Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z Tomek.85


Tomek.85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Samochód posiadam od niespełna 2 tygodni. Planuję w nim kilka mechanicznych i wizualnych modyfikacji ale co dokładnie to wyjdzie w praniu. Samochód został sprowadzony z USA, gdzie był stuknięty przodem (chłodnice całe, wymieniona jedna lampa i zderzak). Został przystosowany do ruchu w EU (zmieniony przedni zderzak+spryskiwacze, zmieniony tylny zderzak).

Dane:

Marka/Model: Nissan 350 USA

Silnik: 3,5 V6 ( zmierzone 272 KM)

Skrzynia biegów: manual

Układ dolotowy: CAI na częściach noname (było ITG, K&N ale jechało gorzej niż duży stożek noname)

Układ wydechowy: CATBACK TurboWorks (jest głośno)

Układ hamulcowy: fabryczne Brembo

Zawierzenie: seryjne

Koła: Przód 265/35R19 Tył 295/30R19, felgi z karbonową hydrografiką

Wygląd: maska z karbonu, progi i tylny spojler Nismo

 

 

 

p1040335g.th.jpg

p1040316g.th.jpg

p1040321x.th.jpg

p1040326m.th.jpg

p1040329u.th.jpg

 

Pozdrawiam,

Tomek

 

Nowe fotki :)

 

500d10031.th.jpg500d10201.th.jpg500d102810.th.jpg500d103312.th.jpg500d103513.th.jpg500d104417.th.jpg500d104618.th.jpg500d105120.th.jpg500d106422.th.jpg500d106523.th.jpg500d106624.th.jpg500d108940.th.jpg500d109041.th.jpg500d110247.th.jpg500d109645.th.jpg500d110851.th.jpg500d111052.th.jpg500d112658.th.jpg500d112859.th.jpg500d112960.th.jpg500d113563.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Który to jest rok ?? Szkoda, że nie przy czarnym lakierze ten carbon. Wpadaj na spoty to na żywo oglądniemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze gdzieś już widziałem to auto :)

Chyba miało problem z katalizatorami które mu wpierniczyły ze 45KM z tego co pamiętam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny ;) i fotki spoko ;) będziesz jutro na Cargo ?

szykuje się spocik - trochę ludzi się zapowiedziało :)

 

http://forum.nissank.../page__st__7780

Ostatnio trochę zalatany jestem ale na pewno na jakimś spocie się pojawię :) Na Cargo śmigam raz na jakiś czas ale za względu na panującą tam atmosferę "walmy browar palmy gumę", pokręcę się 5 min i spadam jeśli nie spotkam nikogo znajomego.

a może by tak do konkursu startować,,,

Tak zrobiłem :D

Który to jest rok ?? Szkoda, że nie przy czarnym lakierze ten carbon. Wpadaj na spoty to na żywo oglądniemy :)

Jeden z pierwszych, 2003.

Kurcze gdzieś już widziałem to auto :)

Chyba miało problem z katalizatorami które mu wpierniczyły ze 45KM z tego co pamiętam :P

Katy są ok problem był z czujnikiem spalania stukowego i źle poskładanym dolotem. Gdy ogarnąłem te kwestie auto zaczęło jechać tak jak powinno.

 

 

Dorzucam jeszcze wykres z hamowni (jeszcze przed poprawieniem dolotu). W przyszłym tyg jadę ponownie na hamownię żeby sprawdzić kondycję auta na paliwie alternatywnym :D :D :D

350zk.jpg

Edytowane przez Tomek.85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wpadaj dzisiaj na rolki, ja u red raców siedze i kończę składać pewnego GTi-Ra, może odrazu jakaś mikro ustaweczka :D ??

