Gość zenek82 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim autkiem. Zaczął dość mocno dymić oraz znacznie spadła moc. Dodam że to silnik nissana 2.2DI 126KM. Mechanik najpierw posprawdzał wtryski, podobno są OK. Czujnik ciśnienia na szynie Common Rail też OK. Stwierdził że do wymiany jest pompa paliwa. Ktoś może coś doradzić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Do czyszczenia przepustnic i/lub przepływomierz i/lub EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenek82 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 dzięki za odpowiedź. A czy to możliwe, że jak któryś z tych elementów jest uszkodzoy to po podpięciu kompa ciśnienie w szynie wtryskowej będzie nieodpowiednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość g4l4nt Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim autkiem. Zaczął dość mocno dymić oraz znacznie spadła moc. Dodam że to silnik nissana 2.2DI 126KM. Mechanik najpierw posprawdzał wtryski, podobno są OK. Czujnik ciśnienia na szynie Common Rail też OK. Stwierdził że do wymiany jest pompa paliwa. Ktoś może coś doradzić? Pozdrawiam U mnie przy takich objawach, mało mocy i dymienie na czarno, pomogła wymiana pękniętej rury od intercooler. Brak odpowiedniego ciśnienia powietrza powodował spadek mocy i nieprawidłowe spalanie ropy co objawiało się dymieniem na czarno. Dokładnie sprawdź wszystkie przewody, też te pod akumulatorem i szczelność intercoolera. Jeżeli będziesz pewny, że układ jest szczelny szukaj przyczyny gdzie indziej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 U mnie przy takich objawach, mało mocy i dymienie na czarno, pomogła wymiana pękniętej rury od intercooler. Brak odpowiedniego ciśnienia powietrza powodował spadek mocy i nieprawidłowe spalanie ropy co objawiało się dymieniem na czarno. Dokładnie sprawdź wszystkie przewody, też te pod akumulatorem i szczelność intercoolera. Jeżeli będziesz pewny, że układ jest szczelny szukaj przyczyny gdzie indziej. Pozdrawiam Panie Kolego, czy po wymianie rury spadło Ci spalanie? I gdzie szukać tej rury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafaelsanti Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 U mnie przy takich objawach, mało mocy i dymienie na czarno, pomogła wymiana pękniętej rury od intercooler. Brak odpowiedniego ciśnienia powietrza powodował spadek mocy i nieprawidłowe spalanie ropy co objawiało się dymieniem na czarno. Dokładnie sprawdź wszystkie przewody, też te pod akumulatorem i szczelność intercoolera. Ano właśnie. Zauważyłem na nadkolu, że w okolicy przewodu intercoolera mam plamy z oleju. Czy to może być przyczyną opisywanych tu objawów. Pytam, bo słyszałem, że Intercooler ma "pluć" olejem i już. Pozdrawiam, Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość g4l4nt Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ano właśnie. Zauważyłem na nadkolu, że w okolicy przewodu intercoolera mam plamy z oleju. Czy to może być przyczyną opisywanych tu objawów. Pytam, bo słyszałem, że Intercooler ma "pluć" olejem i już. Pozdrawiam, Rafał U mnie to wyglądało dokładnie tak jak piszesz. Tylko ślady oleju miałem w komorze silnika. Dziura w przewodzie była długa na 6 cm. Żeby ją znaleźć musisz wyjąć aku, odkręcić podstawę akumulatora i odsłonią ci się wszystkie przewody pomiędzy intercoolerem a silnikiem. Jak już znajdziesz pęknięty element, możesz kupić nowy w serwisie, cena około 250, albo szukać używki. Ja kupiłem używkę na allegro za 80zł i wytrzymała około 8 miesięcy. Kolejną kupiłem za 30 zł i na razie jeździ. Co do spalania, to po uszczelnieniu układu, silnik dostaje więcej powietrza więc potrzebuje mniej paliwa do utrzymania normalnych osiągów(jak jest dziura w przewodach to osiągi są dalece od normalnych;), więc spalanie spada. