Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 klimatronik problem


emre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam taki problem, posiadam P12, rok 2002, kiedy włączam klimatronik samoczynie załącza mi sie dmuchawa na maksimum, kiedy zaczynam redukowac poziom nadmuchu klimatronik sie wyłącza i przechodzi na ręczną klimatyzację. Możecie coś poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie osiągnął jeszcze ustawionej temperatury, czyli jak ustawisz na 18st to będzie waliło na 4 biegu aż do schłodzenia, spróbuj ustawić 24st i wtedy zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie osiągnął jeszcze ustawionej temperatury, czyli jak ustawisz na 18st to będzie waliło na 4 biegu aż do schłodzenia, spróbuj ustawić 24st i wtedy zobacz

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to wkurzyło, już jak oglądałem Primkę kuzyna. Nie podoba mi się to rozwiązanie, że z prędkością światła wali ten nawiew na początku mało głów nie pourywa :-( Ale tak to sobie wymyślili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marol78

U mnie przy włączonym auto klimatyzacja wali na max w nogi i nic się nie zmienia z nadmuchem. Jeżeli dam na wyżej niż 18 stopni to mimo wysokiej temp na zewnątrz 26 st. od razu grzeje mimo wysokiej temp w środku. Jak u was działa klimatyzacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy co się nic nie zmienia?? może coś z cięgnami do przestawiania klapek, a jak grzeje to sprawdź czujnik w okolicach zegarów, taka kartka czy czasem nie jest zepsuty albo rozłączony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marol78

to znaczy co się nic nie zmienia?? może coś z cięgnami do przestawiania klapek, a jak grzeje to sprawdź czujnik w okolicach zegarów, taka kartka czy czasem nie jest zepsuty albo rozłączony

 

Z cięgnami chyba wszystko ok, bo manualnie wszystko się przestawia. Nie wiem gdzie ten czujnik temp. jest, bo przy zegarach nie mam nic. Może nad "CD" tam jest coś co wygląda na czujnik ??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dokładnie gdzie to jest w P12, ale to taka jakby mała kratka w niej jest czujnik i jak padnięty albo rozłączony to będzie wiało cały czas gorące powietrze, rozbierałeś coś tam??? bo w P11.144 zazwyczaj zapomina się go wpiąć po zdjęciu deski ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cięgnami chyba wszystko ok, bo manualnie wszystko się przestawia. Nie wiem gdzie ten czujnik temp. jest, bo przy zegarach nie mam nic. Może nad "CD" tam jest coś co wygląda na czujnik ??

Pozdrawiam

 

To o czym piszesz to mikrofon od zestawu głośnomówiącego, od fabrycznego zestawu. Montowali tam zestaw do Nokii 6210/6310. Zestaw był nie w każdym modelu, czasem dawali podwójny uchwyt na kubek, ale instalacja z mikrofonem była wszędzie.

Edytowane przez PawelSalata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cięgnami chyba wszystko ok, bo manualnie wszystko się przestawia. Nie wiem gdzie ten czujnik temp. jest, bo przy zegarach nie mam nic. Może nad "CD" tam jest coś co wygląda na czujnik ??

Pozdrawiam

 

 

Sprawdź z prawej stony lekko poniżej kierownicy. Tam jest taka kratka i czujnik (kiedyś ściągałem ten dolny panel, gdy wymieniałem moduł od dmuchawy i tam musiałem go rozpinac).

Ale jeśli non stop wali ci ciepłym powietrzem to masz raczej brak czynnika chłodzącego w obiegu. Otwórz maską i z lewej strony są niebieskie korki odkręc je i nacisnij na chwilę. Jeśli syknie i wyleci gaz to klima jest nabita, ale może by juz bardzo mało czynnika. Jeśli nic nie syknie to klima pusta i kwalifikuje się do nabicia i byc może uszczelnienia nieszczelności.

Edytowane przez dziki-toy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź z prawej stony lekko poniżej kierownicy. Tam jest taka kratka i czujnik (kiedyś ściągałem ten dolny panel, gdy wymieniałem moduł od dmuchawy i tam musiałem go rozpinac).

Ale jeśli non stop wali ci ciepłym powietrzem to masz raczej brak czynnika chłodzącego w obiegu. Otwórz maską i z lewej strony są niebieskie korki odkręc je i nacisnij na chwilę. Jeśli syknie i wyleci gaz to klima jest nabita, ale może by juz bardzo mało czynnika. Jeśli nic nie syknie to klima pusta i kwalifikuje się do nabicia i byc może uszczelnienia nieszczelności.

 

na to wygląda, że kratka jest tam gdzie w poprzednich

 

jak by nie miał czynnika, nie załączy się sprężarka,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolego winą może być też drugi czujnik temperatury zewnętrznej. W P11 lift jest on pod maską przed chłodnicą. Są dwa jeden pokazuje ci temperature zewnętrzną na zegarach a drugi jest do temperatury zewnętrznej taki szary prostokątny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolego winą może być też drugi czujnik temperatury zewnętrznej. W P11 lift jest on pod maską przed chłodnicą. Są dwa jeden pokazuje ci temperature zewnętrzną na zegarach a drugi jest do temperatury zewnętrznej taki szary prostokątny.

 

ten czujnik odpowiada za załączenie sprężarki, nie puści zanim temperatura na zewnątrz będzie poniżej chyba 5-7 st. nie ma wpływu na temperaturę wewnątrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marol78

ten czujnik odpowiada za załączenie sprężarki, nie puści zanim temperatura na zewnątrz będzie poniżej chyba 5-7 st. nie ma wpływu na temperaturę wewnątrz

 

Dziękuję koledzy. Miałem rozpięty czujnik temp. wew.. Tak jak pisaliście czujnik jest pod kierownicą. Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to gitt, czyli można zamknąć smile.gif

 

dodaję jeszcze zdjęcia co i jak z tym termistorem, tak to wygląda w P11.144

P1020935.JPG

P1020936.JPG

P1020938.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...