Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Zawór czasu kąta wtrysku w pompie wtryskowej


Gość maciej-a
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sitko jest pod zaworem

Ja zawsze i tylko daję depresator Xeramixa Nie stosowałem nigdy innych tak że nie mam porównania Litr starcza mi na całą zimę

kleenFlo ma 3 rodzaje w zależności od temperatury Dla mnie to bez zensu a w dodatku to ich dawkowanie. Dla mnie to jakaś ściema osobiście.

Przypominam tak tylko że Depresator daje się podczas tankowania albo zaraz po nim a nie jak ropa się już zważy

 

Robił ktoś może testy jak się zachowuje ropa po tym Dokładnie chodzi mi o to czy ktoś wstawiał słoik z ropą do zamrażarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla mnie to czujnik położenia dogorywa. Kolega pisze że po rozgrzaniu jest dobrze a na zimno problemy. Błąd kąta wtrysku może powstawać właśnie w wyniku uszkodzenia czujnika położenia wału.

Zacznij od pomiarów rezystancji. Pamiętaj że wartości w manualu są podane dla temperatury 25*C i trzeba przyjąć poprawkę przy obecnych chłodach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

cześć, muszę ustawić kąt wtrysku, bo miałem przekładany słupek z głowicą, czyli wiadomo cały osprzęt też. Nie ma żadnych błedów, wszystkie czujniki ok. sprawdzane. 

pozostała kwestia ustawienia czasu kąta wtrysku.

Teraz pytanie, czy jest opcja ustawić to we własnym zakresie, czy bez podpiecia pod kompa ani rusz...

jeżeli da radę to podrzućcie jakieś instrukcje, rady.. jeżeli podstawowe narzędzia, kawałek warsztatu i checi wystarczą, to podpowiedzcie coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam.

Wszystkie informacje, które wcześniej uzyskałem na Forum, na temat błędu 94, wykorzystałem z powodzeniem. Brak czasu nie pozwolił mi na wcześniejsze zajęcie się naprawą. W moim Nissanie była przerwa na przewodzie między drugim pinem kostki przy zaworze, a ECU (zacisk nr 51). Nie wiem, w którym dokładnie miejscu nastąpiło przerwanie ciągłości przewodu. Wiązka jest tak bardzo ściśle zaizolowane, że niewidać. Przeciąłem uszkodzony przewód przy ECU i kostce przy zaworze, ułożyłem nowy jednożyłowy, zlutowałem i błąd 94 zniknął!

Teraz komputer "wymruguje" kod 55. Rewelacja! Stan licznika to: 260 000 km, silnik mruczy, jak nowy. Wydaje mi się, że jest żwawszy.

Bardzo dziękuję za pomoc.

jak ściągnąć wtykę z ECU nie uszkadzając jej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz pociągnąć za takie uszy na boku wtyczki i odciągając sama zejdzie / odepnie się od ecu

dzięki kolego. dzisiaj będe próbował zdjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...