Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Hamownia


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Byłem dzis z ciekawości na hamowni zrobic pare pomiarów ,jestem ciekawy jakie macie doswiadczenie w tej kwestii ,moze jakies wyniki przed modyfikacja np dolotu ,wydechu no i po ,jak to u was wygląda ? wiem ze ktos juz cos wspominał w innym temacie

 

Pozdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.06.2011 o 18:35, Strider napisał:

Pochwal się co wyszło. :)

 

10470997.th.jpg

 

nie ukrywam że seria to nie jest :P hehe 290 i nie chce byc wiecej :D :/ liczyłem na 300+ ale d*pa:/ "mały" nie dosyt jest... wykresy mam dostac na mejla to wrzucę ..

 

p.s.suszara sie kłania ]:>

 

Pozdro

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.03.2011 o 13:08, sirtrojan napisał:

 

Co do zmiany mapy to przyrost ok 15 KM, dolot + wydech też pewnie koło tego. czyli do fabryki dojdzie jakies 20 KM. Obstawiał bym na hamowni jakąś realny wynik - 250 KM.

 

tak sie zastanawiam ze te silniki strasznie "puchną" różnica w pomiarach jest bardzo duża w moim przypadku wyniosła około 40KM wypluło własnie cos około 250KM (przy źle założonym dolocie) wystarczyło przenieść go w inne miejsce i juz wynik oscylował w granicy 280KM jak to u was wygląda ?

 

ciekawe testy ?!

http://www.tunemytoyota.com/forum/showthread.php?t=3821

 

224.1 HP :blink: ???

Stock Intake

 

Test 4

235.1

AEM Cold Air Intake

 

co wy o tym myślicie?

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2011 o 08:50, AAS napisał:

U mnie 265 wyszło na razie bez modów

 

 

ASS hamowałeś tylko raz ??,u mnie pierwszy wynik był lepszy jak sie zgrzała to wyniki były nieco inne :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2011 o 13:04, worm#21 napisał:

ASS hamowałeś tylko raz ??,u mnie pierwszy wynik był lepszy jak sie zgrzała to wyniki były nieco inne :/

 

Nie gość chyba 3 razy go kręcił ale wydrukował mi ostatni, Devi ścieme wali że ma 313 jak zobacze wykres to uwierze :)

 

już tak jest z zetkami ze nie trzymają parametrów i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2011 o 14:19, Strider napisał:

Trzyma tak idealnie serię? No way... Chyba jakaś optymistyczna hamownia. :devil:

 

 

 

Dlaczego? Może są lepsze i gorsze jednostki? Kolega ma czarną z tego samego rocznika co moja była i zawsze, ale to zawsze z nim przegrywałem... Ok, można powiedzieć, że liczy się skill, ale z rolki też? Wyraźnie mnie odstawiał, a przebieg miał 40kkm większy...

 

przegrywałeś bo gorzej biegi wrzucasz ja ostatnio 2 razy wygrałem z 370 tylko dla tego ze gość sie nie przykładał i tyle samochód jedno umiejętności drugie przy tak malej róznicy w kucach czynnik ludzki jest wazny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2011 o 14:29, Strider napisał:

Sam widzisz... nie przykładał się jak sam napisałeś, ale pewnie miał też automat... Nie było zmian biegów... na tym samym biegu mnie zostawiał. Mówię Ci, są różnice w poszczególnych egzemplarzach.

 

p.s. Ja nie wiem, czy 50KM to taka mała różnica. :whistle:

 

 

Na pewno różnice są, dlatego proponuje któregoś dnia umówić sie większą grupą na hamownie (dostaniemy rabat) i zhamować warszawskie zetki oraz g35 :) wtedy będziemy wiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2011 o 14:46, Strider napisał:

i potem będzie smutno tym słabszym? :whistle:

 

trzeba pojechać na hamownię co do której jak najmniej ludzi ma zastrzeżenia. Popytam na forach. Różnice faktycznie często są denerwujące.

Pomiar powinno się robić przy tej samej temperaturze i ciśnieniu powietrza.