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Myślę ,że masz walnięty przewód tak jak kolega i ja w tym poście http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68441-p12-22-przewod-od-intercoolera/ ja miałem takie same objawy jak Ty mianowicie dymił i nie miał mocy a dodatkowo było słychać przedmuchy powietrza przy pracy turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafaelsanti Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 (edytowane) U mnie to wyglądało dokładnie tak jak piszesz. Tylko ślady oleju miałem w komorze silnika. Dziura w przewodzie była długa na 6 cm. Żeby ją znaleźć musisz wyjąć aku, odkręcić podstawę akumulatora i odsłonią ci się wszystkie przewody pomiędzy intercoolerem a silnikiem. Jak już znajdziesz pęknięty element, możesz kupić nowy w serwisie, cena około 250, albo szukać używki. Ja kupiłem używkę na allegro za 80zł i wytrzymała około 8 miesięcy. Kolejną kupiłem za 30 zł i na razie jeździ. Co do spalania, to po uszczelnieniu układu, silnik dostaje więcej powietrza więc potrzebuje mniej paliwa do utrzymania normalnych osiągów(jak jest dziura w przewodach to osiągi są dalece od normalnych;), więc spalanie spada. Pozdrawiam. Dzięki, przyjrzę się temu w weekend i odpiszę co znalazłem (albo, czego nie znalazłem) Pozdrawiam, r. Myślę ,że masz walnięty przewód tak jak kolega i ja w tym poście http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/68441-p12-22-przewod-od-intercoolera/ ja miałem takie same objawy jak Ty mianowicie dymił i nie miał mocy a dodatkowo było słychać przedmuchy powietrza przy pracy turbo. O, właśnie "przedmuchy" mogą być dobrym tropem. Sprawdzę. Dzięki. r. Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez rafaelsanti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rasz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dzięki, przyjrzę się temu w weekend i odpiszę co znalazłem (albo, czego nie znalazłem) Pozdrawiam, r. O, właśnie "przedmuchy" mogą być dobrym tropem. Sprawdzę. Dzięki. r. Witaj, napisz proszę co było problemem , gdyż mam taki sam w dokładnie takim samym modelu, choć dotychczasowe sprawdzanie wskazuje na EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XLord Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Ja miałem dokładnie taki sam problem w tym samym modelu silnika (2.2 DI). Rok temu na trasie na Chorwację usłyszałem głuchstuk. Zaczął mi dymić i spadła moc. Okazało się, że rozerwało mi przewód biegnący do silnika (gumowy wąż,lekko zakrzywiony, po prawej stronie silnika, blisko ściany grodziowej). Wymieniłem za 200 PLN. Drugi raz coś podobnego miałem w tym roku. Przy dodaniu gazu, pisk uchodzącego powietrza, lekki spadek mocy i lekkie dymienie. Pękła mi metalowa obejma na przewodzie wychodzącym z intercoolera. WYmieniła i jest znowu OK. Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rasz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Ja miałem dokładnie taki sam problem w tym samym modelu silnika (2.2 DI). Rok temu na trasie na Chorwację usłyszałem głuchstuk. Zaczął mi dymić i spadła moc. Okazało się, że rozerwało mi przewód biegnący do silnika (gumowy wąż,lekko zakrzywiony, po prawej stronie silnika, blisko ściany grodziowej). Wymieniłem za 200 PLN. Drugi raz coś podobnego miałem w tym roku. Przy dodaniu gazu, pisk uchodzącego powietrza, lekki spadek mocy i lekkie dymienie. Pękła mi metalowa obejma na przewodzie wychodzącym z intercoolera. WYmieniła i jest znowu OK. Jarek Przewody mam sprawdzone i są ok. , czekam na założenie EGR i zobaczymy co