Gość Gawędziarz Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam Proszę o pomoc... Chodzi mi o wymianę filtra paliwa. Skomplikowanie to wygląda, może jest jakiś sposób na szybką i sprawną wymiankę... Pozdrawiam wszystkich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlee11 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ściągasz wszystkie wężyki wyjmujesz filtr, wymieniasz (nowy zalewasz ropką) wkładasz zakładasz wężyki. pompką na górze filtra odpowietrzasz (naciskasz aż zrobi się twarda) odpalasz i jazda Chyba nie ma innego sposobu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Tylko upewnij się, że żaden paproch nie dostał się podczas tej operacji do paliwa za filtrem, bo możesz sobie uszkodzić pompe, a to Cię będzie sporo kosztowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Pamiętaj o pompowaniu pompką, ja u siebie pompowałem i pompowałem a pompka nie twardniała, chyba trefna jest, paliwo dosyć szybko spływa do baku więc w przypadku uszkodzonej pompki na filtrze dobrym rozwiązaniem może się okazać zawór zwrotny przed filtrem, który zapobiegnie cofnięciu. Musisz być pewien że masz podciągnięte paliwo od baku do filtra. Ja u siebie zastosowałem patent mechanicznego zaciągania paliwa poprzez wyjście z filtra. Ponieważ rurka która była podłączona była przezroczysta, widziałem kiedy skończyło pompować powietrze i pojawiło się paliwo. Ponieważ nie mam zaworu zwrotnego musiałem szybko zdjąć rurkę i podłączyć właściwą prowadzącą do tych cienkich metalowych rurek prowadzących do pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protech Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 pamietam, ze jak wymienialem pierwszy raz to mialem problem bo ciezko bylo odkrecic ten taki szeroki bialy plastik, ale klucz lancuszkowy rozwiazal caly problem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawędziarz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Dzięki wszystkim za wskazówki, gra gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam kolegę z Lublina,ja też się chyba przymierzam do zmiany filtra paliwa zapytam ile zrobiłeś na swoim km.ja przeleciałem na swoim 9 tyś i nie wiem czy zmieniać boje się zapowietrzenia układu przy zmianie A może wystarczy jakoś sprawdzić czy nie ma nim wody może jest jakiś odstojnik do spuszczenia ewentualnej wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawędziarz Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam kolegę z Lublina,ja też się chyba przymierzam do zmiany filtra paliwa zapytam ile zrobiłeś na swoim km.ja przeleciałem na swoim 9 tyś i nie wiem czy zmieniać boje się zapowietrzenia układu przy zmianie A może wystarczy jakoś sprawdzić czy nie ma nim wody może jest jakiś odstojnik do spuszczenia ewentualnej wody. Witam kupiłem Almerkę prawie 4 mies temu i w bagażniku był nowy czarny filtr ze znaczkami japońskimi czy chińskimi-niewiem Po zakupie wymieniłem olej i filtry prócz paliwowego bo nie wiedziałem jak. Przejechałem 9000 km i postanowiłem go w końcu wymienić. A ile stary czasu był niewiem Ja sam wymieniłem i gra gitara...zalałem go do pełna ropą, przykręciłem, popompowałem i za drugim razem odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin_B Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam kolegę z Lublina,ja też się chyba przymierzam do zmiany filtra paliwa zapytam ile zrobiłeś na swoim km.ja przeleciałem na swoim 9 tyś i nie wiem czy zmieniać boje się zapowietrzenia układu przy zmianie A może wystarczy jakoś sprawdzić czy nie ma nim wody może jest jakiś odstojnik do spuszczenia ewentualnej wody. Nie wiem jak jest w 2.2 Di, ale w 1,5 dCi pod filtrem jest taka śrubka, którą należy delikatnie odkręcić (nie do końca) i spuścić ewentualną wodę która nagromadziła się w filtrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.