Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Tak jak w temacie od jutra biore sie za swapa na SR20DE z P10 GT i odrazu maly remont zawieszenia z przodu bo to juz najwyzsza poraz zeby to zrobic. Tu jeszcze pytanie jaki olej do skrzyni??? bo skrzynia idzie z diesla i jaki polecacie polsyntetyk do silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 nie wiem czy skrzynia z diesla podejdzie do sr 20... przymierzałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 (edytowane) nie ma takiej opcji zeby skrzynia od diesla pasowała.do GA16DE pasuje,to jest absolutnie to samo i to bedzie na tyle.chyba ze przyspawasz Edytowane 16 Lipca 2011 przez spawacz1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 (edytowane) tak kupilem silnik od znajomego i jezdzil on na skrzyni z diesla a przynajmniej tam mi powiedzial ale mowil ze do setki to moment na tej skrzyni leci tylko trzeba szybko mieszac drazkeim zmiany biegow A silnik juz wydarty teraz bedzie zabawa z przekladka wiazki i kompa na ten z GT a pozniej to juz silnik i hample jeszcze pytanko czy w GT-eku tarcze z tylu maja taka sama wielkosc co z przodu??? bo wzialem tez hamulce z GT i tak tam wlasnie jest, a w moim SLX z tylu sa mniejsze. wrzucam kilka fotek moze przy kupnie ktos mu tak powiedzial ze to skrzynia z diesla a tak naprawde to z benzyny ale pasuje i jezdzil na niej napewno, i mowil ze jest dosc krotka i mam dylemat czy zalozyc znowu ta krotka ktora kupilem czy moja z SR20De Edytowane 16 Lipca 2011 przez xxxrudybalon91xxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Olej do skrzyni lej o oznaczeniu GL-4 Z tyły masz mniejsze tarcze niz z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 poza tym tył jest niewentylowany wiec tarcza jest pojedyncza.... a po co Ci mocniejsze hamulce z tyłu skoro i tak najważniejsza jest efektywność przodu bonawet przy ostrum hamowaniu tył jest odciązony a środek przenosi sie do przodu który jest dociążony i należy usprawniac własnie przednie hamulce. skrzynia z Diesla ma troszkę inna konstrukcję...istotnie jest krótsza bo diesel nie kręci wysokich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 (edytowane) hamulec to hamulec zawsze im mocniejszy tym lepszy ;D ale masz racje ze zawsze przod musi byc mocniejszy i wlasnie bede zakladal z przodu tarcze tu jest fotka do nich jak kolega je czyscil a jest roznica miedzy zaciskami ze zwyklych wersji typu SLX a tymi z GT? Czy te z GT maja wiksza sile hamowania czy to wszystko to samo? no i teraz mam dylemat czy zakladac ta skrzynie co kupilem z silnikiem, ta niby od diesla czy ta co mialem przy starym silniku co radzicie? A wlasnie i jak widzicie na zdjeciu kumpel czysci wentylowana nawiercana itp. a dalej leza tarcze pojedyncze o tej samej wielkosci co wentylowana wiec dlatego pytalem o wielosc tylnich tarcz. Edytowane 16 Lipca 2011 przez xxxrudybalon91xxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) jeśli lubisz mieszac biegami i ważne jest przyspieszenie to z diesla a jesli interesuje Cie wyższa prędkośc maksymalna to załóż inna to od Ciebie zależy nikt tej decyzji nie podejmie zastanów sie czy długie trasy czy miasto hamulce przednie są takie same średnica tłoczka zacisk tarcza, różnica była na tylnych w słabszych wersjach silnikowych był bęben Edytowane 18 Lipca 2011 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 poza tym tył jest niewentylowany wiec tarcza jest pojedyncza.... a po co Ci mocniejsze hamulce z tyłu skoro i tak najważniejsza jest efektywność przodu bonawet przy ostrum hamowaniu tył jest odciązony a środek przenosi sie do przodu który jest dociążony i należy usprawniac własnie przednie hamulce. skrzynia z Diesla ma troszkę inna konstrukcję...istotnie jest krótsza bo diesel nie kręci wysokich obrotów. ale w 1.6 benzyna jest ta sama skrzynia co w dieslu wiec jednak kreci w wyzsze obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 ale w 1.6 benzyna jest ta sama skrzynia co w dieslu wiec jednak kreci w wyzsze obroty nie wiem jak jest w 1,6 ale dla porównania w dieslu na V biegu 100km/h masz przy ~2,5 tyś. obrotów. a z tego co słyszałem benzyniaki mają optymalne obroty ok 3,5 tyś. obrotów więc na trasie na piątce trzeba by było jechać ze 130 żeby łańcuszek się nie wyciągał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 ale w 1.6 benzyna jest ta sama skrzynia co w dieslu wiec jednak kreci w wyzsze obroty może obudowa ale raczej nie przełożenia biegow ale coś nie jestem nawet pewny czy obudowa jest taka sama wydaje mi sie że rozrusznik w 1.6 jest przykręcany od strony skrzyni a w dieslu jest z tyłu silnika takjak w 2.0 benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Porownywalem dzisiaj te dwie skrzynie i sa identyczne wiec chyba ktos wprowadzil w blad kolesia od ktorego kupilem silnik i powiedzial mu ze to skrzynia od diesla bo faktycznie nawet na allegro przegladalem teraz skrzynie i ta od diesla jest taka sama jak od 1.6 wiec wydaje mi sie ze to sa dwie takie same skrzynie, a powiem wam jeszcze ciekawostke jaka jest w golfach 3, auto z silnikiem GTI ma wsadzona wlasnie skrzynie z diesla TDI seryjnie z powodu na wytrzymalosc a przeciez sa tam calkiem inne predkosci obrotowe A jaki olej