Gość dlugi726 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 witam ma ktos moze dostep do zamka centralnego przedniego od strony kierowcy...?nigdzie mie moge go dostac a zywotnosc mojego juz sie konczy takze pasowaloby go zmienic ale na allegro lipa totalna a na hurtowniach tez nic nie maja moze ktos ma na stanie albo wie jaki jest zamiennik tego...?prosze o konakt pod numer 503089826 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor81 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam, temat pewnie już nieaktualny, ale może komuś innemu się przyda Mówiąć "żywotność się kończy" prawdopodobnie chodzi ci o jego zgrzytanie, winny temu jest plastikowy element z zębatką w kształcie półksiężyca który (przynajmniej u mnie) pękł. Elementu tego niemożna dokupić, trzeba go wymienić z całym zamkiem który w serwisie kosztuje ponad 600 zł, na allegro (jak już się pojawi) 150-200 zł, natomiast jest on identyczny jak w zamku od laguny II który kupiłem na allegro za 59zł pozdrawiam Filip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 ilu pinowy miałeś zamek , czy ma to w ogóle jakies znaczenie ? czy bedzie pasował kazdy? btw jak rozebrałeś zamek jak ja wyciągnałem zamek pasazera to plastykowa osłona była znotowana sprawiała wrazenie czesci 1 razowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor81 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ja mam 4-ro pinowy natomiast kupiłem 6-stke. Różnice jakie zauważyłem to że w 6-ce jest drugi silniczek poruszający drugim(innym) półksiężycem oraz linka do klamki wewnętrznej jest krótsza. ale element który zgrzyta jest identyczny. Co do osłony to moja była tylko przyciśnięta takimi "wąsami" które należy odgiąć zaznaczyłem je na czerwono. pozdrawiam Filip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwcia Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 jak wyjąć zamek z drzwi? trzeba wyjąć klamke zewnętrzną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 UPEWNIJ SIĘ ŻĘ MASZ ODPOWIEDNIE NARZĘDZIA - BOK DRZWI ŚRUBA TORX DOŚĆ DUŻA musisz wyjąć wszystko zaczynajac od boczkow szyby i jej prowadnic, 1 otwierasz drzwi , zdejmujesz boczek lepiej nie połam spinek lub miej w pogotowiu nowe !! wyciągasz uchwyt z przyciskiem do sterowania szyby (jego sobie zostaw podpiętego bo trzeba bedzie opuscic szybę do pozycji montazowej by odkrecic śruby z szybą otwory zakryte okrągłymi gąbkami warto je spowrotem przykleic, wyjmujesz delikatnie szybę z drzwi , odkręcasz blache na ktorej zamocowany jest silownik szyby śruby klucz 10 (jak bedziesz je przykrecac to delikatnie mozna ukrecic gwint ktorego tak naprawde nie ma i bedzie wszystko pozniej latac i trzeszczec czyli przykrecasz do lekkiego oporu i nie więcej), póżniej wyciągasz tą blachę wraz z prowadnicami szyby radzę niczego nie pogiąć i nie połamać to bardzo delikatne elementy na forum jest chyba info w temacie dotyczacym wymiany samych prowadnic i sa fotki warto przeczytać bo mozna to spokojnie wyciagnac jakoś bokiem nie pamietam dokladnie sporo sie meczyłem ..... 2 z boku drzwi tam gdzie jest zamek odklejasz zaslepke - naklejka okrągła znajduje się pod nią śruba bodajze torx - dość duza tak więc upewnij sie przed tem czy masz taki wkrętak lub końcówkę ..odkrecasz ja sporo i delikatnie w nią pukasz wtedy bedziesz mogł wyjąć klamkę i odpiąć cięgno od klamki zewnetrznej a moze dasz rade zrobic to wczesniej od środka lecz wątpię 3 odkrecasz zamek rozpinasz kable od zamka 4 wkręcasz i podpinasz zamek wkladasz klamkę podpinasz cięgno do klamki zewnetrznej lub odwrotnie jak bedzie ci łatwiej juz dokładnie nie pamietam kolejnosci w ktoryms temacie to opisałem ..... 5 wkladasz prowadnice , szybę przykrecasz szybę , podpinasz przyciski sprawdzasz czy ci działa opuszczanie szyby warto prowadnice przesmarować wazeliną techniczna tam gdzie slizgaja sie na niej plastiki - wyjmujac je chcac nie chcac napewno bedziesz miec je w rekach i usuniesz znich to czym byly pierwotnie smarowane co bedzie skutkowalo cieższa pracą szyby i moze spalic silownik .... jesli masz checi mozesz od razu wygluszyc sobie drzwi matami skrecasz blache z silownikiem do drzwi pamietaj by lekko dokręcać sruby nie na chama bo bedziesz miec luzy ....i grzechotke w drzwiach 6 na boczku ukladasz spinki w otworach by siedzialy dobrze w gniazdach bo lubia z nich wypadac lub sie przemieszczac przykladasz boczek do drzwi PODPINASZ KLAMKE (nie zapomnij tego ) ni zapomnij tez wyjąć kabli od przycisku opuszczania szyb czy tez umiejscowic zarowke w drzwiach - boczek wciskasz go od gory by zawisł na drzwiach dociskasz spinki przykrecasz klamkisrubki i gotowe , moja rada jesli nie masz zamka na zmianę ( tutaj upewnij sie czy masz zamek na dobrą ilość pinow są 2 rodzaje 6 - 4 piny ) i nie masz garazu ( jak cos pójdzie nie tak auto postoi bez szyby ...z otwartymi drzwiami jak masz zamek= trup. podepnij klamke wewnetrzna i zewnetrzna mozna o tym apomniec jak i wyprowadz kable od przyciskow w drzwiach na zewnatrz boczku by nie zalozyc i nie odpinac na nowo jesli masz podswietlane drzwi lampkami gniazda wyciaga sie i wklada przekrecajac je wymien od razu zarowki na w5w led nie grzeja sie jak te crapy od nissana wiec sie uz nimi nie poparzysz ani nic ci sie w srodku od nich nie stopi!!! to tyle reszty szukaj w archiwum wiecej nie pamietam pozdro test e52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.