Gość mateusz mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 witam mam problem z mocom ale nie zawsze wycziscilem przeplywomierz ale nie pomoglo czy moze ktos wie jakie wartosci powinien pokazywac przeplywomierz konkretnie chodzi mi ile volt powinien pokazywac na wolnych obrotach i po przegazowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 było poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 było poszukaj wim ze bylo tylko ze bylo podane z disla a mi chodzi o 1,6 16v 1998r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 było też podane z benzyny 1.8 i 2.0 sam podawałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 było też podane z benzyny 1.8 i 2.0 sam podawałem moj przeplywomierz pokazuje na wolnych 1,6v a po ostrym przegazowaniu 2,8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 moj przeplywomierz pokazuje na wolnych 1,6v a po ostrym przegazowaniu 2,8v tu masz wartości dla 1.8 i 2.0 czyli i dla 1.6 raczej powinny być OK, 5 minut szukania czyli jeśli to jest dobrze to cos z twoją przepływką jest nie OK chyba, że dla 1.6 są inne wartości choć nie podejrzewam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 tu masz wartości dla 1.8 i 2.0 czyli i dla 1.6 raczej powinny być OK, 5 minut szukania czyli jeśli to jest dobrze to cos z twoją przepływką jest nie OK chyba, że dla 1.6 są inne wartości choć nie podejrzewam a tu kolega podawa inne wartosci http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/23731-przepywomierz-a-mycie-benzyn/ nie wim czy zaryzykowac 200 zl. i kupic nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a tu kolega podawa inne wartosci http://forum.nissank...a-mycie-benzyn/ nie wim czy zaryzykowac 200 zl. i kupic nowy a jakie wartości podawał bo nie mogę znaleźć w tym temacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a jakie wartości podawał bo nie mogę znaleźć w tym temacie?? na wolnych 1,6 -1,8 a po przegazowaniu powinno przekraczac 3,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 na wolnych 1,6 -1,8 a po przegazowaniu powinno przekraczac 3,3 jest napisane:w momęcie ostrego gazowania sygnał powinien bez trudu przekroczyć 3,3Va manual podaje 2500obr do pomiaru, także nie wiem ile powinno być i ile to jest przy ostrym przygazowaniu ale wg manuala to podałem Ci wartości wyżej.zdejmij wtyczkę i przekręć kluczyk, NIE ODPALAJ AUTA BO WSKOCZY CHECK!!!1. na pinie nr2 napięcie aku2. na pinie nr4 5V3. na pinie nr5 po podłączeniu wtyczki do przepływki i nagrzaniu auta powinieneś mieć:a.1.3-1.7 / 2,5-5,0 gm/s na jałowym b.1.8-2.4 / 7,1-12,5 gm/s przy 2500obrwartości rezystancji pomiędzy pinami 1 i 3temp 20stC - 2.2-2.6 kOhmatemp 80stC - 0.31-0.37 kOhmakolejność pinów2,3,4,5czyli jak masz 12V z aku to reszta już gładziutko a jak określisz mi co to jest ostre przygazowanie i ile to obrotów to będziemy wtedy się zastanawiać ile powinno byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 jest napisane: w momęcie ostrego gazowania sygnał powinien bez trudu przekroczyć 3,3V a manual podaje 2500obr do pomiaru, także nie wiem ile powinno być i ile to jest przy ostrym przygazowaniu ale wg manuala to podałem Ci wartości wyżej. zdejmij wtyczkę i przekręć kluczyk, NIE ODPALAJ AUTA BO WSKOCZY CHECK!!! 1. na pinie nr2 napięcie aku 2. na pinie nr4 5V 3. na pinie nr5 po podłączeniu wtyczki do przepływki i nagrzaniu auta powinieneś mieć: a.1.3-1.7 na jałowym b.1.8-2.4 przy 2500obr kolejność pinów 2,3,4,5 czyli jak masz 12V z aku to reszta już gładziutko a jak określisz mi co to jest ostre przygazowanie i ile to obrotów to będziemy wtedy się zastanawiać ile powinno byc u mnie sa tylko 3 piny a gazuje go gdzies do 4500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 u mnie sa tylko 3 piny a gazuje go gdzies do 4500 to znajdź sygnałowy i pomierz w takich wartościach obrotów jak napisałem, w manualu nie ma pojecia takiego jak: ostre gazowanie tylko jest jasnmo określone, na jałowym i przy 2500obr/min nie ma innych pojęć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 to znajdź sygnałowy i pomierz w takich wartościach obrotów jak napisałem, w manualu nie ma pojecia takiego jak: ostre gazowanie tylko jest jasnmo określone, na jałowym i przy 2500obr/min nie ma innych pojęć, czyli jest ok bo na wolnych 1,55v a przy 2500 2,07v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 czyli jest ok bo na wolnych 1,55v a przy 2500 2,07v wygląda, że jest OK to jak to mamy za sobą to popatrz w zapłon jak jest ustawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) jest mozliwosc spawdzenia samemu czy trzeba jechac na warsztat wygląda, że jest OK to jak to mamy za sobą to popatrz w zapłon jak jest ustawiony idzie sprawdzic samemu czy trzeba jechac do mechanika Edytowane 3 Czerwca 2010 przez mateusz primera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nizinsky Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Czy ktos moze poprawic blad ortograficzny w topiku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Czy ktos moze poprawic blad ortograficzny w topiku? a po co ?? może autor jest dysortografem i dobrze mu z tym ?? trzeba być tolerancyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 wygląda, że jest OK to jak to mamy za sobą to popatrz w zapłon jak jest ustawiony z silnikiem wszystko ok okazalo sie ze gdy hamulce sie zagrzaly to nie odbijaly spowrotem poczyscilem i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Zmierzyem dziś przepływkę bo gazownik przy instalacji powiedział że jest już chyba padnięta, jeden z objawów to mulenie powyżej 4k obrotów, chociaż tak wszystko ustawił że na gazie nie muli. A to wyniki pomiaru: 1,36 na jałowym 1,63 na 2,5k obrotów -5,52 kOhma przy rozgrzanym silniku, na zimnym jeszcze nie sprawdzałem Czy przepływomierz (wkłądka) do wymiany? Dziś zmierzyłem na zimnym też - 5,50 kOhma czy to by znaczyło że termistor jest padnięty? Wymieniłem przepływomierz na nowy efekt: na jałowym 1,52 V na 2500 obrotów 2,07 V na zimnym silniku -5,50 kOhma na rozgrzanym -5,51 kOhma Czyli przepływomierz jest ok, ale termistor chyba padnięty? Czy termistor kupie w każdym elektronicznym i jakie powinien mieć oznaczenie? Edytowane 12 Marca 2012 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Jesli zalozyles swoj termistor do nowej przeplywki to on jest padniety. Naprwde bylo juz o tym jaki to termistor ma byc zalozony i gdzie ma byc wpiety. Np. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70131-sr20de-przepywomierz/page__p__757088__fromsearch__1?do=findComment&comment=757088. kupisz go w kazdym sklepie elektronicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 coś takiego? http://elstore.pl/termistory/751-termistor-ntc110-1k-ohm-5.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Wlasnie cos takiego . taki termistor. Tylko go nie lutujesz tylko wciskasz w te zaczepy. Powinno hulac . Cena przeraza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.