będzie, pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t-olo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Miałem podobny przypadek. Jak i u kolegów już kilka razy strzeliły mi przewody od turbo - to jeden to drugi, ale przy tym słychać wyraźnie syczące powietrze. Jakiś rok temu też zaczęło mi autko ponownie kopcić i straciło moc - powód turbinka, a w zasadzie zawór podciśnienia na turbinie się zepsuł i turbina nie dawał takiej mocy jak powinna w szczególności od niskich obrotów. Oczywiście i spalanie poszło w górę. Mechanicy zdjęli mi turbo, wysłałem do regeneracji do Wrocławia, tam wymienili zawór i oczywiście zregenerowali turbinę i wszystko wróciło do normy. Cena też mnie nie powaliła bo z tego co pamiętam zapłaciłem 600 - 700 PLN i dali 24 m-ce gwarancji po regeneracji. Pozdrawiam. OLO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rasz Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Miałem podobny przypadek. Jak i u kolegów już kilka razy strzeliły mi przewody od turbo - to jeden to drugi, ale przy tym słychać wyraźnie syczące powietrze. Jakiś rok temu też zaczęło mi autko ponownie kopcić i straciło moc - powód turbinka, a w zasadzie zawór podciśnienia na turbinie się zepsuł i turbina nie dawał takiej mocy jak powinna w szczególności od niskich obrotów. Oczywiście i spalanie poszło w górę. Mechanicy zdjęli mi turbo, wysłałem do regeneracji do Wrocławia, tam wymienili zawór i oczywiście zregenerowali turbinę i wszystko wróciło do normy. Cena też mnie nie powaliła bo z tego co pamiętam zapłaciłem 600 - 700 PLN i dali 24 m-ce gwarancji po regeneracji. Pozdrawiam. OLO. Niestety po założeniu oczyszczonego EGR dalej kopci(jedynie w parametrach pracy widać że pracuje teraz płynnie więc można go wykluczyć) natomiast wywaliło błąd P0500 i będzie orzech do zgryzienia od rana, a potem to zostają już tylko wtryskiwacze. Pozdrawiam Robert Miałem podobny przypadek. Jak i u kolegów już kilka razy strzeliły mi przewody od turbo - to jeden to drugi, ale przy tym słychać wyraźnie syczące powietrze. Jakiś rok temu też zaczęło mi autko ponownie kopcić i straciło moc - powód turbinka, a w zasadzie zawór podciśnienia na turbinie się zepsuł i turbina nie dawał takiej mocy jak powinna w szczególności od niskich obrotów. Oczywiście i spalanie poszło w górę. Mechanicy zdjęli mi turbo, wysłałem do regeneracji do Wrocławia, tam wymienili zawór i oczywiście zregenerowali turbinę i wszystko wróciło do normy. Cena też mnie nie powaliła bo z tego co pamiętam zapłaciłem 600 - 700 PLN i dali 24 m-ce gwarancji po regeneracji. Pozdrawiam. OLO. Niestety po założeniu oczyszczonego EGR dalej kopci(jedynie w parametrach pracy widać że pracuje teraz płynnie więc można go wykluczyć) natomiast wywaliło błąd P0500 i będzie orzech do zgryzienia od rana, a potem to zostają już tylko wtryskiwacze. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Niestety po założeniu oczyszczonego EGR dalej kopci(jedynie w parametrach pracy widać że pracuje teraz płynnie więc można go wykluczyć) natomiast wywaliło błąd P0500 i będzie orzech do zgryzienia od rana, a potem to zostają już tylko wtryskiwacze. Pozdrawiam Robert Niestety po założeniu oczyszczonego EGR dalej kopci(jedynie w parametrach pracy widać że pracuje teraz płynnie więc można go wykluczyć) natomiast wywaliło błąd P0500 i będzie orzech do zgryzienia od rana, a potem to zostają już tylko wtryskiwacze. Pozdrawiam Robert Blad P0500 to Czujnik predkosci pojazdu -usterka.Gdzie on sie znajduje w p12 to nie wiem . Mam p11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 W weekend wyczyściłem przepływomierz, ale odczuwalnych różnic brak niestety. Chciałem odkręcić podstawę akumulatora żeby dobrać się do przewodów intercoolerowych ale