Gość paliwoda Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Nissan Pick-up D22, 2004 rok, salon Polska, przebieg 158771 km (regularnie serwisowany) zdjęcia tego co zdarzyło się w motorze przy 110km/h (ciepły silnik): https://www.dropbox....67/PB140586.JPG https://www.dropbox....zb/PB140588.JPG https://www.dropbox....pu/PB140590.JPG Sprzedać? Naprawiać? Wysłać do Karłowicza i schudnąć 12k PLN? (a jeśli tak to jaki motor wstawić 2,7TD czy TDi, a może QD32) proszę o rady Tomek Białystok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) 3.2 QD 150 koni będą za 2 miesiące Płynie caaaały kontener ... nowych i używanych Na pompach elektronicznych i mechanicznych Wysłać do Karłowicza i schudnąć 12k PLN? (a jeśli tak to jaki motor wstawić 2,7TD czy TDi, a może QD32) proszę o rady Tomek Białystok Jakiej byś decyzji nie podjął to ... 1. nie naprawiaj 2.5 2. nie naprawiaj 2.5 3. napewno nie naprawiaj 2.5 Edytowane 17 Listopada 2012 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ja nie wiem co wy w tej Polsce macie... Przyjedź do tej wstrętnej POlski i pokaż na co cie stać Pierdo.i.ć w klawisze to nawet małpa się nauczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bambula Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Nie musze pokazywac ani nic udowadniac Jedynie co mnie osobiscie zdziwilo a wrécz zaszokowalo to niewiarygodna dysproporcja w stosunku wartosci nabywczej pieniadza Do cen uslug wykonywanych przez ww pana Nie kwestionuje wiedzy,fachowosci czy doswiadczenia Ale skoro jeden drugiemu sobie polecacie wyzysk To i taka Polske macie Sorry POlske masz racje Przemysl sobie lub odPISz i nie unos sié nie potrzebnie Kryptoreklama piekna rzecz A do 2.5 bdb panewki robiá w poznaniu Wiedzá to nawet w Ghana Skoro nawet nasi czarni bracia potrafiá ten silnik naprawic,uzytkowac bezproblemowo To po co piszesz glupoty wprowadzajác ludzi w blád i sugerujác kosztowne,drogie rozwiázania? Do sprzétu który jest wart 2 tys ladowac silnik za 12 to naprawde ekonomika godna waszego speca Rostowskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ekonomika godna waszego speca Rostowskiego Psy szczekają ... a karawana jedzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bambula Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Dziekuje za konstruktywná odpowiedz Naprawde kolega wníósl duzo duzo merytorycznej wiedzy do tematu pomagajac uzytkownikom forum Wszyscy w pas klaniamy sie i dziekujemy za oswiecenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Wpadł na forum jakiś nowy, krytykuje wszystkich do około mimo że sam wyjechał na gotowe. Wielki kozak i jeszcze robi sobie reklamę. Żal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Kolega Off Roader wymienia te silniki na codzień więc wie jak są awaryjne niema się tu co kłucić na temat wymiany silnika bo ten temat został założony po to aby zdiagnozować problem i go wyelmimować a nie wymieniać silnik który to kosztuje prawie tyle co cały samochód napewno da się wyelminować przyczynę awari przez wymianę pompy rozwiercenie kanałów olejowych itp. Pytanie tylko czy koszty nie będą podobne do wymiany całego silnika. Można również sprubować adoptować dół z D40 głowica pasuje problem powstaje przy zamocowaniu pompy wtryskowej oprócz tego rozrząd w D40 ma podwójne łańcuchy a D22 dolny ma pojedyńczy Ja osobiście wolał bym sprowadzić sobie z UK jakieś rozbite Terrano i przeszczepić silnik to jest najtańsza opcja pod warunkiem że posiada sie niezbędną do tego wiedzę motywację i warsztat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 .. to ja trochę postaram się ostudzić tą dyskusję Mój mechanik wyjął i rozebrał dół silnika. Jak się okazało motor był już robiony, misa olejowa ma zaspawaną dziurę, którą jak się domyślam wybił połamany korbowód. Auto kupiłem gdy miało 3 lata, 75tys km przebiegu i pełną historię, było serwisowane w ASO w Gdańsku. Nie wiem kto wykonywał naprawę ale poprzedni właściciel mnie o niej nie poinformował