 

  W dniu 13.06.2011 o 14:19, Strider napisał:

Trzyma tak idealnie serię? No way... Chyba jakaś optymistyczna hamownia. :devil:

 

315 ? B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.06.2011 o 15:48, devi napisał:

 

315 ? B)

 

cwaniak :whistle::P hehe ;) wiadomo nie ten motor no i juz "dual" HR oddycha pełną piersią;) ,mi na krótkim dolocie wywalało 268,4Hp i 341Nm mowimy oczywiście o DE natomiast auto puchło temp na zew28C grzało się strasznie kolejne pomiary juz słabsze :/// natomiast po przeniesieniu dolotu poza komore silnika 278Hp i 351Nm względnie ale liczyłem przynajmniej na serie :devil::P co ciekawe po zdjęciu maski waliło pod 290 i nie puchło :rofl::blink: więc jak widać temp w dolocie ma kolosalne znaczenie odzwierciedla sie to na drodze w trasie ciągnie aż miło natomiast w miescie czuć jak to auto się męczy 1,2 swiatłą wentylator ..... buu

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 10:13, worm#21 napisał:

cwaniak :whistle::P hehe ;) wiadomo nie ten motor no i juz "dual" oddycha pełną piersią ,mi na krótkim dolocie wywalało 268,4Hp i 341Nm natomiast auto puchło temp na zew28C grzało się strasznie kolejne pomiary juz słabsze :/// natomiast po przeniesieniu dolotu poza komore silnika 278Hp i 351Nm względnie ale liczyłem przynajmniej na serie :devil::P co ciekawe po zdjęciu maski waliło pod 290 i nie puchło :rofl::blink: więc jak widać temp w dolocie ma kolosalne znaczenie odzwierciedla sie to na drodze w trasie ciągnie aż miło natomiast w miescie czuć jak to auto się męczy 1,2 swiatłą wentylator ..... buu

 

pytanie w takim razie dlaczego Nissan nie zrobił otworów w masce i wentylatorów dmuchających powietrze przez te otwory i dlaczego nie zrobił zimnego dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 10:13, worm#21 napisał:

cwaniak :whistle::P hehe ;) wiadomo nie ten motor no i juz "dual" oddycha pełną piersią ,mi na krótkim dolocie wywalało 268,4Hp i 341Nm natomiast auto puchło temp na zew28C grzało się strasznie kolejne pomiary juz słabsze :/// natomiast po przeniesieniu dolotu poza komore silnika 278Hp i 351Nm względnie ale liczyłem przynajmniej na serie :devil::P co ciekawe po zdjęciu maski waliło pod 290 i nie puchło :rofl::blink: więc jak widać temp w dolocie ma kolosalne znaczenie odzwierciedla sie to na drodze w trasie ciągnie aż miło natomiast w miescie czuć jak to auto się męczy 1,2 swiatłą wentylator ..... buu

 

 

Robal nie jest żle wrzuć wykresy to panalizujemy

 

  W dniu 14.06.2011 o 10:23, devi napisał:

pytanie w takim razie dlaczego Nissan nie zrobił otworów w masce i wentylatorów dmuchających powietrze przez te otwory i dlaczego nie zrobił zimnego dolotu.

 

wystarczy inercooler wstawić i będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 10:23, devi napisał:

pytanie w takim razie dlaczego Nissan nie zrobił otworów w masce i wentylatorów dmuchających powietrze przez te otwory i dlaczego nie zrobił zimnego dolotu.

 

 

no własnie nie wiem moze te pierwsze generacje sa po prostu do duuupy :whistle: prosty zabieg odkrecenie maski i wywalenie filtra różnica w pomiarach najgorszy/najlepszy 40Km poraaaażkaa nie wspominajac ze chłodnica wody tez ledwo sobie radzi i wsumie do upalania to najlepiej o seryjnej zapomniec i od razu wywalic na cos konkretniejszego :unsure:

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 10:35, worm#21 napisał:

no własnie nie wiem moze te pierwsze generacje sa po prostu do duuupy :whistle: prosty zabieg odkrecenie maski i wywalenie filtra różnica w pomiarach najgorszy/najlepszy 40Km poraaaażkaa nie wspominajac ze chłodnica wody tez ledwo sobie radzi i wsumie do upalania to najlepiej o seryjnej zapomniec i od razu wywalic na cos konkretniejszego :unsure:

 

w ogóle seria nie jest do upalania zacznijmy od tego :))))