zabrakło czasu. Z ciekawości jednak odkręciłem obejmę od łączenia rur przy kolanku, tym najbardziej widocznym w komorze silnika (te łączenie rur, które w 2,2 Di są aluminiowo-gumowe a w 2,2 dci gumowo-gumowe albo czarno-czarne jak kto woli) i zobaczyłem że wewnątrz aluminiowej rury, jest ona zachlapana olejem. Do końca nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie- czy ma tak być, czy to objaw w/w przewodów intercoolera do uszczelnienia/wymiany? Pozdrawiam! Paweł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość g4l4nt Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 W weekend wyczyściłem przepływomierz, ale odczuwalnych różnic brak niestety. Chciałem odkręcić podstawę akumulatora żeby dobrać się do przewodów intercoolerowych ale zabrakło czasu. Z ciekawości jednak odkręciłem obejmę od łączenia rur przy kolanku, tym najbardziej widocznym w komorze silnika (te łączenie rur, które w 2,2 Di są aluminiowo-gumowe a w 2,2 dci gumowo-gumowe albo czarno-czarne jak kto woli) i zobaczyłem że wewnątrz aluminiowej rury, jest ona zachlapana olejem. Do końca nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie- czy ma tak być, czy to objaw w/w przewodów intercoolera do uszczelnienia/wymiany? Pozdrawiam! Paweł. Obawiam się, ale mogę być w błędzie, że tak ma być. Natomiast minimalna ilość oleju w przewodach nie jest przyczyną dymienia i braku mocy. Nie marnuj czasu na czyszczenie przepływomierza, tylko sprawdź przewody, bo w 90% przypadków to one są przyczyną problemów takich jak twoje. Daj znać jak coś znajdziesz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Obawiam się, ale mogę być w błędzie, że tak ma być. Natomiast minimalna ilość oleju w przewodach nie jest przyczyną dymienia i braku mocy. Nie marnuj czasu na czyszczenie przepływomierza, tylko sprawdź przewody, bo w 90% przypadków to one są przyczyną problemów takich jak twoje. Daj znać jak coś znajdziesz. Pozdrawiam. Przepływomierz już wyczyściłem Chciałem to sprawdzić najpierw bo łatwiej się dostać + mam też spore spalanie, na poziomie 9,5 l/100km w mieście, myślałem że może brudny przepływomierz zaburza proporcje mieszanki paliwo-powietrze. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rasz Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Przepływomierz już wyczyściłem Chciałem to sprawdzić najpierw bo łatwiej się dostać + mam też spore spalanie, na poziomie 9,5 l/100km w mieście, myślałem że może brudny przepływomierz zaburza proporcje mieszanki paliwo-powietrze. Dam znać. Ja niestety nadal kopcę, zalałem cudo Xeramiksa do czyszczenia wtryskiwaczy i trochę się zmniejszyło ale jest nadal chmurka za mną tylko rzadziej i spalanie wzrosło o 1,2 l/100 km niestety fachowcy mówią że to wtryski , ale nikt nie daje pewności , a pomiary komputerowe nic nie wykazują- niby wszystko ok. , jak się naprawi to napiszę pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Ja niestety nadal kopcę, zalałem cudo Xeramiksa do czyszczenia wtryskiwaczy i trochę się zmniejszyło ale jest nadal chmurka za mną tylko rzadziej i spalanie wzrosło o 1,2 l/100 km niestety fachowcy mówią że to wtryski , ale nikt nie daje pewności , a pomiary komputerowe nic nie wykazują- niby wszystko ok. , jak się naprawi to napiszę pozdrawiam Robert A jakie masz spalanie w mieście przed i po wlaniu Xeramiksa? Długie masz przebiegi jednorazowe, w sensie czy samochód Ci się zdąży nagrzać w czasie jazdy w mieście? W weekend wyjąłem akumulator, sprawdziłem przewody i - cholera - wszystkie są całe. Więc chyba zostaje tylko EGR, tylko że tam cholernie trudno się dostać - ktoś przerabiał jak się go wyjmuje? Dodatkowo, wyjąłem jedne łączenie rury i zobaczcie, ile jest tam oleju. Czy