Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

almera n16 problem z odpalaniem


cato
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie immobilaser,

pozatym pompie vp44 moze jak najbardziej zaszkodzic mroz, cala masa opli po mrozach padla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi tu nie podchodzi ze immo!!!!!!! Jaka masz pewność? Jaka była naprawa ?- wiadomo że immo ma swoje trzy punkty, tworzące całość,!

Pisałeś również, że f-ma Bosch Cię chciała naciągnąć na naprawę pompy i abyśmy omijali tę firmę. Z forum orza z innych stron o regeneracji pomp, wiem że Bosch pomp VP44 wogóle nie naprawia, więc dziwie się ich podejściu. Może to tylko u Ciebie jest taka firma?

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w Fordach też montowali VP44 i jakoś odpalały

Gówniane paliwo albo i wlaściciel,lub kierowca,którzy nie zadbają o samochód przed zimą

Moja pompa w Ali padła na jesieni,ze 3 lata temu ,jadę, a tu nagle czek i koniec jazdy.Po naprawie byly mrozy ponad 28 stopni i odpala do dzisiaj.Jak to wytłumaczyć?

Edytowane przez Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie ma reguly;p mowilem o serwisie bosha nie bezposrednio o firmie, ja sam zalozylem ze to wkoncu pompa 300tys juz przekroczone a ona nie byla robiona wiec wyjalem sterownik i zawiozlem do regeneracji okazalo sie ze jest jak najbardziej dobry wiec zglupialem, podpowiedzieli mi zeby sprawdzil jeszcze immo i okazuje sie ze po wlaczeniu zaplonu lampka swieci na czerwono. Zapedzilem sie na tyle w szukaniu przyczyny pod maska ze nie sprawdzilem innych rzeczy i tera sie trzeba meczyc z wmontowaniem sterownika:P no coz za glupote trzeba placic

 

btw serwisa bosha w lubartowie liczy sobie 2tys za naprawe (za 1 razem jak mi sugerowali naprawe usylszalem taka cene) i dodali ze sam mam wyjac ja wiec dla mnie to jest smieszne

naprawa samego sterownika to kwestia 300zl ( generalnie male gowno warte 5zl) tyle ze robota sam w sobie wymaga ogromnej precyzji a sam montaz sterownika potem to naprawde nie male wyzwanie

 

Jacek przewaznie pada sterownik i w mojej opini to nie zalezy juz od paliwa ale to tylko moje skromne zdanie ;)

Edytowane przez Cato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odpowiem. Sterownik pada w wyniku przegrzania. Przegrzanie jest spowodowane zacieraniem się mechanicznych elementów pompy przedstawionych na zdjęciach pod poniższym linkiem.

http://www.turbo-tec.eu/pl/index.php?page=sub_pumps#principles

Wymiana/naprawa samego sterownika to tzw półśrodek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odpowiem. Sterownik pada w wyniku przegrzania. Przegrzanie jest spowodowane zacieraniem się mechanicznych elementów pompy przedstawionych na zdjęciach pod poniższym linkiem.

http://www.turbo-tec...umps#principles

Wymiana/naprawa samego sterownika to tzw półśrodek.

Masz rację ja to już przerabiałem, sam próbowałem,a i tak pompa poszła do naprawy.Zresztą nikogo nie zamierzam na nic namawiać,każdy niech robi jak chce,można sam sterownik,potem całą pompę,ponoć bogatemu wszystko wolno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano wlasnie:D kto bogatemu zabroni;d

almerka juz jak najbardziej nachodzie duzo nie potrzebnej roboty przez niedopatrzenie

w kazdym razie trzeba pozbyc sie sentymenu i autko sprzedac;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

czy ja wiem,Ala ma fajny wygląd,jak dobrze naprawiona to jeszcze pojeździ,sprzedać po to żeby ktoś się cieszył z dobrego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tym Ci podpowiem?????

 

Podoba się??? Przyda się??? To poproszę np. o ........uśmiech za mozolną pracę, lecz ciekawą lekturę. :book:

Pozdrowionka.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszym podejściu rozgrzej silnik i na ciepło spróbuj wykręcać. Żeby nie urwać, polecam mieć klucz dynamometryczny i przy odkręcaniu nie przekraczać 30Nm. 40Nm to już wg mnie krytyczne maksimum. Jeśli nie pójdzie, to zaopatrz się w naftę i na ciepłym silniku polej gwinty naftą, odczekaj około godziny i spróbuj. Powinno ruszyć.

 

Świece najczęściej są urywane przez mechaników - partaczy, którzy do odkręcenia świecy używają kluczy z metrową rurką-przedłużką i kręcą z całej siły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy pierwszym podejściu rozgrzej silnik i na ciepło spróbuj wykręcać. Żeby nie urwać, polecam mieć klucz dynamometryczny i przy odkręcaniu nie przekraczać 30Nm. 40Nm to już wg mnie krytyczne maksimum. Jeśli nie pójdzie, to zaopatrz się w naftę i na ciepłym silniku polej gwinty naftą, odczekaj około godziny i spróbuj. Powinno ruszyć.

 

Świece najczęściej są urywane przez mechaników - partaczy, którzy do odkręcenia świecy używają kluczy z metrową rurką-przedłużką i kręcą z całej siły.

Dobrze,że dodałeś najczęściej,ale to nie do końca prawda.Czasem wykręcają się lekko,czasem bardzo ciężko,ale jakoś się udaje,a czasem nie można ich ruszyć od początku,często trzyma gwint,ale i jest tak,że pod wpływem zwarcia zgrzewaja się z głowicą i to wtedy się urywają.Mechanik tu nie zawinia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...