Gość aux84 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam. Od jakiegoś czasu mam taki problem: auto (tak jak w opisie) gaśnie mi przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Dzieje się to zarówno na PB jak i LPG. Zauważyłem, że częściej na zimnym silniku i jak jest wilgotno. Objawy są następujące: wciskam sprzęgło, obroty spadają poniżej obrotów biegu jałowego, do około 500rpm, silnik się dławi i gaśnie, czasem uda się to powstrzymać dodając lekko gazu. Słyszałem, że może być to: 1) zawór EGR 2) przewody od świec(przynajmniej przez 80k km nie były wymieniane 3) przeczyszczenie przepustnicy Dodam, że nie świeci mi się kontrolka CE Jeśli to EGR, to co z tym fantem zrobić? Gdzie on jest umieszczony w 1.8? Jeśli idzie o przewody to i tak będę je zmieniał: jakie polecacie, bo szczerze powiedziawszy nigdzie nie mogę znaleźć żadnych.. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 1) zawór EGR 2) przewody od świec(przynajmniej przez 80k km nie były wymieniane 3) przeczyszczenie przepustnicy ad1. skąd słyszałeś?? ja nie mam i się nie dławi ad2. można wymienić ad3. dokłądnie do tego przepływomierz pomierzyć i poczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 ad1. skąd słyszałeś?? ja nie mam i się nie dławi ad2. można wymienić ad3. dokłądnie do tego przepływomierz pomierzyć i poczyścić kolego ja bym nie ryzykował czyszczenia przepływki. moją to dobiło. jest to element nieprzepadający za wilgocią. miałem takie same objawy co pisze autor tematu i po wyczyszczeniu przepustnicy problem ustąpił. zacznij od tego. na 99,9% będzie po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 kolego ja bym nie ryzykował czyszczenia przepływki. moją to dobiło. jest to element nieprzepadający za wilgocią. m no to jesteś w mniejszości ale zawsze są odstępstwa od reguły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelrudnicki Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 mi sie wydaje , że trzeba podjechać do gazownika i podpiąć lpg pod kompa.. tez tak kiedys mialem i drobna regulacja załatwiła sprawę..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 mi sie wydaje , że trzeba podjechać do gazownika i podpiąć lpg pod kompa.. tez tak kiedys mialem i drobna regulacja załatwiła sprawę..pozdrawiam Tak, jak pisałem, to również dzieje się na PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Tak, jak pisałem, to również dzieje się na PB. jak ma się LPG w aucie to są to dwa układy od siebie zalezne i mogą mieć wpływ na pracę PB i LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 kolego wyczyść przepustnicę. ja to robiłem mechanikiem za 50 zeta. usterka jak ręką odjął. zobacz najpierw to, bo przy gazie to lubi się zakleić wręcz przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 miałam podobne objawy. gasła na zimnym silniku, na niskich obrotach. pomogło przeczyszczenie silniczka krokowego. od tamtej pory spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 u mnie przy takich objawach wymiana przepływomierza pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 miałam podobne objawy. gasła na zimnym silniku, na niskich obrotach. pomogło przeczyszczenie silniczka krokowego. od tamtej pory spokój. Gdzie znajdę ów silniczek krokowy? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 tu ci nie pomogę bo jedyne co potrafię zrobić to wymienić koła i dolać płyny byłam u mechanika, koszt ok 60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 tu ci nie pomogę bo jedyne co potrafię zrobić to wymienić koła i dolać płyny byłam u mechanika, koszt ok 60zł. Kto wie jak i czym wyczyścić przepustnice i przepływomierz - tak, żeby niczego nie rozwalić? Ma ktoś może jakieś fotki z tej operacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) Czyszczenie przepustnicy i krokowca rozwiąże problem - a szczególnie krokowca - jest umieszczony centralnie pod przepustnicą! A czym? poproś w sklepie o spray do czyszczenia gaźników! Edytowane 30 Marca 2011 przez PrAli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RobertElba Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 U mnie pomogło czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego + wymiana świec. Problem szybko ustąpił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aux84 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) Problem rozwiązany: przepływomierz do wymiany. Po wymianie - auto dostało skrzydeł Aha, nowa przepływka w ASO to 1700zł Ja kupiłem używaną za 350zł z gwarancją na 1000 km. Błąd przepływomierza widać po teście sond lambda (za bogata mieszanka, sygnał z sondy "stały" a powinien być sinusoidalny). Co do samej przepływki: ważny jest górny numer: numer fabryczny Bosha. Drugi numer to numer Nissana. Ale mozna (a nawet trzeba ze wzgledu na cene) kierować się tylko górnym numerem. Bedzie to pasująca przepływka ale bez logo nissana. jest też druga opcja: za 700zł w ASO - ta sama przepływka, ale bez czujnika tempratury - ten trzeba by było przełożyć, bo występuje zaraz za filtrem powietrza. Temat do zamknięcia. Edytowane 5 Września 2011 przez aux84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam. Mam pytanie do osób, które już wcześniej to robiły same w swoich autach. Chodzi mi o czyszczenie silnika krokowego w silniku GA14DE. Chciałbym prosić o opisanie co i w jakiej kolejności robić i co ważne, co należy po zamontowaniu zrobić aby obroty silnika były prawidłowe. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.