Gość ciechon Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam, Mam mały problem. Mianowice strzelił mi przewód w primerze P12 2.2 z 2003 roku. Jest to przewód którym wraca powietrze z intercolera do silnika. Dziura jest na wysokość czujnika doładowania, który razem z rurą przykręcony jest do bloku. Serwis twierdzi że trzeba kupić 3 rury (łączna cena 1300 bez wymiany). Może już ktoś przerabiał ten temat i wie jak to rozwiązać. Pozdrawiam ciechon PS. Jak ściagnąć przedni zderzak w p12, ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Cena może byc taka za 3 sztuki.Ale pewnie mozna kupic pojedynczo jesli sa przykrecane w różnych miejscach.Znajomy kupował do forda mondeo do diesla te nowe silniki to za 1 rurke tzn wąż gumowy od intercolera płacic 250 zeta.Z jednej strony jest wąskie wejscie a z drugiej szersze wejscie i tylko w orginale sa dostepne. A co do zderzaka to nie wiem za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam , przerabiałem ten temat.Sprawa wygląda następująco przewód od intercoolera do turbiny - cały gumowy nie sprawdził się i często pękał właśnie w tym miejscu co opisałeś (u mnie też tam pękł). Nissan w 2004 roku wprowadził innowację mianowicie w miejscu gdzie pękał wstawił aluminiowe "kolanko" ' które jest jakby wstawioną cześcią gumowego kawałka który tam pękał - po prostu wzmocnił przewód elementem aluminiowym. Obecnie nigdzie nie kupisz (nawet w podróbce ani za granicą bo tam też sprawdzałem) gumowego przewodu. Tylko w serwisie za 1300 zł kupisz składający się z 3 części- w środku metalowe kolanko z otworem na czujnik i po jednej stronie złączka gumowa do turbo a po drugiej taka sama gumowa złączka do intercoolera.Jeśli nie chcesz wydać 1300 to szukaj na allegro - mi się udało kupiłem takie kolanko za 59 zł potem wyciąłem ze starego przewodu z jednej i drugiej strony gumowe kawałki przewodu , dałem opaski zaciskowe i wszystko hula.Wszysto pasuje - czujnik z gumowego przewodu czy mocowanie tego kolanka do bloku. Musisz szperać na allegro albo jeżdżić po szrotach ale mało jest rozbitych P12 a jeszcze w dieslu to rzadkość ale próbuj może znajdziesz. Tu masz link http://allegro.pl/item1096384973_nissan_primera_p12_2_2_dci_wlot_powietrza.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam, dziekuje za odpowiedzi. Po dwóch wizytach w serwisie i oględzinach silników sprzedawanych na allegro sam doszedłem do tego ze rura składa się z trzech części. Zrobiłem dokładnie tak jak ty, tylko że mnie to kolanko kosztowało 65 zł. Pozdrawiam ciechon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 To nie taki diabeł straszny jak go maluja:D I Polak potrafi !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 a jakie były objawy wydobywal sie jakis dzwiek ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 a jakie były objawy wydobywal sie jakis dzwiek ??? zwykle to wyraźne syczenie przy doładowaniu, pogorszenie osiągów i kopcenie, oczywiście wszystko zależne od wielkości nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 no to chyba mam to samo.... przy 2 tys obrotow mam wyrazne syczenie cos jak rozcinane powietrze , btw mozna z tym jezdzic ?? ale pozostalych objawow poki co nie mam moc bez zmian i nie kopci , ale ja mam 1,9 dci f9q i tutaj moje pytanie gdzie u mnie znajde ten przewod trzeba sie dostac od spodu?? i czy a czesc moge zastapic czescia z renault laguny 2 bo ponoc to te same silniki .... w poniedzialek jade do mechaniora powie mi co i jak bo ja nie moge zlokalizowac zrodla tego dzwieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.