Gość wojank Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam Jestem szczesliwym posiadaczem X-traila z 2002 roku, silnik benzyna 2 litry. Problem polega na tym, że siweci mi sie kontrolka silnika. Byłem na diagnostyce, ponć był to błąd 2 sondy lambda, błąd został wykasowany i tak przejeździłem ok 300 km. NIestety błąd pojawił sie znowu, cała procedura raz jeszcze i rezultat taki sam. Pojechałem wiec do mechanika w celu przetestowania sondy - poddana obciążeniom itp - rezultat - dwie sondy są ok. A błąd jak wyskoczył tak jest. Co może być przyczyną? Katalizator? Jakaś nieszczelność? Może ma ktoś jakiś pomysł? Druga rzecz - coś mi dzwoni koło lewego tylniego koła - nie ma żadnych luzów, zaciski hamulcowe ok - czy miał ktoś podobny przypadek? Drobiazg, ale irytujący. Dzieki za wszelkie ewentualne uwagi i sugestie Pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ten błąd to drugi kat, można to obejść bez potrzeby zakupu kata, niedługo będzie znany na to patent ale narazie jest OK, można to załatwić tulejką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojank Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ten błąd to drugi kat, można to obejść bez potrzeby zakupu kata, niedługo będzie znany na to patent ale narazie jest OK, można to załatwić tulejką Troszkę mnie pocieszyłeś -tylko w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zukosok Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 ten błąd to nie drugi katalizator tylko pierwszy, pierwszy występuje miedzy dwoma sadami , drugi jest metr dalej, pisałem wcześniej już na ten temat, poszukaj wątku. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 masz rację nie II kat tylko, II sonda I kat bo po kolei idzie kolektor z katem rura siatka sonda itd, ale można to ominąć tulejką niedługo wymiary bo TESTER wrócił i check się nie zapalił , czyli sukces rozwiązanie problemu punkt 10 może zadziała i w X-sie koszt niewielki całej operacji a spokój z lampką w kolorze żółtym, bezcenny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojank Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Dzięki za wszystkie sugestie. Problem mam nadzieje rozwiązany - okazało się, że padł katalizator (pierwszy rzecz jasna), w środku w puszce był dość mocno wybrakowany. Oczywiście nie kupiłem oryginału, coś mi dopasowali, pospawali i śmiga jak nowy. Po wykasowaniu błąd się nie pokazuje (i tak mam nadzieje pozostanie). Koszt całej roboty - 650 PLN. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 to, że kat to było wiadomo, chodziło o koszty jakie trzeba ponieść aby zgasić kontrolkę i tu wygrywa tulejka za 2 piwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.