tak powinno być? Sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rasz Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Sory za zwłokę, po wlaniu cudu nie było ,spalania też nie określę skoro wzrosło o 25%,ale trafiłem w końcu do warsztatu(dla zainteresowanych Sosnowiec) w którym usunęto moje problemy z kopceniem. Nie był to EGR, tym bardziej nie wtryski jak sugerowało ASO za 2400 od sztuki bez wymiany , tylko przewód intercoolera znajdujący się pod akumulatorem , dla zainteresowanych załączam fotki zrobione od spodu auta i kompletu dolotowych i wychodzących z aukcji allegro z zaznaczeniem zamówionego. Po zdjęciach i opisie ASO nie było w stanie sprowadzić części więc za 125 z przesyłką mam używkę. Nowy według najnowszych ustaleń ok 320 w serwisie , no i dostałem od znajomego numer katalogowy zgodny na 99,9%. Więc zanim wszyscy z podobnym problemem zaczną od wymiany najdroższych elementów, proponuję sprawdzenie tych mało prawdopodobnych lub wykluczonych przez szerokie grona specjalistów Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 I jak u Ciebie po wymianie? Nie kopci w ogóle? Wzrosła moc i spalanie spadło? Jak pisałem, sprawdziłem przewody i u mnie wszystkie git :/ Nie wiem jak się dobrać do tego EGRa, żeby nie popaprać wszystkiego wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rasz Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 I jak u Ciebie po wymianie? Nie kopci w ogóle? Wzrosła moc i spalanie spadło? Jak pisałem, sprawdziłem przewody i u mnie wszystkie git :/ Nie wiem jak się dobrać do tego EGRa, żeby nie popaprać wszystkiego wewnątrz. Po wymianie autko nie kopci wcale, odzyskało moc, a spalanie wróciło do normy Na początku kolega zrobił mi EGR, gdyż się przycinał czasem, było to widoczne po podpięciu pod komputer. Zdjął plastikową osłonę silnika i metalową osłonę do której jest przymocowana plastikowa, a potem to kwestia posiadanych narzędzi, umiejętności i wytrwałości, rozkręcił czyścił 2 dni mocząc jakimś środkiem z K2.Dojście jest fatalne ae w ten sposób i tak było mniej kosztów, rozkręcanie połowy bloku silnika to byt wiele zachodu Spróbuj oddać na przyzwoity warsztat , byle nie czyścili druciakiem (koszt ok 100) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 OK, to powiedz mi plus minus ile teraz pali Ci w mieście? Odswieżam temat, bo już mnie szlag trafia z tym dymieniem. Objawy: - dymienie powyżej 2500 obr./min przy gwałtownym przyspieszaniu, - prędkosc maksymalna 180 km/h i dochodzenie do niej zajmuje wieki (do 140 km/h jakos sie buja, potem juz meczenie), - duze spalanie (w miescie ok. 9-10 litrow na 100 km w lecie, - wydaje sie zmulony, ale objawy te mam od zakupu rok temu, wiec nie mam porownania, moj Brat ma Saaba 9-3 2.2 DTI od Opla silnik, waga podobna, a jego auto to tajfun przy mojej Primuli, - turbine slychac (znaczy, ze dziala). Co bylo robione: - sprawdzalem przewody od powietrza i nic nie znalazlem - zlecilem to mechanikowi i oni twierdza ze tez jest OK, ale pewnosci nie mam, bo jak ja sprawdzalem, to musialem wyjac akumulator, wiec wszystko sie rozprogramowalo (stacje radiowe, zegar itp.), a jak odebralem auto od mechanika to mowili ze sprawdzili i ze OK, ale wszystko bylo zakodowane tak jak przed oddaniem auta do sprawdzenia! - przeczyszczony przeplywomierz, - wyczyszczony EGR (mechanik twierdzi ze bylo troche nagaru, ale widzial wiecej) Co daje szukac? Co dalej robic? Intercooler? Wtryski? Poraddzcie cos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość srt8 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 napszcie jak krok po kroku dotac sie do intercoolera, wyjac go i wyczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.