pako Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Pytanie jak w temacie. Mam silnik 2.0TD (CD20T). Czy pompa wspomagania jest taka sama dla wszystkich modeli? Bo na alledrogo widzę pompę, która niby pasuje do 1.6, 1.8 i 2.0 (wszystkie chyba benzynowe). Nie wiem czy te 2.0 też tyczy się TD. Przeszukałem forum ale niestety nie znalazłem nic konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Według intercars Pompa LAUBER (zamiennik) z P11 CD20T pasuje do P10 SR20DE Jak to jest w praktyce to nie wiem ale manual mówi że każda jest inna Wystarczy zobaczyć obrazki. Także każda ma inne ciśnienie robocze Oil pump maximum standard pressure: QG: 7,502 - 8,101 kpa (75 - 81 bar, 76.5 - 82.6 kg/cm2, 1,088 - 1,175 psi) SR: 7,002 - 7,600 kPa (70 - 76 bar, 71.4 - 77.5 kg/cm2, 1,015 - 1,102 psi) CD: 7,690 - 8,493 kpa (77 - 85 bar, 78,5 - 86,6 kg/cm2, 1,116 - 1,231 psi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Dzięki and_pec za jak zwykle fachową i merytoryczną pomoc. Chyba zrobię regenerację swojej, bo pewnie wszystko co jest używane na alledrogo to padaka. Koszt regeneracji w Trójmieście 200-300PLN. A pytanie wynikło z tego, że były na allegro niby nowe za 450PLN. To kwota, którą bym przełknął, jednakże nie wydam tyle na część, która nie pasuje A jeszcze jedno pytanie - a w silniku CD20 (w P10) jest też inna pompa wspomagania, bo niby to prawie ten sam silnik co CD20T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.