i nie wiem czy cokolwiek było zmodyfikowane aby uniknąć ponownie usterki fabrycznej. Wiem że dziura jest w okolicy 1 korbowodu. Podsumowując mój pickup miał już 3 usterki sinika: pęknięty korbowód (2004-2007) wydmuchana uszczelka pod głowicą (2007) zblokowany rozrząd, ukręcony wałek rozrządu (2012) Czy ktoś ma dostęp do oryginalnych części? Chcę kupić w rozsądnych cenach: - kpl. głowicę - kpl. rozrząd - kpl. uszczelek silnika Pozdrawiam... No i po sprawie. Mój pickup znowu jeździ. Zakład mechaniczny poskładał silnik do kupy na używanej głowicy, nowym rozrządzie i oryginalnym komplecie uszczelek. Koszt naprawy wraz z robocizną wyniósł mnie 5,5 tys netto. Nie wiem co byłoby lepsze, czas pokaże. Na pewno w porównaniu do silników terrano, czy od Karłowicza za 12 tys czy od innych za 8 tys mam zaoszczędzone kilka tys zł. Poza tym mam ten sam motor YD25 z klimą, 130KM i wszystkimi innymi zaletami, ale i wadami które posiadają. Pozdrawiam i do następnej tfu tfu awarii…. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bambula Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Wiec kolejnych pare miesiécy a karawana jedzie dalej W razie w mam pare gratów-y25 silniki-roczniki 2004-2006 Glowice kompletne 3 sztuki skrzynie biegów-5 sztuk turbo,pompy,sprzegla wszystko hurtowo wszystko za smieszne ceny nie porównywalne z polskimi Zawsze 5 sztuk navar na stanie Tel.00353894400374 troda428@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thevedzi Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam zastanawiam się nad kupnem wersji r 51 po 2006r (przed lub po lifcie.) Czy w najnowszej wersji (już po modernizacji jednostki napędowej) występują też te same wyżej opisane usterki? Nie ukrywam że duża różnica w cenie przemawia za Pathfinderem np z 2007r... a nie w wersji po lifcie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilson100 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 A ja mam na tym silniku zrobione 170tyś i chodzi jak nowy Rocznik navary, końcówka 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo306 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Jasiek22... przepraszam.. nie zapytałem o która pompe Ci chodzi. Jak bedę wiedział to Ci podam numery cześći. Maciej79. Podaj moze VIN to zobaczymy co było robione.. może jest jakas duża histora albo nic. Generalnie w tej wersji odrzanego kotleta YD25 padaja głownie panewki... Jesli ona jest z 2003 to być może ,że ktos robił juz silnik na gwarancji. Nie mniej z tym przebiegiem i z YD25 to może się stać wszytko...nie chcę straszyć , ale widziałem juz bardoz dużo tych aut silników... kilka lat temu sniły mi się po nocach:) kolego czy ja tez moge ci podac moj nr vin mojej d22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 panowie mam d22 model 97-02 ostatnio zrobił się bardzo mulisty silnik na wolnych obrotach nie ciągnie dopiero jak złapie 2500 to czuć że jedzie wcześniej ciągną od dołu macie jakieś podejrzenia co się dziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Na pewno nix tak złego jak w navarkach po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 (edytowane) Panowie 4.5 roku temu założyłem blok z wałem tłokami itd od d 40 (pasuje ) zakłada sie stara obudowe rozżądu wywala wałki wyrównoważające zakłada starą miske i starą głowice Zrobiłem do dzisiaj 150000 nie widze nie pokojących objawów No może 1 (: Padł mi tylny most ) nie wytrzymał presji Leje olej 10w40 Edytowane 7 Kwietnia 2014 przez tomekh2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eugenio Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam, Mam NP 300 /D22/ z 2008 r.Aktualnie 84 tys. km i było do tej pory oki. Ostatnio jednak zepsuł mi się wydech i z urwaną rurą zrobiłem ponad 600 km. Już przed jej naprawą zauważyłem,że do 2000 obr/min wszystko jest ok, powyżej natomiast brakuje mocy. Myślałem,że po naprawie wydechu wróci do normy,ale jednak nadal kręci na wolnych nawet bardzo wysoko, natomiast w czasie jazdy do 2000 