Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p12 2.0 benzyna kopci i okropnie bierze olej


Gość sylwcia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem z moją primerka.

okropnie kopci , nie widziałem jeszcze żeby samochód tak kopcił na niebiesko i bierze bardzo dużo oleju.

Czy płyn uszczelniający silnik coś pomoże na jakiś czas? Czy remont silnika jest potrzebny od A do Z?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem kolego moj mial ten sam problem na 300km bral kolo 2 litrow ale co dziwne nie kopcil. wiec postanowilem odac do kapitalnego remontu , jak narazie docieram czesci i smigam tylko na 2,5 max 3 tys obrotow ale zrobilem juz 3 tysiace kilometrow stan oleju idealny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2002r 2,0 benzyna jak twoja. tylko musisz wiedziec ze koszty sa straszne takiego remontu . Ja o tyle mialem dobrze ze zrobil to kolega i robocizna nie wyszla tak duzo dowiadywalem sie u innych mechanikow to od 4 do 5 tys zl ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze najpierw zrobic pomiar cisnienia sprezania. Wtedy sie okaze czy to beda pierscienie czy uszczelnicze zaworowe. Od tego bedzie zalezal koszt remontu.Bo ze kopci na niebiesko to spala silnik olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienie ma dobre bo 12 bar

 

Rozmawiałem za znajomym mechanikiem i powiedział żę maił taki przypadek że brał cały olej silnik na 200 km. Przyczyna: pęknięta głowica. Może u mnie to samo będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podajesz że ciśnienie w garach ma dobre to są uszczelniacze zaworów , jakby głowica pękła to by płyn lał się w gary i dymiłby na biało a uciebie na niebiesko , tak że jest szansa na mniejsze koszty ale i tak głowicę trzeba zdjąć a koszt to zależy czy to tylko usczelniacze ale około 500 możesz się spodziewać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach