krajesiak Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Sprawa tyczy się silnika QG18DE i problemów ze żużytym katalizatorem (błąd P0420) - czy ktoś ma jakiś pewny sposób na pozbycie się problemu oprócz wstawiania nowego? Mam tulejke i mógłbym ją przystawić ale chce uniknąć problemu zapchanego katalizatora, z chęcia wstawiłbym strumienicę tylko do P12 chyba odpowiednich brak. Jest jeszcze (chyba) możliwość wykruszenia, wybicia wkładu i przystawienia tulejki tylko nie mam pewności czy wtedy i tak błąd nie będzie wyskakiwał. Czy ma ktoś z Was jakieś doświadczenie z powyższym tematem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jaki przebieg masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 190 kilka tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Przymierzam się do usunięci katalizatora tylko w X-Trailu. I na patencie bez kata z tulejką na drugą sondę powinno być ok. Ostatnio tak przetestowaliśmy Imprezę WRX i N-grupowe Polo. Sprawują się bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Ale co w P12 wstawić zamiast kata bo ja nic takiego nie znalazłem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Obudowa kata zostaje, trzeba tylko wydłubać środek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jak zwykle coś znajdę i z innymi się podzielę. Tym razem mam tu małe ciekawostki o katalizatorze..... Ciekawe??? Przyda się??? Więc proszę o............. mały uśmiech za fatygę. Pozdrowionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Dzięki Mirek A latwo w P12 wykruszyc srodek kata? Robil to juz ktos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie jest to zbyt skomplikowane. Trzeba odkęcić wydech od katalizatora i go odsunąć. Nastepnie trzeba wybić wnętrze katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.