Gość LOLEK I Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Mam problem ,kupiłem niedawno tyranna i auto dziwnie nisko siedzi z tyłu na sprężynach,wysokość sprężyn 42cm .Zauważyłem że obok sprężyn po zewnętrznej są wolne kielichy ,może czegoś brakuje /jakiś odbojników lub dodatkowych sprężyn/?Może ktoś ma jakieś fotki zawieszenia tylniego?PROSZĘ O POMOC,Z GÓRY DZIĘKUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 moj tez tak siedzial ale wkrecilem po dwie gumy w sprezyny na strone i poszedl do góry jednak takie rozwiązanie to prowizorka mam pewien patent na podniesienie go bez zaduzych kosztow ale to na dniach jak zrobie to pokaze wszystkim ;D a wiec taki to miałem patent : 1. zrobiłem z rury gniazda na sprężyny 2.skręciłem sprężyny żeby włożyć i wyciągnąć ;D 3. odkręciłem amortyzatory i drążek panharda żeby opuścić most 4.włożyłem te gniazda i na nie sprężyny 5.gumy usztywniające które włożyłem wcześniej usunąłem czas 4h i gotowe koszt 35 zeta wielki dług u kumpla daniela i szefa przyjemność dla oka po zrobieniu bezcenna ps na ostatniej fotce terrano daniela nie podniesione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arecki_28 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Stabilizator nie nazbyt naciągnięty w górę, łączniki jeszcze robią ? Pozdros . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 wszystko pracuje dobrze zastanawiam się tylko nad wymiana amorów na dłuższe , wytłukę to trochę i zobaczę co się będzie działo ;D a wiec: amory muszę wymienić na dłuższe ale przerobić mocowania (po asfalcie będzie szedł ale przy wertepach mógłby się rozerwać ), amor do góry skok ma jakieś 10-15 cm tylko aaaa tył podniosłem o 10cm wymiary: rura- średnica zwew. 108mm średnica wew. 100mm grubość ścianki 4mm długość 10cm kołnierz na wysokości 6,5cm grubość kołnierza 3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Witam i Pozdrawiam jakie dałeś amorki bo chce zastosować TTTwój patent na podniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambo80 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 To ja może zapytam o przód , bo tył już wiemy co i jak . Mam porównanie mojego tyranka z Kolegi tyrankiem i mój stoi wyżej , zwłaszcza przód . Patrząc z przodu aut zauważymy odrazu ,że moje wahacze są pod kątem (+ - 30 stopni) a u Kolegi prosto ( poziomo). Ktoś podpowie jak podniesć ten przód u Kolegi ,żeby te wahacze były pod skosem ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam i Pozdrawiam jakie dałeś amorki bo chce zastosować TTTwój patent na podniesienie. amorow nie będę wymieniał bo nie wiem na jakie, trudno dopasować, powinny być dłuższe, ale mam łatwy i szybki patent na przerobienie mocowań amorów żeby przykręcić je wyżej, ale o tym na dniach bo muszę to najpierw zastosować mój stoi wyżej gratuluje ;D tak wogole to zrób fotkę jak głęboko masz schowane drążki skrętne moje sa na równo z uchwytami i dalej nie wkręcałem ale może można (odradzali mi to) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambo80 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 gratuluje ;D tak wogole to zrób fotkę jak głęboko masz schowane drążki skrętne moje sa na równo z uchwytami i dalej nie wkręcałem ale może można (odradzali mi to) Bez Takich skojarzeń mi tu proszę Zrobię Ci fotki jak mi pokażesz gdzie te drążki są bo nie mam pojęcia .Najlepiej daj mi fotkę przykładową na priv , jakie ujęcie Cię interesuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 TU na pierwszej fotce jest poluzowany drążek skrętny ,normalnie sa one wkręcone na równo z tą dziurą z której wystaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 mam taki problem po remoncie zawiechy i po podwyższeniu na drążkach jedna strona stoi idealnie a druga jakieś 3 cm niżej podkręcam drążek jest już blisko maxa a wygląda to tak jak by drgnął tylko lekko. w tej chwili sa ustawione nie symetrycznie i jeszcze brakuje ale nie chce dociągać na maka ogólnie jak hamuje to auto ściąga w stronę tego nie ragujacego. czy to objaw ze jest do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ravsilp Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jeśli chodzi o podniesienie przodu w taranie II to podobno można przestawić na wieloklinie / w granicach rozsądku/, ja mam już u siebie nakładki na sprężyny /w II kładzie się na górę/ z polieretanu z olkusza, prosto od producenta - i myślę że wyglądają lepiej jak u kolegi!! Ale to ocena czysto subiektywna, jeśli chodzi o resztę to wiedza zaciągnięta z forum rajdy 4x4. W T II podobno do 2" na tyle można robić bez przeróbek drążka itp, tylko należy pamiętać o naspawaniu metalowych odboi w miejsce w które przed podniesieniem waliły odboje gumowe!! Pozdr RaV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 nie wiem czemu ale wszystkie T II oryginalnie stoją wyżej niż TI widzialem wiele TII ktore