Gość aniagal Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam, proszę o informację jak są regulowane zawory, hydraulicznie czy mechanicznie w P12 2002, 2.0. Chcę założyć gaz i muszę to wiedzieć. Czy to zależy od jakiś kodów czy wszystkie mająą tak samo? Przepraszam, że zamęczam ale pewnie jeszcze będę zadawała banalne pytania.Pozdrawiam p.s coraz bardziej na tak P12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 w nissankach są mechaniczne a co klepią Ci juz? ja założłem gaz i nic mi tam nie grzebali w zaworach i do tej pory jest spokój i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) Nie nic nie klepie, tylko potrzebna podobno jest lubryfikacja przy założeniu gazu w mechanicznych. A Ty nie masz dodatkowego smarowania? Jaką masz instalację? Mnie powiedzieli w najlepszej gazowni w Łodzi, że Lovato będzie ok. Pozdrawiam. p.s mam taki sam kolor autka jak na Twoim zdjęciu. Edytowane 2 Maja 2011 przez aniagal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 LPG to KME DIEGO G3 smarowania nie trzeba wierz mi ogólnie to nic nie daje zapytaj DINO on spec jest, te kolory autek są fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam ponownie, znalazłam informację w książce od nissanka, iż przy tym silniku zawory są bezobsługowe-"dla silników QR regularna kontrola nie jest konieczna". To chyba oznacza, że nie trzeba lubryfikacji i tej wersji chyba będę się trzymać. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam ponownie, znalazłam informację w książce od nissanka, iż przy tym silniku zawory są bezobsługowe-"dla silników QR regularna kontrola nie jest konieczna". To chyba oznacza, że nie trzeba lubryfikacji i tej wersji chyba będę się trzymać. Dzięki. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 silnik SR20 regulacja hydrauliczna silnik QR20 mechaniczna luzy: zimny: wlot - 0,24 wylot - 0,26 goracy wlot - 0,30 wylot - 0,30 dobry montaż i strojenie, a lubra nie potrzebna w innym, przypadku i tak nie pomorze z Lovato daj sobie spokój Propozycja: STAG300+, HANNA (wtryskiwacze), ZAVOLI ZETA S, MIII, NIKO250 (reduktory), zbiornik w koło byle nie do jazdy na wstecznym STROJENIE W TRASIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Dzięki, nie wiem co robic i tak, jedni mówią Lovato inni Stag-komu ufać? A i jeszcze jedno mając butlę w kole mam w ogóle nie jeździć do tyłu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Dzięki, nie wiem co robic i tak, jedni mówią Lovato inni Stag-komu ufać? A i jeszcze jedno mając butlę w kole mam w ogóle nie jeździć do tyłu??? Ja zaproponowałem to co na pewno się sprawdzi w Twoim nissmo, a co wybierzesz to jest inna sprawa, z butlą to chodzi o to, że masz mieć tak zamontowaną aby wielozawór był od strony zderzaka a nie siedzeń, dlatego, że podczas przyspieszania jak będzie mało gazu nissmo nie będzie przerywać ani przełączać się na PB, gaz w butli to CIECZ, czyli fizyka na nią działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Ja zaproponowałem to co na pewno się sprawdzi w Twoim nissmo, a co wybierzesz to jest inna sprawa, z butlą to chodzi o to, że masz mieć tak zamontowaną aby wielozawór był od strony zderzaka a nie siedzeń, dlatego, że podczas przyspieszania jak będzie mało gazu nissmo nie będzie przerywać ani przełączać się na PB, gaz w butli to CIECZ, czyli fizyka na nią działa Dzięki wielkie, wszystko drukuję i pokażę gazownikom, jestem umówiona na wtorek, mam nadzieję że się uda zrobić tak żeby było dobrze. p.s że też ja muszę się w takie rzeczy bawić....miłego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pinek705 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Gdzie moge w warszawie lub okolicach wyregulować zawory ??? podpowiedźcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abraham Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Na czym polega regulacja zaworów w silniku 1.8? Mechanik powiedział, że wymiana całych szklanek i koszt z robocizną około 1000 zł. W niektórych wątkach czytałem o "szlifowaniu" ? P.S 100 tyś. i nigdy nie regulowane, a jeżdżę na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Z manuala wychodzi ,że są dwa typy w jednych silnikach wymiana płytek(tańsza wersja) w drugich szklanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.