woj1234 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Witam, na kompie wyskoczył mi błąd P0089 opis kontrola ciśnienia w magistrali.objawy to czerwona kontrolka silnika na dole po prawej stronie koło obrotomierza i tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu auta wszystko ok przez jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Poczytaj tutaj, może się przydać - przerabiałem ten temat.......... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/76710-primera-p12-spadek-mocy/page__fromsearch__1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 P-0089 Błąd działania regulatora ciśnienia paliwa W układzie jest czujnik ciśnienia paliwa i solenoid regulujący ciśnienie paliwa. Oba trzeba sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Np. Consult II - odczytuje ten błąd jako --- czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Z reguły w sprzedaży sam czujnik nie występuje, jest w komplecie z listwą. Lepiej najpierw skontaktuj się z Bosch-em. Może być, że uległa pompa rozprogramowaniu i trzeba tylko ponownie wprowadzić kalibracje. Np. Consult II - odczytuje ten błąd jako --- czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Z reguły w sprzedaży sam czujnik nie występuje, jest w komplecie z listwą. Lepiej najpierw skontaktuj się z Bosch-em. Może być, że uległa pompa rozprogramowaniu i trzeba tylko ponownie wprowadzić kalibracje. Witaj woj123, i co zdziałełeś z tym błędem 0089, ustaliłes coś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj1234 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Np. Consult II - odczytuje ten błąd jako --- czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Z reguły w sprzedaży sam czujnik nie występuje, jest w komplecie z listwą. Lepiej najpierw skontaktuj się z Bosch-em. Może być, że uległa pompa rozprogramowaniu i trzeba tylko ponownie wprowadzić kalibracje. Witaj woj123, i co zdziałełeś z tym błędem 0089, ustaliłes coś??? Witaj, czytałem to co podałeś ,to mi ustalił elektronik ,że niskie ciśnienie w momencie błędu , jakbym wymienił zawory to mogło by to nie grać i trzeba by było wymieniać wszystko po kolei . Na razie jest wszystko ok i dałem sobie na luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.