nomyk Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Mam do was takie pytanie czy ktoś naprawiał samemu tą dolegliwość starszych nissanów Wiem ze naprawiają to w Siedlcach ale mam teraz troche czasu i zastanawiam się czy dało by rade zrobić to samemu głównie to chodzi mi skąd i jakie części są potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 tez mam walającą się skrzynie od mojej starej P10 i jak będzie cieplej mam zamiar tam zerknąć, czy to co CZAJNIK mówił zda egzamin, czyli wybierak a nie synchronizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 A ciekawi mnie jak by zadzwonić do tych gości z Siedlec czy by powiedzieli dokładnie co i jak i czy można by od nich same częsci kupic Może już ktoś próbował z szanownych forumowiczów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 napisz do CZAJNIK-a może coś podpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Dzięki DINO Napisałem priva do czajnik-a i podałem linka do tego tematu może się odezwie Dodam jeszcze że chodzi mi o skrzynie z nyski P11E SRI- Silnik : SR20DE- rok prod : 10/96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 opcje sa dwie albo wybierak albo pękła spręzyna trzymajac zabezpieczenia tuleji przesuwnej bez wymontowania skrzyni z auta raczej sie nie obejdzie potrzebne do naprawy części posiadam jak by ktoś potrzebował. tylko należy ustalić przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 A da się to jakoś zdjagnozować co jest przyczyną bez wyjmowania skrzyni? Dodam ze na początku piatka wypadała raz na jakiś czas teraz już właściwie nie da sie na niej jeździć nawet gdy ją mocno trzymam przy dodaniu gazu wyskakuje CZAJNIK Ja rezerwuje te części Napisz może mi na priva ile byś za to chciał i czy będą jeszcze potrzebne jakieś uszczelki lub coś w podobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 bez rozmontowania skrzyni nie da sie zdiagnozować.a w skrzyni nie ma uszczelek (jest silikon) jest tylko jeden oring i trzy uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam! Pozwolę sobie wtrącić się w temat. Mam podobny problem, tylko w mojej Nysce p11 1999r 2.0td, piąty bieg ciężko wchodzi, na 10prób wchodzi 3 razy. Jak nie wejdzie to leci po zębach. Czy mogą to być objawy tej samej usterki co przy wypadającej piątce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 owszem jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Mam jeszcze do was pytanie wywaliłem już skrzynie ale nie moge jej rozpołowić wszystkie srubki rozkręcone z tyłu skrzyni odkręcony ten dekielek i zdjęte zabezpieczenia przy łozysku ale za cholere nie chce sie rozpołowić rozchodzi się tylko do 1cm i dalej nie chce moze wiecie czy coś trzeba jeszcze zrobic ?Moze trzeba użyć wiekszej siły lub moze jakiś bieg ma byc włączony jesli ktos rozbierał to prosze o szybka odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michal11pl Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Robiłem ponad rok temu w Siedlcach cała naprawa 2 godzinki. 500 zł za usługę oraz nowe części plus nowy olej Do dziś i myślę długo jeszcze problemu nie mam zapomniałem już wyskakującą piątke w Primerce )) Warsztat szczerze polecam duża kompetencja i fachowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Ja jestem w trakcie naprawy właśnie dziś zamówiłem zębatke piątego biegu z Siedlec regenerowaną bo nową lub sprawną na szybko ciężko dostać Przesówka też jest zjechana ale można ją odwrócić bo po drugiej stronie w sumie jest jak nówka Reszta wygląda na sprawną jak skończe i złoże wszystko do kupy to napisze pare słów czy działa tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 zrób foto story dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Postaram sie pstryknąć pare fot W tej chwili mam zdjęcia zużytych części Koło zębate piątego biegu na zdjęciu zaznaczyłem zuzyte zeby Przesówka z zużytymi zębami Przesówka