obr. nawet na 4 biegu idzie jak dotychczas, powyżej muli i przerywa , jakby nie dostawał paliwa albo powietrza. Turbiny nie słychać, aby "wyła". Może ktoś z kolegów spotkał się z takim przypadkiem? Proszę o podpowiedź co to może być? Spalanie w normie , równa praca na wolnych, nie jest głośniejszy w czasie jazdy.... nie wiem jak jeszcze opisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kemot1 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam! Zacznę tradycyjnie: padł mi silnik w D22 z 2005r. Większość pisze ,że najlepsze co można zrobić to wymiana na 2,7 . Ale mam dostęp do silnika z D22 z 1999r. Chodzi ładnie. Czy podmiana na ten silnik 2.5 z starszego modelu wymaga tak samo grubych przeróbek jak przy wymianie na 2,7 ( chodzi głównie o spasowanie ze skrzynią biegów)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radagast20 Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Jestem nowy więc witam wszystkich. Mam pytanie, czy żeby wymienić panewki , potrzeba jakiegoś super sprzętu ? Będziemy z chłopakami wyjmować silnik w navarze bo mam uszczelniacze do wymiany, sprzęgło i uszczelkę miski i zastanawiam się czy jest możliwa w warunkach polowych wymiana panewek. Nic jeszcze nie stuka , ale myślę je profilaktycznie podmienić jak już będzie silnik na wierzchu. Jeśli nie jest to jakaś szczególnie ciężka operacja, to jakiej firmy najlepiej kupić panewki oraz co jeszcze warto podmienić profilaktycznie, z czym mogą być potem problemy. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc Sławek Edytowane 7 Października 2016 przez Radagast20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BKLYNSQ Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Witam ! Niestety moj YD25 po 273tkm padł. Ostanie wypusty D22 ( rok produkcji 2006 ). Czy ktoś z Was ma jakieś doświadcznie z naprawą tego silnika ? Czy to ma w ogóle sens ? Czy od razu ładować 2.7 z Terrano ? Znalazłem człowieka w Kościerzynie, który zajmuje się naprawą YD25 ( oddaje stary motor, on daje po kapitalce: wał korbowy po szlifie ( 1szym ) do tego panewki KING'a, nowa pomapa wody ). Znalazłem jeszcze w firme PSR service - gość bardzo konkretny ( przynajmniej takie sprawia wrażenie przez telefon ) ale ceny ma bardzo wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 W Kościerzynie mogą także założyć motor 3.2 (qd32eti) i tak naprawdę to jest moim zdaniem najlepsze (choć zapewne nie najtańsze) rozwiązanie - motor bardzo podobny do 2.7 (rozrząd także na kołach zębatych) przy tym odpowiednio mocniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr880 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 kolejny dołączył do grona pechowców moja rada = znajdź u siebie lokalnie warsztat i zrób kapitalkę tego silnika co masz , na pewno wyjdzie taniej i nie będziesz się wk***iał że złoma Ci zamontują jak u mnie na pewno nie zapłacisz tyle co te hieny sobie życzą u mnie kolejna awaria - wysiadło łożysko docisku sprzęgła - to jest dopiero dziadostwo - podobno nowe sprzęgło ten dziad założył !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4quest Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Witam! Jak wygląda sytuacja w silnikach YD25 w modelach D40 ? Czy układ smarowania został odrobinę poprawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 W D40 2,5 dci Silniki nie wybuchają .... Trzeba pilnować tylko wymiany oleju co 15 tys km , wtedy napinacz łańcucha rozrządu działa ok i silnik jest bezawaryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4quest Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 D40 z 2006r manual , od 11 lat w rodzinie, regularne wymiany oleju co 10tyś km, przy przebiegu 190tyś km zacząłem stukać w silniku. Auto poszło na warsztat - diagnoza zatarta panewka na 3 cylindrze, zamontowano nowe korbowody, wał, panewki, głowica splanowana, nowe uszczelki , po zrobieniu 200km znów zatarło się na 3 cylindrze i stuka. Jaka mogła być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.