polecacie do silnika jakis dobry polsyntetyk? Ps. jedna skrzynie bede mial na sprzedanie w razie gdyby ktos chcial ale to dopiero jak wszystko zloze do kupy i bedzie dzialac jak nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 o olejach jest cały temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65833-najlepszy-olej-do-twojej-fury/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) Dobra jeszcze jedno pytanie czy kolektor dolotowy w gt jest inny niz w SR20De czy one sie czyms roznia? kolektor ktory byl przy silniku ktory wydarlem z primery ma nawierty na przewody od gazu a jak sa takie same to stary kolektor wsadze do SR20DE i nie bede musial nawiercac drugiego w temacie Modyfikacje SR20 Cobbcio napisal o modyfikacji przepustnicy gazu i usunieciu podgrzewania. Przy usunieciu podgrzewania nalezy odlaczyc te dwie rurki i pozniej polaczyc je jakos ze soba czy tylko je odlaczyc? bo nie wiem na jakiej zasadzie przepustnica jest podgrzewana czy cieple powietrze przez nie przeplywa czy ciecz chlodzaca??? Edytowane 17 Lipca 2011 przez xxxrudybalon91xxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 ciecz przez nie przepływa!!!!! więc je połącz i napisz konkretnie które skrzynie porównywałes bo mozna sie pogubić!!! skoro diesel i 1.6 ma podobno takie same to jak to sie ma do tej z 2.0 aaaa napewno 1.6 i diesel maja inne przełozenia jeśli juz to na zdjeciach wygladaja tak samo... cos mi sie wydaje ze sprawa ma sie tak że 1.6 i 2.0 diesel ma takie same obudowy ale różni sie trybami a 2.0 benzyna jest po prostu inna, a napewno GT ma radiator na obudowie i tego jestem na 1000% pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 dokladnie tak jak mowisz z tego co porownywalem to 1.6 i diesel 2.0 maja ta sama obudowe a jutro zrobie zdjecia i wstawie je tutaj i bedziemy wszystko wiedziec jaka mam ta skrzynie przy silniku od GT akurat jutro nie ide do pracy to bede mial ciezki dzien przed soba xD mam jeszcze pytanie moze dosc glupie ale mnie to nurtuje odkrecilem dzisiaj stary komputer i zaraz od niebieskiej wtyczki do kompa ida przewody do popielniczki ;O ale juz nie mialem czasu wyciagnac popielniczki na zewnatrz i tu moje pytanko czy to jest poprostu zwykle podswietlenie popielniczki? bo dzialac napewno nie dzialalo od kupna auta ;D a przy wiazce od GTeka tych przewodow juz nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 nie wiem dokładnie o które przewody Ci chodzi ale jeden kawałek moze odchodzić do Zielonego przekaźnika który chyba jest od pompy paliwa ale tego nie jestem pewny. chyba ze chodzi Ci o odnogę wiązki która idzie faktycznie koło popielniczki i łaczy sie kostką z wiazką od deski rozdzielczej i zawiera przewod od złacza diagnostycznego i chyba jeszcze ciśnienie oleju temperature silnika ,kontrolkae oleju i moze coś jeszcze musiałbym zajrzeć do schematu jesli potrzebne Ci dokładniejsze dane powiedz mi jeszcze jaki masz aktualnie silnik który bedziesz zamieniał na GT bo nie moge sie doszukać a jesli chodzi o instalacje to istotne bo nie chce w bład wprowadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 teraz mam SR20De tam jest 125 koni z katalizatorem z 96 roku jest autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 skrzynia od 1.6 i od disla to to samo te same nr na obudowie ponad to dizel 75-90 KM pb 90 -100 KM momęt obrotowy bardzo zbliżony wiec bez problemów skrzynie od DE mają użebrowanie na dole a skrzynie od De nie maja i na to wyglada że masz od SR20De taka jak powinna być .. moje DE GT miało 2800 obrotów dla 100 km.h a 4000rpm dla 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Jednak sie okazalo jest to skrzynia od gt pierwsze zdjecie to skrzynia ktora byla przy SR20DE a drugie zdjecie to skrzynia ktora byla przy moim starym silniku. ciekawi mnie tylko skad przekonanie kolesia od ktorego kupilem silnik ze jest to skrzynia z diesla ;P ale mam teraz inny powazny problem wtyczki przy wiazce wogole mi sie nie pokrywaja i nie wiem co teraz zrobic... na zdjeciach po lewej sa wtyczki od starej wiazki ktora dalej siedzi w aucie a po prawej wtyczki z wiazki od GT, na ostatnim zdjeciu wtyczki sa takie same tylko piny sie nie pokrywaja niestety mam za slaby aparat zeby bylo to dokladnie widac :/ no i mam zagadke bo myslalem ze nie bedzie takiego problemu. Wlasciwie to za co odpowiadaja te 3 wtyczki??? Panowie bardzo prosze o jakies schematy zeby sobie z tym poradzic bo nie mam zadnych pomyslow jak to zrobic. Edytowane 19 Lipca 2011 przez xxxrudybalon91xxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 haa kolego sympatyczny istotnie fota nr 1 to skrzynia z GT i tylko ona miałe ]a radiator jka juz wspominałem instalacja: niestety wiązka z wtyczka od kompa to wiązka silnikowa wersja GT silnika ma np wskażnik Ciśniuenia oleju w liczniku stąd dodatkowy pin... jest to do ogarnięcia ze zwykłym multimetrem ale wymagana jest duza doza cierpliwości i samozaparcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxrudybalon91xxx Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Tak wiec potrzebuje schematow ktore by mi pomogly jakos sie z tym uporac jesli ktos ma to bardzo prosze o kontakt byl bym wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.