cato Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 dokladnie immobilaser, pozatym pompie vp44 moze jak najbardziej zaszkodzic mroz, cala masa opli po mrozach padla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) Coś mi tu nie podchodzi ze immo!!!!!!! Jaka masz pewność? Jaka była naprawa ?- wiadomo że immo ma swoje trzy punkty, tworzące całość,! Pisałeś również, że f-ma Bosch Cię chciała naciągnąć na naprawę pompy i abyśmy omijali tę firmę. Z forum orza z innych stron o regeneracji pomp, wiem że Bosch pomp VP44 wogóle nie naprawia, więc dziwie się ich podejściu. Może to tylko u Ciebie jest taka firma? Edytowane 24 Lutego 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) A w Fordach też montowali VP44 i jakoś odpalały Gówniane paliwo albo i wlaściciel,lub kierowca,którzy nie zadbają o samochód przed zimą Moja pompa w Ali padła na jesieni,ze 3 lata temu ,jadę, a tu nagle czek i koniec jazdy.Po naprawie byly mrozy ponad 28 stopni i odpala do dzisiaj.Jak to wytłumaczyć? Edytowane 24 Lutego 2012 przez Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cato Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) tu nie ma reguly;p mowilem o serwisie bosha nie bezposrednio o firmie, ja sam zalozylem ze to wkoncu pompa 300tys juz przekroczone a ona nie byla robiona wiec wyjalem sterownik i zawiozlem do regeneracji okazalo sie ze jest jak najbardziej dobry wiec zglupialem, podpowiedzieli mi zeby sprawdzil jeszcze immo i okazuje sie ze po wlaczeniu zaplonu lampka swieci na czerwono. Zapedzilem sie na tyle w szukaniu przyczyny pod maska ze nie sprawdzilem innych rzeczy i tera sie trzeba meczyc z wmontowaniem sterownika:P no coz za glupote trzeba placic btw serwisa bosha w lubartowie liczy sobie 2tys za naprawe (za 1 razem jak mi sugerowali naprawe usylszalem taka cene) i dodali ze sam mam wyjac ja wiec dla mnie to jest smieszne naprawa samego sterownika to kwestia 300zl ( generalnie male gowno warte 5zl) tyle ze robota sam w sobie wymaga ogromnej precyzji a sam montaz sterownika potem to naprawde nie male wyzwanie Jacek przewaznie pada sterownik i w mojej opini to nie zalezy juz od paliwa ale to tylko moje skromne zdanie Edytowane 25 Lutego 2012 przez Cato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgadza się, pada sterownik, ale pompę należy też przeczyścić. Są fajne filmiki na YouTube, jak krok po kroku naprawić sterownik i całą pompę VP44. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Cato,zadaj sobie pytanie,dla czego pada sterownik?Temat był już na Forum.Poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ja odpowiem. Sterownik pada w wyniku przegrzania. Przegrzanie jest spowodowane zacieraniem się mechanicznych elementów pompy przedstawionych na zdjęciach pod poniższym linkiem. http://www.turbo-tec.eu/pl/index.php?page=sub_pumps#principles Wymiana/naprawa samego sterownika to tzw półśrodek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ja odpowiem. Sterownik pada w wyniku przegrzania. Przegrzanie jest spowodowane zacieraniem się mechanicznych elementów pompy przedstawionych na zdjęciach pod poniższym linkiem. http://www.turbo-tec...umps#principles Wymiana/naprawa samego sterownika to tzw półśrodek. Masz rację ja to już przerabiałem, sam próbowałem,a i tak pompa poszła do naprawy.Zresztą nikogo nie zamierzam na nic namawiać,każdy niech robi jak chce,można sam sterownik,potem całą pompę,ponoć bogatemu wszystko wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cato Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ano wlasnie:D kto bogatemu zabroni;d almerka juz jak najbardziej nachodzie duzo nie potrzebnej roboty przez niedopatrzenie w kazdym razie trzeba pozbyc sie sentymenu i autko sprzedac;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 czy ja wiem,Ala ma fajny wygląd,jak dobrze naprawiona to jeszcze pojeździ,sprzedać po to żeby ktoś się cieszył z dobrego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Powiedzcie jak lepiej. Czy wymienić wszystkie świeczki czy te dwie które mi nie działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) Może tym Ci podpowiem????? Podoba się??? Przyda się??? To poproszę np. o ........uśmiech za mozolną pracę, lecz ciekawą lekturę. Pozdrowionka. Edytowane 20 Marca 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 I już się zaczynam bać tego wykręcania:P Żeby się kurcze nie urwała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Przy pierwszym podejściu rozgrzej silnik i na ciepło spróbuj wykręcać. Żeby nie urwać, polecam mieć klucz dynamometryczny i przy odkręcaniu nie przekraczać 30Nm. 40Nm to już wg mnie krytyczne maksimum. Jeśli nie pójdzie, to zaopatrz się w naftę i na ciepłym silniku polej gwinty naftą, odczekaj około godziny i spróbuj. Powinno ruszyć. Świece najczęściej są urywane przez mechaników - partaczy, którzy do odkręcenia świecy używają kluczy z metrową rurką-przedłużką i kręcą z całej siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Przy pierwszym podejściu rozgrzej silnik i na ciepło spróbuj wykręcać. Żeby nie urwać, polecam mieć klucz dynamometryczny i przy odkręcaniu nie przekraczać 30Nm. 40Nm to już wg mnie krytyczne maksimum. Jeśli nie pójdzie, to zaopatrz się w naftę i na ciepłym silniku polej gwinty naftą, odczekaj około godziny i spróbuj. Powinno ruszyć. Świece najczęściej są urywane przez mechaników - partaczy, którzy do odkręcenia świecy używają kluczy z metrową rurką-przedłużką i kręcą z całej siły. Dobrze,że dodałeś najczęściej,ale to nie do końca prawda.Czasem wykręcają się lekko,czasem bardzo ciężko,ale jakoś się udaje,a czasem nie można ich ruszyć od początku,często trzyma gwint,ale i jest tak,że pod wpływem zwarcia zgrzewaja się z głowicą i to wtedy się urywają.Mechanik tu nie zawinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.