po odwróceniu na drugą strone -można ją przekładać ponieważ po obu stronach jest taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 jest tylko jedno ALE że zużyta zębatka to skutek a nie przyczyna bo zużycie nastąpiło w wyniku niepełnego wsunięcia tulei przesuwnej. :whistle:więc znajdż przyczynę bo regenerowana zębatka skończy tak samo bieg nie wyskakuje od tego że zęby są zużyte albo inaczej zuzyte zęby tulei i zębatki powoduja ze bieg wchodzi ze zgrzytem ale jeśli juz wejdzie to powinien być wbity. A usterką jest wyskakujaca 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) Czajnik możliwe że jest jakaś przyczyna że zęby sie wytarły ale ja jej nie moge odnlaleść jeszcze raz wszystko dokladnie posprawdzam A co do zębów wytartych to czy na pewno nie mogły się po prostu zużyć tym bardziej że są naprawde małe i wchodzą w siebie na małej powierzchni Dodam jeszcze że żadnych zgrzytów przy wrzucaniu piatki u mnie nie było ps: CZAJNIK a jak ty naprawiałeś te skrzynie to czy zębatke tez wymieniałeś czy tylko ten wybierak ? edit jeszcze jedno pytanie do CZAJNIKA czy ten wybierak to to co poniżej na zdjęciu? jesli tak to co w nim sie regeneruje i czy ten mój tego wymaga Edytowane 9 Marca 2011 przez nomyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 to bardzo dziwne przy tak wytartych zębach nie było zgrzytów po drugie zrób fotkę widełek tak aby było widać z profilu ten płaskownik jeszcze jedno czy wałek główny nie ma przypadkiem luzu osiowego? a może masz luzy na drążku wybieraka gdzieś tkwi przyczyna tyle że przez net to bardzo ciężko się diagnozuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Więc tak skrzynia już złożona wymieniłem tylko zębatke i przełożyłem przesówke Niestety nie udało mi się znaleść innych przyczyn wypadającej piątki ale odkryłem że przesówka na tej starej zębatce nie wskakiwała do końca zostawało troche luzu i można ją było lekko pochybotać na tej nowej wskakiwało do konca (nowa w sensie regenerowana -nie pytajcie nawet jak ta regeneracja wygląda narazie przejechane 20km sprawdzane z gazem do oporu i puszczanie piatka nie wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 no to powiedz jak wygląda regeneracja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Jest zwyczajnie ponacinana przy każdym zębie gościu z Siedlec powiedział że takie wkładają i jest ok Zapłaciłem za nią 150zł z przesyłką kurierską. Moją starą zębatke może też ponacinam i sprzedam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 i to widzę, bardzo precyzyjnie ponacinana czyżby flex się omsknął w kilku miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 ale druciarstwo!!!!!! nawet uszkodzili tą powierzchnię z którą współpracuje synchronizator... może i to bedzie dzialało ale jak dla mne to gówno a nie regeneracja jak sama nazwa mówi regeneracja polega na doprowadzeniu do stanu początkowego a wtym przypadku to raczej mylne pojecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 haha wiedziałem że będzie smiech na sali Widocznie gościu miał za dużą tarcze założoną że ponacinał połowe zębatki No cóż nie miałem za bardzo wyboru potrzebowałem tego na szybko ale jak bym wiedział jak to wygląda to bym sobie swoją ponacinał (tylko moja ma chyba bardziej zjechane te zeby) Najważniejsze żeby działało jak najdłużej narazie jest ok piątka ładnie wchodzi bez żadnych zgrzytów i zostaje na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sola Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Nomyk mam taka właśnie sytuacje ze zastanawiam się czy kupować to kółko czy spróbować ponacinać jak to twoje i chyba spróbuje ale jakbyś mógł to podeślij zdjęcie trochę większe tej zębatki ponacinanej żebym mógł się przyjżeć albo jak możesz to napisz czy te nacięcia są równo pomiędzy zębami czy raczej bliżej lewek krawędzi zęba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.