cybul009 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Primera p11 1.6 + lpg 1999r. W aucie była czyszczona przepustnica rozkręcana czyszczone również czujniki czyściłem ja sam. W serwisie nissana był ustawiany zapłon. Problem polega na tym ze gdy stoi samochód w miejscu wbije się bieg to obroty z 1000 rosną do 2000. Gdy jadę autem wcisnę sprzęgło obroty nie chcą spać z 2000 spadają do 1000 dopiero wtedy gdy sie zatrzymam w miejscu. Gdy wypnę kostkę z czujnika krokowego objawy znikają silniczek sprawdzałem czy pracuje podłączając do akumulatora słychać wyraźnie jego pracę. Proszę o pomoc nie wiem już co może być, chyba czeka mnie serwis nissana przykładowe zdjecie silniczka krokowego http://allegro.pl/item1042943195_silniczek_silnik_krokowy_almera_primera.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stereolabs Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 sprawdź czy przypadkiem przy wtyczce od TPS tam gdzie wchodzą do wtyczki 3 przewody, czy któryś nie jest luźny albo może ktoryś nie jest oderwany itp. u mnie tak właśnie było. na pierwszy rzut oka niby żadnych problemów nie było z tą wtyczką, ale złapałem mocniej za przewody przy TPS i wszystkie się urwały. wyciąłem tą wtyczkę, założyłem osobne złączki na każdy przewód i podłączyłem. obroty są normalne, nie rosną przy wrzucaniu biegu. może to coś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 sprawdź czy przypadkiem przy wtyczce od TPS tam gdzie wchodzą do wtyczki 3 przewody, czy któryś nie jest luźny albo może ktoryś nie jest oderwany itp. u mnie tak właśnie było. na pierwszy rzut oka niby żadnych problemów nie było z tą wtyczką, ale złapałem mocniej za przewody przy TPS i wszystkie się urwały. wyciąłem tą wtyczkę, założyłem osobne złączki na każdy przewód i podłączyłem. obroty są normalne, nie rosną przy wrzucaniu biegu. może to coś pomoże sprawdze te przewody w moim aucie są 2 czujniki od skrzyni biegów jeden to czujnik wstecznego a drugi to czujnik położenia neutralnego. Przypomniałem sobie ze gdy czysciłem przepustnice to z przewodu pociekł mi płyn z chłodnicy w doł i mógł pociec po czujniku wylało sie go z 0.5l na oko. Zastanawiam się czy moze to być przyczyna usterki. Gdy wypne czujnik i włoże przewód do kostki tak zeby zamknąć obwód to objawy znikaja, ale pojawiaja cie nowe gdy autem sie przemieszczam trzyma ciagle 2tys obrotów nie mozna ich zmniejszyć regulacja krokowsa ani ustawieniem czujnika na przepustnicy. Gdy zatrzymam sie obroty oczywiscie spadaja do właściwego pozimu sprawdze te przewody w moim aucie są 2 czujniki od skrzyni biegów jeden to czujnik wstecznego a drugi to czujnik położenia neutralnego. Przypomniałem sobie ze gdy czysciłem przepustnice to z przewodu pociekł mi płyn z chłodnicy w doł i mógł pociec po czujniku wylało sie go z 0.5l na oko. Zastanawiam się czy moze to być przyczyna usterki. Gdy wypne czujnik i włoże przewód do kostki tak zeby zamknąć obwód to objawy znikaja, ale pojawiaja cie nowe gdy autem sie przemieszczam trzyma ciagle 2tys obrotów nie mozna ich zmniejszyć regulacja krokowsa ani ustawieniem czujnika na przepustnicy. Gdy zatrzymam sie obroty oczywiscie spadaja do właściwego pozimu Przewody wygladają mi na całe. Po wymianie czujnika objawy nie ustały na gazie chodzi auto lepiej ale i tak obroty rosna. Na benzynie masakra faluja obroty na luzie, potrafi nawet zgasnąć, obroty na biegu rosna. Auto jest dynamiczne normalnie