stoją wyżej bez przerobek niż moj z tymi wszystkimi udziwnieiami ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gelek79 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam, z podnoszeniem przodu proponuję trochę uważać, ja miałem wykręcone prawie na maxsa i musiałem wymieniać przeguby wewnętrzne a dostanie tego towaru to nie lada wyzwanie, teraz mam podniesiony na drążkach na równo z uchwytem w ramie, ale podnieść go można również na ramie, trzeba tylko wykombinować dystanse pod poduszki 10szt. ja sobie wytoczyłem z teflonu na wysokość 50mm, jak zrobi się cieplej to biorę się za to i się odezwę jak mi to wyszło,fotki oczywiście, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) zestawy do liftu mają wahacze górne inne bo powyżej pewnego podkręcenia drążków na seryjnych wahaczach nie da się ustawić geometrii i będzie opony żarło. Edytowane 6 Marca 2011 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 hugh_h dobra wskazówka ja to sprawdziłem osobiście i faktycznie oponę jedna mi zjechało musiałem dać dodatkowe podkładki pod wachacz i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 hugh_h dobra wskazówka ja to sprawdziłem osobiście i faktycznie oponę jedna mi zjechało musiałem dać dodatkowe podkładki pod wachacz i jest ok jedź na geometrię, tylko tam gdzie mają dobry komputerowy sprzęt i gdzie potrafią go obsługiwać, wszystkie kąty trzeba ustawić an nie tylko zbieżność, ja się musiałem specjalnie o ty dopominać jakiś takich dziwnych trafiłem, a może piątek czy poniedziałek był. górne i dolne wahacze nie są takie same wiec jak idziesz w górę to się rozjeżdżają ustawienia, problem ten rozwiązują wahacze calmini ... u mnie leży zestaw i czeka ale i nie wiem czy się doczeka bo chyba +3" mi nie potrzebne jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emil100 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 moj tez tak siedzial ale wkrecilem po dwie gumy w sprezyny na strone i poszedl do góry jednak takie rozwiązanie to prowizorka mam pewien patent na podniesienie go bez zaduzych kosztow ale to na dniach jak zrobie to pokaze wszystkim ;D a wiec taki to miałem patent : 1. zrobiłem z rury gniazda na sprężyny 2.skręciłem sprężyny żeby włożyć i wyciągnąć ;D 3. odkręciłem amortyzatory i drążek panharda żeby opuścić most 4.włożyłem te gniazda i na nie sprężyny 5.gumy usztywniające które włożyłem wcześniej usunąłem czas 4h i gotowe koszt 35 zeta wielki dług u kumpla daniela i szefa przyjemność dla oka po zrobieniu bezcenna ps na ostatniej fotce terrano daniela nie podniesione Witam! Jak podnieść ten przód w chce podnieść o jakieś 50 mm czy same podkładki pod sprężyny wy starczą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) Z przodu nie ma sprężyn. Sprężyny masz tylko z tyłu. Z tyłu możesz wymienić sprężyny lub podkładki włożyć. Z przodu trzeba podkręcić na drążkach. 50 mm to dość dużo, wydaję mi się, że konieczna będzie wymiana amortyzatorów na dłuższe. Ja w poprzednim terrano podniosłem tył o jakieś 25-30 mm. Kupiłem na allegro polibuszowe podkładki pod sprężyny. Nie podnosiłem zbyt wysoko i amortyzatory zostały te same. Edytowane 19 Listopada 2012 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 podniesienie przodu poza żarciem opon wykańcza przeguby... tu trzeba rozsądku raczej nadkola wyciąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Dlatego ja nie będe podnosił. Ale oponom można zaradzić, porządna regulacja geometri i będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prowokator Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Z przodu nie ma sprężyn. Sprężyny masz tylko z tyłu. Drążek skrętny to też sprężyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Drążek skrętny to też sprężyna. No i co?? Co chciałeś wnieść swoim postem do tematu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prowokator Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Nie wprowadzaj innych w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) i słusznie ale resor to też sprężyna tyle że płaska jednak zostańmy może przy typowej nomenklaturze bo nikt nikogo nie zrozumie .. tutaj raczej bym się zgodził że nie należy mówić o sprężynach z przodu tylko o drążkach skrętnych, no chyba że prowokator napisze dokładną nazwę jakiego rodzaju to sprężyna ten drążek .. to tak jakbym w sklepie tłumaczył sprzedawcy, że nie może być waga kiełbasy tylko masa, przecież wszyscy wiedzą że waga to takie urządzenie do wyznaczania masy, a nie miara ilości materii, czyż nie ? ale jak ktoś mi napisze to że drążek przestawić na frezie to sam będę tłukł bo frez to narzędzie do obróbki skrawaniem Edytowane 24 Listopada 2012 przez hugh_h 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 hehehehe dobre dobre Hugh. ale dajcie ludziom sie wysłowić po swojemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.