześniejszej wymianie wszystkich końcówek wtryskiwaczy od mechanika wziąłem sobie starą końcówkę i zrobiłem w pracy też jej trochę zdjęć ale już pod mikroskopem: - powiększenie 12,6x - powiększenie 12,6x - powiększenie 80x - powiększenie 80x Widać znaczne zużycie i zanieczyszczenie powierzchni, ale to już na szczęście historia. Ja za nowe końcówki wraz z podkładką termiczną płaciłem po 60zł za sztukę, łącznie za całą usługę, razem z regulacją czyli sprawdzeniem ciśnienia wtrysku u mechanika zapłaciłem 350zł. W allegro znalazłem takie końcówki za 28zł, i sobie takie za rok kupię na zapas. Dodane 2010-05-05 Dzisiaj tj w środę wtryskiwacz sterujący wrócił do mnie. Zostało zrobione: 1. naprawa cewki, 2. wymiana przekładki pomiędzy rozpylaczem a górnym korpusem, 3. kompletne uszczelnienie wtryskiwacza. Za całość, łącznie z wysyłką, zapłaciłem przy odbiorze 150zł i uważam, że jest tanio. Rezystancja cewki uzwojenia wynosi 94,4ohm, wg instrukcji 105ohm. Polecam tego mechanika za szybkość, solidność, pełną informację i profesjonalizm. Ponadto wtryskiwacz wrócił do mnie idealnie wyczyszczony i profesjonalnie zabezpieczony przed urazami. Całość operacji trwa 4-5 dni. Przed wysłaniem wskazany jest kontakt e-mailowy z zapytaniem oraz konieczność wysłania zdjęć wtryskiwacza z ujęciem plastykowej części wtryskiwacza. Jeżeli mamy do wysłania wtryskiwacz takiego typu jak mój to można mieć na 100% pewność, że będzie naprawiony. Pozdrawiam Piotr Edytowane 19 Maja 2010 przez piotr323f 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K.Ś. Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 mam pytanie czy taki sam jest te wtryskiwacz do terrano2 1997 rocznik i gdzie ewentualnie można go kupić w rozsądnej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 mam pytanie czy taki sam jest te wtryskiwacz do terrano2 1997 rocznik i gdzie ewentualnie można go kupić w rozsądnej cenie? Witam, Wydaje mi się, że musisz najpierw poczytać tutaj --> http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66231-wtrysk-sterujacy-27-tdi-1999/. Generalnie wtryskiwacze Zexela są całkowicie inne i widać to bez żadnego problemu. Wtryskiwacz ma inny wlot oleju napędowego z pompy. Poza tym kolega "daniel arch" namierzył tani sklep z wtryskiwaczem sterującym. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzerog Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Witam. Męczyłem się z moim Terano przez 1.5 roku. Diagnozy były różne. Pompa wtryskowa. Kupiłem pompę, którą musiałem spadać, bo to nie było to. Później mechanicy znaleźli przyczynę w czujniku położenia wału. Byłem zadowolony, że wreszcie jest usterka. Zaznaczam, że cały czas jeździłem i nieraz przez tydzień nic się nie działo a następnego dnia silnik przerywał, dymił na biało i nie dało się jechać. I oczywiście zapalała się kontrolka „check engine”. Nie miałem przekonania do diagnozy postawionej przez mechanika związanej z czujnikiem położenia wału. Po przeczytaniu postów na szanownym forum i zapoznaniu się z poradami kolegi Piotra 323f zacząłem sam szukać usterki. Najpierw wymigałem kody gdzie błąd wyszedł na wtrysku sterującym później pomierzyłem oporności na wtrysku sterującym i czujniku położenia wału. Po tym pomiarze odrzuciłem czujnik położenia wału a co do wtrysku nie miałem pewności do czasu, kiedy kontrolka „check engine” zapaliła się na stałe a samochodem nie dało się jechać. Ponownie dokonałem pomiaru wtrysku początkowego i co oporność 1. Wymontowałem wtrysk i wysłałem do Pana