przyspiesza na gazie i benzynie. Przepustnica i jej czujniki tez czyszczone. Czy ktos wie ile moze kosztować uczczelka pod przepustnice. Pomocy!!! po odłączeniu elektrozaworu z parownika/reduktora auto przestało falować na benzynie. ale dalej rosną obroty na biegu na gazie jak i benzynie, na benzynie gdy wbije bieg obroty rosną prawie do 2000 a na gazie 1500. Naprawdę nikt nie trafił sie z moim problemem nie wiecie co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigis Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 mam identycznie ten sam problem.Po czyszczeniu przepustnicy:)Jak wbiję bieg to obroty rosną do ok 1500 .Po wrzuceniu na luż też ,do czasu aż auto nie stanie w miejcu.Wydaje mi się że to może być lewe powietrze....ale sam już nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 jak lewe powietrze to najszybciej pod przepustnicą i przewody ciśnieniowe. W swoim wymieniałem te przewodziki, ale uszczelki papierowej pod przepustnica nie miałem zastosowałem uczszelke w płynie ( nie czarny silikon ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Erbol Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 mam identycznie ten sam problem.Po czyszczeniu przepustnicy:)Jak wbiję bieg to obroty rosną do ok 1500 .Po wrzuceniu na luż też ,do czasu aż auto nie stanie w miejcu.Wydaje mi się że to może być lewe powietrze....ale sam już nie wiem Witam kiedyś miałem ten sam problem po czyszczeniu przepustnicy obroty mi falowały i dopiero regulacja przepustnicy pod komputerem pomogła. Elektryk powiedział mi że po czyszczeniu przepustnicy powinno się ją regulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 ale falowały ci obroty czy rosły w momencie gdy jest wbity bieg i opadały gdy sie wybije go ? Jaki dokładnie samochod silnik rok model. I gdzie regulowałeś przepustnice w serwisie nissana? zadzwoniłem do serwisu nissana i rzeczywiście programuje sie przepustnice po czyszczeniu koszt 100zł umówiłem sie na 12 lipca napisze czy to pomogło ale falowały ci obroty czy rosły w momencie gdy jest wbity bieg i opadały gdy sie wybije go ? Jaki dokładnie samochod silnik rok model. I gdzie regulowałeś przepustnice w serwisie nissana? zadzwoniłem do serwisu nissana i rzeczywiście programuje sie przepustnice po czyszczeniu koszt 100zł umówiłem sie na 12 lipca napisze czy to pomogło podpiełem dzis auto pod komputewr pokazału zwarty/przerwa czujnik położenia przepustnicy. Jak sprawdzić sam czujnik czy jest dobry? Czy przewod od gazu moze być podłanczany pod przewody tego czujnika? ale falowały ci obroty czy rosły w momencie gdy jest wbity bieg i opadały gdy sie wybije go ? Jaki dokładnie samochod silnik rok model. I gdzie regulowałeś przepustnice w serwisie nissana? zadzwoniłem do serwisu nissana i rzeczywiście programuje sie przepustnice po czyszczeniu koszt 100zł umówiłem sie na 12 lipca napisze czy to pomogło podpiełem dzis auto pod komputewr pokazału zwarty/przerwa czujnik położenia przepustnicy. Jak sprawdzić sam czujnik czy jest dobry? Czy przewod od gazu moze być podłanczany pod przewody tego czujnika? dzis wrociłem z serwisu nissana w ełku, zaprogramowali mi przepustnice komputerem i ustawili w sposob odpowiedni czujnikpołozenia przepustnicy. Wszystko działa obroty nie rosna przy wbijaniu biegu. Tak ze po czyszczeniu przepustnicy musimy isc do serwisu zapłacić 100zł za diagnostyke komputerową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.