 

PS. Mało coś KM CI wyszło, jak możesz to zabierz ze sobą seryjny dolot, te krótkie doloty ze stożkami jakoś w zetce się nie sprawują, najlepsze to seryjna puszka + wkład K&N no i wlot ze zderzaka jak masz już zrobione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś nie dam rady podskoczyć bo Z stoi w warsztacie (dziś wieczorem odbieram). Wymieniałem uszczelniacz na wale (od strony skrzyni) a korzystając z tego, że skrzynia wyjęta to nabiłem nowe, mocniejsze okładziny na sprzęgło (fabryczne już się kończyły). Ten pomiar był przy źle poskładanym dolocie (z błędem przepustnicy). Pod koniec tygodnia może dam radę podskoczyć do RR i sprawdzę ile mocy wypluje "bez checka".

P.S. Walczę teraz z temperaturą w dolocie. Przy powiedzmy 20st na zewnątrz w dolocie mam 25-30 podczas jazdy. Wystarczy, że na chwilę stanę w korku i temp skacze do 50-70st. Tragedia, od razu czuć efekty tego ocieplenia. Rurę dolotu mam z nierdzewki więc pewnie to jest przyczyną (dobrze przewodzi ciepło). Chyba owinę ją taśmą termoizolującą.

Edytowane przez Tomek.85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ,piszę tu pierwszy raz, więc wszystkich witam serdecznie, Tomku 85 zainteresowało mnie twoje auto, ponieważ mam podobnego nissana w takim samym kolorze, nawet mam takie same felgi, niestety w białym kolorze na rancie i z czarnym środkiem, chciałbym zobaczyć twoje auto z bliska, niestety mój nissan aktualnie stoi u lakiernika bo dałem przejechać się koledze, który zarysował zderzak o słupek, ale jak tylko go odbiore to chciałbym się ustawić na mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć,

I tak miałem zamiar wybrać się na spot więc np wtedy będzie okazja do spotkania.

Pozdr,

Tomek

 

Kilka dni temu owinąłem dolot taśmą termoizolacyjną termotec. Efekt jest zdecydowanie odczuwalny. Dolot mam z kwasówki, która strasznie się nagrzewa, wystarczy, że zatrzymam się na światłach, temp w dolocie pokskakuje do ok 60st i auto nie jedzie. Po owinięciu taśmą, temp podskakuje do 45st i zdecydowanie szybciej się chłodzi. Ogólnie polecam taką modyfikację jeśli ktoś zmienił plastikowe rury powietrza na coś metalowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob dokonywales pomiaru temperatury w dolocie ?

wystarczy zwykły termometr cyfrowy z czujnikiem na kablu pod który robisz mocowanie i małą dziurkę w rurze pod czujnik ja tak robiłem w racingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposob dokonywales pomiaru temperatury w dolocie ?

Przez OBD (ELM327 + soft), czyli wykorzystując tej sam czujnik z którego czyta ECU.

Edytowane przez Tomek.85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Stary temat, ale info a propo dolotu interesujące, to podbijam;D

 

Tomek, mam pytanie, skończyłeś mody dolotu na owinięciu go taśmą? Czy jeszcze coś zmieniałeś?

 

Pytam, bo zrobiłem sobie CAI z nadkola w P11.144 (bez nawiewu dynamicznego) i wychodzi mi, że po dłuższej jeździe czujnik temp. w dolocie zawyża wskazanie. Temperatura na zewnątrz ok 17-18 stopni, a czujnik pokazuje minimum 25 i to po 10min jazdy (nie jakiejś mega szybkiej ale zawsze). Jak się zatrzymam to skacze do 40st nawet i potem bardzo powoli się schładza. Pogrzebałem, poszukałem i wychodzi, że czujnik (umieszczony na przepływce) grzeje się od jej obudowy. Te 7 stopni to niby niewiele, ale w przypadku P11.144 wystarczy, żeby ECU cofnęło zapłon o stopień czy dwa, a to już czuć.

 

Jak to jest w 350z, czujnik temperatury powietrza w dolocie jest na przepływomierzu? Owijałeś sam przepływomierz też? Jakie masz teraz wskazania podczas jazdy porównując temperaturę zewnętrzną i tą odczytywaną przez czujnik w dolocie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku byś się pochwalił jaką masz szerokość felg :P

Ps. testowaliśmy Tomka zetce jeszcze seryjny dolot no i jego obecny za piękny nie jest ale auto generuje na nim najwięcej mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...