Gość Aspic Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Witam, Na majówkę wybrałem się w góry i tam co dnia z rana miałem problem z odpaleniem silnika na dwa sposoby: pierwszy: musiałem około 1minuty kręcić by odpalił drugi: odpalał pięknie od razu po czym sam gasł i później musiałem kręcić około pół minuty by odpalił. Jak już odpalił i pochodził z minutę to mogłem go gasić i odpalać bez problemu nawet jak go zostawiłem na kilka godzin bo poszedłem np na około 7h szlakiem po powrocie nie było żadnego problemu a rano zawsze... Po powrocie do wa-wy patrzyłem dzisiaj rano że problem pozostał. Przed wyjazdem tankowałem paliwo na jakieś "taniej" stacji więc myślałem że to one ale gdy wyjeździłem prawie całe zatankowałem tego droższego na BP i bez rezultatu. Czasami pod czas kręcenia z rana gdy nie chce odpalić strasznie kopci. Czy ktoś miał może podobnie, wie co może dolegać, czy to może być kosztowne...? Boję się trochę ile może zaśpiewać mechanik gdyż spłukany jestem po majówce. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 sprawdź czy nei schodzi paliwo z układu, np. przelewem bo wężyki sa już stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aspic Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 wężyki miałem wymieniane jakoś w lutym razem z filtrem paliwa bo się przytykał. Przypomniałem sobie że nie miałem jednej śrubki od pokrywy silnika gdyż sprawdzałem tam kostki i gdzieś mi uciekła to wkręciłem byle jaką by tylko pasowała ale to raczej nic nie zmienia. Ogółem dziwne dla mnie że to tylko z rana występuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Sprawdź pompką na filtrze czy jest ciśnienie w układzie czy trzeba kilka razy podpompować żeby je uzyskać,sprawdź/uszczelnij cienki wężyk o dł.około 7-8 cm. po prawej stronie silnika na wysokości amortyzatora po jego wymianie objawy podane przez Ciebie ustąpiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Któraś świeca padła sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aspic Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Ciśnienie jest na filtrze przewód też wygląda na nowy więc chyba mi też go wymieniali. Co do świec nie mam klucza tutaj jutro może w pracy ktoś będzie miał to luknę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 A skoro masz alme z 2000r to jakim cudem DCI? Przecież dopiero od 2003 były DCI ty masz chyba DI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aspic Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 W temacie podałem że chodzi o DI a zapomniałem zmienić w profilu. W papierach mam wpisane silnik 2.2 DCI a na pokrywie silnika mam DI a że specem nie jestem nie wiedziałem gdzie jest błąd później mnie dopiero uświadomiono. Wymieniłem wszystkie świece, filtr paliwa, zamontowałem zawór zwrotny przy filtrze od prawej strony (na dopływie) i nawet odwiedziłem mechanika (przy realu na ursynowie) i oni stwierdzili że jest wszystko dobrze a ja nadal mam problemy z porannym odpalaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Sprawdź czy przychodzi napięcie na listwę, może przekaźnik nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 (edytowane) zrób tak napompuj pompką na filtrze paliwa na maxa i sprawdz wszystkie wezyki paluchem czy sie nie pocą szczególnie na połączeniach paluszek musi byc suchy najlepiej robic to we dwoje Edytowane 19 Maja 2012 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 musi sie cofać paliwo trzeba założyć zaworek zwrotny np http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-jakosc-gwarancja-i2328689993.html, innego wyjścia chyba nie ma. Przewody przedmuchaj, u siebie miałem jakieś ciało obce w wężu wyglądało jak napompowana glizda i go dławiło, walił na niebiesko i do kolekcji check engine...Świece sprawdza się bez wyjmowania, + dajemy na kabelku z aku i każdą świece dotykasz z osobna, jak jest iskra to cieszymy sie dobrą świecą DENSO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 musi sie cofać paliwo trzeba założyć zaworek zwrotny np http://allegro.pl/za...2328689993.html, innego wyjścia chyba nie ma. Przewody przedmuchaj, u siebie miałem jakieś ciało obce w wężu wyglądało jak napompowana glizda i go dławiło, walił na niebiesko i do kolekcji check engine...Świece sprawdza się bez wyjmowania, + dajemy na kabelku z aku i każdą świece dotykasz z osobna, jak jest iskra to cieszymy sie dobrą świecą DENSO Przecież napisał że zamontował zawór zwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 mój błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aspic Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Przekaźnik jest oki no i sprawdzałem te wężyki pod maską po kilka jak nie kilkanaście razy. Ostatnio (po zamocowaniu już zaworka) po pompowałem pompką to odpalił ładnie ale musiałem kilkanaście minut gibać. Może ten zaworek zwrotny w innym miejscu zamontować albo całkiem gdzieś jeszcze drugi dołożyć...? Dla przypomnienia aktualnie zaworek mam zaraz przy filtrze z prawej strony czyli wężyk dopływowy z baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 (edytowane) taje foto z mojego klekota, moze przewody innaczej podłączone... http://zapodaj.net/a...6414bb.jpg.html Edytowane 21 Maja 2012 przez slaweq22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aspic Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 U mnie jest jakiś dodatkowy wężyk lecz był on od kupna: http://zapodaj.net/32cd834d3bfbc.jpg.html A tutaj foto gdzie mam zaworek (zaznaczony na czerwono): http://zapodaj.net/2598c4b75c0c9.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 jak paliwo jest, to zostaje tylko immobilizer odcina zasilanie na pompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aspic Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Jakby to był immo to by nie kopcił pod czas kręcenia bo by nie dostawał paliwa. (miałem chyba z rok temu z nim problemy) Dopiero na mysikrólika rozwiązali mój problem powiedzieli że to był nieszczelny układ paliwowy lecz nic w szczegółach nie chcieli powiedzieć i zainkasowali 150PLN. Z tego co patrzyłem to wyrzucili mój zaworek zwrotny paliwa tylko nie wiem czy usunęli go całkowicie czy może dali w jakieś inne nie widoczne miejsce lecz to już szczegół ważne że autko ładnie pali z rana Dziękuję wszystkim co próbowali mi pomóc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.