 

ale ale... przecież kto katuje samochód stojąc. Z tego co pamiętam to Nissan używa Ram AIR do doładowania czyli im szybciej jedziesz tym więcej masz koni. Jak jedziesz to masz zupełnie inne chłodzenie niż jak stoisz w korku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziecie się wybierać hamować to znajdźcie coś z opcją 4x4 to też się podłącze. :dribble:

 

 

edit: i kamerkę + statyw zabiorę :)

Edytowane przez sirtrojan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 10:51, devi napisał:

w ogóle seria nie jest do upalania zacznijmy od tego :))))

 

ale ale... przecież kto katuje samochód stojąc. Z tego co pamiętam to Nissan używa Ram AIR do doładowania czyli im szybciej jedziesz tym więcej masz koni. Jak jedziesz to masz zupełnie inne chłodzenie niż jak stoisz w korku.

 

no cos wtym jest wiadomo :P no ale zobacze jeszcze moze bedzie sie dało cos pomyslec a raczej na pewno hehe:) na zawody zawsze mozna maske sciągać :P;) hehe nie no jest ok :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 11:40, worm#21 napisał:

no cos wtym jest wiadomo :P no ale zobacze jeszcze moze bedzie sie dało cos pomyslec a raczej na pewno hehe:) na zawody zawsze mozna maske sciągać :P;) hehe nie no jest ok :rolleyes:

 

popatrz że drifterzy zdejmują zderzak na zawody, cała chłodnica na wierzchu

niektórzy nawet bez maski jeżdżą ale to już przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 11:51, devi napisał:

popatrz że drifterzy zdejmują zderzak na zawody, cała chłodnica na wierzchu

niektórzy nawet bez maski jeżdżą ale to już przesada

 

taa i doloty zamiast lamp :P hehe no co innego do sportu ale wiadomo do codziennej jazdy nie bardzo :) :)

 

p.s.

ma ktos na zbyciu org. puche ??

 

czy ja dobrze to widze albo czegos nie rozumiem wykresy dotyczą silnika rok03 czyli DE

http://allegro.pl/dolot-fujita-infiniti-g35-m35-nissan-350z-i1640259386.html

 

jakie wartosci sa na wykresach 220Hp przed ??? kolejny dowód że te silniki jednak nie maja deklarowanej mocy:// ,myslałem ze z tym 224.1 hp Stock Intake to był taki JOKE :/

 

bolesna ale prawda :/

http://my350z.com/forum/tuning/455856-average-stock-350z-dyno-numbers.html

 

235-240

230-240

237

 

:/

 

ASS chyba masz farta:)

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 12:25, worm#21 napisał:

 

jakie wartosci sa na wykresach 220Hp przed ??? kolejny dowód że te silniki jednak nie maja deklarowanej mocy:// ,myslałem ze z tym 224.1 hp Stock Intake to był taki JOKE :/

 

masz moc na kołach, moc na sprzęgle, różne rzeczy, a i nikt mi nie wmówi, że 350z ma 200 niutonów (wg tych wykresów co pokazujesz) bo by z miejsca chyba nie ruszył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.06.2011 o 21:40, andrzej6411 napisał:

Coś te amerykanskie kunie szybko zgychają :)

 

To przez te Fast foody ;):P heheh

 

  W dniu 15.06.2011 o 06:07, devi napisał:

masz moc na kołach, moc na sprzęgle, różne rzeczy, a i nikt mi nie wmówi, że 350z ma 200 niutonów (wg tych wykresów co pokazujesz) bo by z miejsca chyba nie ruszył...

 

:rolleyes: .... co zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.06.2011 o 09:14, devi napisał:

zmienić na GTR ;)

 

 

najchętniej :devil:

 

jak by ktos jeszcze hamował i miał sie czym podzielić fajnie było by porównać moze inne wyniki głównie chodzi mi o serie jak to wygląda tak na prawde :)

 

http://www.knfilters.com/news/news.aspx?id=1372

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Pomiar był na starym filtrze powietrza i przy źle złożonym dolocie (check przepustnicy co chwilę). Po naprawieniu tych "usterek" jest odczuwalna poprawa ale jeszcze nie hamowałem. Modyfikacje to customowy CAI i catback (katy na swoim miejscu).

350zk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...