Dariusza Wolińskiego. Po 5 dniach wtrysk odebrałem zapłaciłem ok.140 zł zamontowałem. Miesiąc jeżdżę bez problemów. W związku z tym serdeczne podziękowanie dla Piotra 323f. Pozdrawiam i życzę sukcesów w dochodzeniu do lokalizacji usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Witam. Męczyłem się z moim Terano przez 1.5 roku. Diagnozy były różne. Pompa wtryskowa. Kupiłem pompę, którą musiałem spadać, bo to nie było to. Później mechanicy znaleźli przyczynę w czujniku położenia wału. Byłem zadowolony, że wreszcie jest usterka. Zaznaczam, że cały czas jeździłem i nieraz przez tydzień nic się nie działo a następnego dnia silnik przerywał, dymił na biało i nie dało się jechać. I oczywiście zapalała się kontrolka „check engine”. Nie miałem przekonania do diagnozy postawionej przez mechanika związanej z czujnikiem położenia wału. Po przeczytaniu postów na szanownym forum i zapoznaniu się z poradami kolegi Piotra 323f zacząłem sam szukać usterki. Najpierw wymigałem kody gdzie błąd wyszedł na wtrysku sterującym później pomierzyłem oporności na wtrysku sterującym i czujniku położenia wału. Po tym pomiarze odrzuciłem czujnik położenia wału a co do wtrysku nie miałem pewności do czasu, kiedy kontrolka „check engine” zapaliła się na stałe a samochodem nie dało się jechać. Ponownie dokonałem pomiaru wtrysku początkowego i co oporność 1. Wymontowałem wtrysk i wysłałem do Pana Dariusza Wolińskiego. Po 5 dniach wtrysk odebrałem zapłaciłem ok.140 zł zamontowałem. Miesiąc jeżdżę bez problemów. W związku z tym serdeczne podziękowanie dla Piotra 323f. Pozdrawiam i życzę sukcesów w dochodzeniu do lokalizacji usterki. Witam, Cieszę się, że informacje na coś się przydały oraz z tego, że pan Dariusz Woliński nadal działa. Ja od momentu regeneracji przez niego, czyli od 4 maja nie mam już żadnych kłopotów z pracą silnika. W dziale "Zrób sam" jest poradnik który kiedyś napisałem przedstawiający ten problem. Są tam inne zdjęcia i trochę więcej informacji. Przy okazji jeszcze napiszę, bo widzę kolego, że mamy identyczne silniki, że można trafić na allegro końcówki wtryskiwaczy do naszego Diesla w śmiesznej cenie 28-35zł za sztukę! Są stosowane w silnikach Peugeota. Ja wymieniłem końcówki wraz z uszczelkami termicznymi za 60zł/szt firmy Firds, które kupiłem bezpośrednio z półki od mechanika. Pozdrawiam Piotr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam. Zacząłem grzebać przy lince gazu. Chciałem podkręcić trochę obroty na luzie (wykręciłem śrubkę ok 3mm). Po odpaleniu silnika zapaliła się kontrolka "check" i pojawiły się identyczne jak opisane w tym poście czyli: dymienie na biało, silnik nie może się wkręcić powyżej 3000 obrotów, brak mocy. Pomyślałem że to ten nieszczęsny wtrysk sterujący. Ale wkręciłem z powrotem tą śrubkę regulacyjną i w/w objawy zniknęły. Co mogłem poknocić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mirmil Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Piotrze323f Wertuje juz ktorys raz problem wtryskow, dzisiaj w koncy wymigalem blad nr 47 w nissanie terrani,2 7tdi ale wychodzi z lektury tego forum,ze to nie czujnik polozenia walu,ale wlasnei wtrysk sterujacy i mam go miec firmy bosch Auto -a wlasciwie silnik dzial jak w wiekszosci przypadkow z padnietym wtryskiem- kopci na bialo nie ma za duzo mocy(ok 80KM) oraz przerywa, gasnie,obroty faluja Jutro wyciagam wtrysk i bede mierzyl ile powinno byc oporu przy padnietym wtrysku? pozdr mirmil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.