Gość adpf Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam. Ostatnio zauważyłem delikatne prawie nie wyczuwalne szarpanie zimnego silnika przy delikatnym dodawaniu gazu tak przy 2 tys obrotów. Podczas ostrego przyspieszania nie czuć nic najgorzej jest gdy jade drogą osiedlową na 2 biegu tak przy tych 2 tys. Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 jesli lpg to gdzieś tam pisali o przedwczesnym przełączaniu na zimnym silniku na gaz lub jakieś cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Witam. Ostatnio zauważyłem delikatne prawie nie wyczuwalne szarpanie zimnego silnika przy delikatnym dodawaniu gazu tak przy 2 tys obrotów. Podczas ostrego przyspieszania nie czuć nic najgorzej jest gdy jade drogą osiedlową na 2 biegu tak przy tych 2 tys. Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna? uzupełnij profil: jaki silnik? Jesli masz benzyne to możliwe, że ktoraś z cewek powoli konczy sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 uzupełnij profil: jaki silnik? Jesli masz benzyne to możliwe, że ktoraś z cewek powoli konczy sie jest to benzyna 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 To jw. bo temat poruszany na forum jakieś cewki. Pod warunkiem wymienionych przewodów śwec i filtrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 mam jeszcze takie pytanie czy jest jakis sposób na diagnostyke cewki? Bo do tanich one nie należą !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 pogrzeb w postach oskara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 mam jeszcze takie pytanie czy jest jakis sposób na diagnostyke cewki? Bo do tanich one nie należą !!! Wyskakuje tobie błąd? Check engine? jesli nie to bez podłaczenia do kompa diagnostycznego nie stwierdzisz dokładnie co i jak. Co do cewek to drogie sa ale nowe, ja kupuje używane na allegro dostępne sa od 25 pln. Do tej pory wymieniłem 2 i smigam dalej. tutaj masz link do autodiagnostyki http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82177-check-engine/page__fromsearch__1 drugi post: opisuję jak sam zdiagnozowałem cewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Wyskakuje tobie błąd? Check engine? jesli nie to bez podłaczenia do kompa diagnostycznego nie stwierdzisz dokładnie co i jak. Co do cewek to drogie sa ale nowe, ja kupuje używane na allegro dostępne sa od 25 pln. Do tej pory wymieniłem 2 i smigam dalej. tutaj masz link do autodiagnostyki http://forum.nissank...__fromsearch__1 drugi post: opisuję jak sam zdiagnozowałem cewkę nie pali się chack engine. Zrobiłem autodiagnostyke i pokazało po 10 wolnych 3 razy 10 szybkich mrugnięć. Czyli oznacza to coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 nr 000 ze nie ma błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) nr 000 ze nie ma błędu więc co robić? wymienić świece, wyczyścić przepływomierz? Edytowane 18 Maja 2012 przez adpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 cewki masz 4 na kazdy cylinder jak nie wiesz ktora pada to nie ma sensu wymieniac wszystkich masz 2 drogi wyboru: 1. Jedziesz do mechanika który ma kompa diagnostycznego i zdiagnozuje co jest powodem nierównej pracy 2. Jeździsz dalej az wyskoczy Tobie check engine a wtedy sam odczytujesz bład, jeśli to cewka to kupujesz używke i wymieniasz sam. więc co robić? wymienić świece, wyczyścić przepływomierz? Swiece kiedy wymieniałeś? Jak nie wiesz kiedy były wymienianie to nie zaszkodzi, przepływomierza narazie bym nie ruszał. Jak nie wyskoczył tobie jeszcze check engine to ciężko będzie to zdiagnozować, Nie wiem na ile to jest uciążliwe dla Ciebie, ja jeździłem aż wyskoczył błąd, odczytałem i wiedziałem co trzeba zrobić, z drugiej strony jak masz zaufanego mechanika, który zna się na nissanach to jedź niech zdiagnozuje to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adpf Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Nie jast to uciążliwe poprostu coś czuje delikatnego nie można tego nazwać niewiadomo jakim szarpaniem ale mnie drażnią takie detale. A swiece nie wiem kiedy były wymieniane więc chyba to zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 swiece takie jak w oryginale NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.