maius Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Wymieniłem właśnie kable WN w mojej Primerze. Kupiłem przewody NGK RC-NE08. I teraz, wszystko poszło sprawnie (auto pali), z kablami wymieniłem też kopułkę i palec (stare mocno zaśniedziałe), ale mam jedno pytanie: czy to normalne, w przypadku tych konkretnych kabli, że ten gumowy kapturek w miejscu wejścia w głowicę nie dolega do niej? Nie spodziewam się, że wszystko będzie idealnie pasowało, ale jakoś tak chyba dobrze by było, gdyby tam nie było tego odstępu? Mocniej już chyba nie wcisnę tego przewodu. Na zdjęciach zaznaczyłem o co mi chodzi. Drugie pytanie: czy na pierwszym zdjęciu dobrze zaznaczyłem filtr paliwa? Bo czeka na wymianę, ale nie zgadza mi się jego miejsce z instrukcją haynesa. W ogóle trzeba robić ten manewr z odpalaniem auta na odłączonym bezpieczniku pompy paliwa? Żeby ciśnienie w układzie obniżyć? EDIT: pytanie o filtr nieaktualne, wymieniłem już, bez obniżania ciśnienia, polało się trochę benzyny ale bez szału, po wymianie pali bez problemu (za to filtr stary siedział tak mocno, że się z nim z pół godziny siłowałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Piękne te przewody i spisują się znakomicie Mi też tak trochę odstają ale się tym nie przejmowałem A kopułkę na jaką wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Dzięki za info w sprawie kabli. Z tymi zamiennikami to już chyba tak jest, idealnie nie będzie raczej nigdy. Kopułkę założyłem YEC (z intercars), w sumie stara wyglądała solidniej, ale wewnątrz końcówki były aż białe. Większy problem był z palcem rozdzielacza, bo wg katalogów nie ma palca do Primery z 2001 roku (na wszystkich dostępnych oznaczenie "do roku prod. 09.2000"). Musiałem zmienić więc wziąłem i tak, wyglądał trochę inaczej, ale pasuje i śmiga ładnie. Za to uszczelki pod kopułkę już nie mieli. Wyczyściłem, dałem trochę uszczelniacza silikonowego i myślę, że będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 tylko cena kabelków mnie odstrasza .... a mam pytanie czy kolega mogłby posprawdzać opornośći kabli mam swoją teorie i fajnie by było potwierdzić ,,,, jakby sie dało to proszę o PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolinex Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Ja do swego SR założyłem dedykowane przewody MAGNECOR'a + świece dedykowane do Primery GT. Wszystko śmiga jak należy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 YEC dobra kopułka japońska i niedroga, działa mi bez zarzutów. Jak wcześniej kupiłem włoską KW (wystrzegajcie się tego) to po roku miała już mega przebicie i silnik gasł. Co do uszczelki kopułki to nie przypominam sobie żeby coś takiego tam było, a już na pewno nie wymieniałem takiej uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 uszczelka chroni czujnik położenia wału w aparacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 uszczelka chroni czujnik położenia wału w aparacie Uszczelka kopułki czy uszczelka aparatu zapłonowego przy wałku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 2 tyg. jazdy na nowych kablach więc przyszedł czas na małe podsumowanie. Subiektywnie: - silnik pracuje ciszej - zaczęły wkurzać mnie szumiące opony, - Nyska lepiej się zbiera przy niższych prędkościach obrotowych (szczególnie odczuwalne od 2, 2,5tys. rpm). Obiektywnie: Spadło spalanie. Znacznie. Na pewno jest w tym zasługa nieco lepszej pogody, bo jest sporo cieplej niż w lutym, ale kabelki też zrobiły swoje. Akurat zatankowałem dzień przed wymianą do pełna, dziś znowu. Wynik: 580km na 50l, czyli 8,6l/100km. Co ciekawe, komputer pokazał dokładnie tyle samo (a wcześniej pokazywał za mało o 0,3). Tak liczę, że lepsza pogoda (i zmiana trasy dojazdu do pracy) zabrała 0,2, a kabelki 0,3 W sumie nawet 600km na jednym baku by pękło... Żeby nie było, stylu jazdy nie zmieniłem, nadal jest but ze świateł prawie w podłodze i potem stała prędkość, hamowanie silnikiem i generalnie jak najbardziej płynna jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.