emre Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Witajcie mam taki problem, posiadam P12, rok 2002, kiedy włączam klimatronik samoczynie załącza mi sie dmuchawa na maksimum, kiedy zaczynam redukowac poziom nadmuchu klimatronik sie wyłącza i przechodzi na ręczną klimatyzację. Możecie coś poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 może nie osiągnął jeszcze ustawionej temperatury, czyli jak ustawisz na 18st to będzie waliło na 4 biegu aż do schłodzenia, spróbuj ustawić 24st i wtedy zobacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emre Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 może nie osiągnął jeszcze ustawionej temperatury, czyli jak ustawisz na 18st to będzie waliło na 4 biegu aż do schłodzenia, spróbuj ustawić 24st i wtedy zobacz dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Też mnie to wkurzyło, już jak oglądałem Primkę kuzyna. Nie podoba mi się to rozwiązanie, że z prędkością światła wali ten nawiew na początku mało głów nie pourywa :-( Ale tak to sobie wymyślili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marol78 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 U mnie przy włączonym auto klimatyzacja wali na max w nogi i nic się nie zmienia z nadmuchem. Jeżeli dam na wyżej niż 18 stopni to mimo wysokiej temp na zewnątrz 26 st. od razu grzeje mimo wysokiej temp w środku. Jak u was działa klimatyzacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 to znaczy co się nic nie zmienia?? może coś z cięgnami do przestawiania klapek, a jak grzeje to sprawdź czujnik w okolicach zegarów, taka kartka czy czasem nie jest zepsuty albo rozłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marol78 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 to znaczy co się nic nie zmienia?? może coś z cięgnami do przestawiania klapek, a jak grzeje to sprawdź czujnik w okolicach zegarów, taka kartka czy czasem nie jest zepsuty albo rozłączony Z cięgnami chyba wszystko ok, bo manualnie wszystko się przestawia. Nie wiem gdzie ten czujnik temp. jest, bo przy zegarach nie mam nic. Może nad "CD" tam jest coś co wygląda na czujnik ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 nie wiem dokładnie gdzie to jest w P12, ale to taka jakby mała kratka w niej jest czujnik i jak padnięty albo rozłączony to będzie wiało cały czas gorące powietrze, rozbierałeś coś tam??? bo w P11.144 zazwyczaj zapomina się go wpiąć po zdjęciu deski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) Z cięgnami chyba wszystko ok, bo manualnie wszystko się przestawia. Nie wiem gdzie ten czujnik temp. jest, bo przy zegarach nie mam nic. Może nad "CD" tam jest coś co wygląda na czujnik ?? Pozdrawiam To o czym piszesz to mikrofon od zestawu głośnomówiącego, od fabrycznego zestawu. Montowali tam zestaw do Nokii 6210/6310. Zestaw był nie w każdym modelu, czasem dawali podwójny uchwyt na kubek, ale instalacja z mikrofonem była wszędzie. Edytowane 27 Maja 2011 przez PawelSalata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) Z cięgnami chyba wszystko ok, bo manualnie wszystko się przestawia. Nie wiem gdzie ten czujnik temp. jest, bo przy zegarach nie mam nic. Może nad "CD" tam jest coś co wygląda na czujnik ?? Pozdrawiam Sprawdź z prawej stony lekko poniżej kierownicy. Tam jest taka kratka i czujnik (kiedyś ściągałem ten dolny panel, gdy wymieniałem moduł od dmuchawy i tam musiałem go rozpinac). Ale jeśli non stop wali ci ciepłym powietrzem to masz raczej brak czynnika chłodzącego w obiegu. Otwórz maską i z lewej strony są niebieskie korki odkręc je i nacisnij na chwilę. Jeśli syknie i wyleci gaz to klima jest nabita, ale może by juz bardzo mało czynnika. Jeśli nic nie syknie to klima pusta i kwalifikuje się do nabicia i byc może uszczelnienia nieszczelności. Edytowane 27 Maja 2011 przez dziki-toy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Sprawdź z prawej stony lekko poniżej kierownicy. Tam jest taka kratka i czujnik (kiedyś ściągałem ten dolny panel, gdy wymieniałem moduł od dmuchawy i tam musiałem go rozpinac). Ale jeśli non stop wali ci ciepłym powietrzem to masz raczej brak czynnika chłodzącego w obiegu. Otwórz maską i z lewej strony są niebieskie korki odkręc je i nacisnij na chwilę. Jeśli syknie i wyleci gaz to klima jest nabita, ale może by juz bardzo mało czynnika. Jeśli nic nie syknie to klima pusta i kwalifikuje się do nabicia i byc może uszczelnienia nieszczelności. na to wygląda, że kratka jest tam gdzie w poprzednich jak by nie miał czynnika, nie załączy się sprężarka, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witam. Kolego winą może być też drugi czujnik temperatury zewnętrznej. W P11 lift jest on pod maską przed chłodnicą. Są dwa jeden pokazuje ci temperature zewnętrzną na zegarach a drugi jest do temperatury zewnętrznej taki szary prostokątny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witam. Kolego winą może być też drugi czujnik temperatury zewnętrznej. W P11 lift jest on pod maską przed chłodnicą. Są dwa jeden pokazuje ci temperature zewnętrzną na zegarach a drugi jest do temperatury zewnętrznej taki szary prostokątny. ten czujnik odpowiada za załączenie sprężarki, nie puści zanim temperatura na zewnątrz będzie poniżej chyba 5-7 st. nie ma wpływu na temperaturę wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marol78 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ten czujnik odpowiada za załączenie sprężarki, nie puści zanim temperatura na zewnątrz będzie poniżej chyba 5-7 st. nie ma wpływu na temperaturę wewnątrz Dziękuję koledzy. Miałem rozpięty czujnik temp. wew.. Tak jak pisaliście czujnik jest pod kierownicą. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 no to gitt, czyli można zamknąć dodaję jeszcze zdjęcia co i jak z tym termistorem, tak to wygląda w P11.144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi