ostert12 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Jestem świerzym posiadaczem Primery P12 2,0 L 140km rok 2003, przeszukalem forum ale nie widze podobnego tematu, a mianowicie. Przy ruszaniu jak kazdy dodaje troche gazu puszczam sprzegło , gdy auto zaczyna ruszać obroty sa w granicach do 2tyś nagle nastepuej zdławienie obroty spadaja by za chwile juz normanie auto mogło jechac. Wciskam gaz auto normalnie przyspiesza zadnego szarpania , zmieniam bieg i znowu szarpenicie im wyzszy bieg i predkośc jest to mniej odczuwalne. Dzieje sie to w momencie puszczenia sprzegła ale nie stawiałbym na to bo zrobiłem test przyspieszyłem i puściem gaz , jak oboty spadły na niskie wartosci wcisnałem gaz i to samo zdławienie i za chwie juz normalnie przyspiesza. Najbardziej odczuwalne jest w momencie włąsnie zmiany biegu. Nie wiem czy to ma znaczenie ale uwazam ze pali za duzo w miescie około 12l jezdze spokojnie fakt ze krótkie dystanse ale mamy ciepły maj silnk szybko sie dogrzewa być moze to bedzie jakaś wskazówką. Prosze o jakie sugestie, porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 stawiałbym na sprzegło jeśli nic z nim nie robiłeś lub jego osprzęt - docisk lub sterowanie Czy podczas jazdy jak wciśniesz sprzegło to gaśnie auto lub obroty bardzp spadają?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostert12 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 stawiałbym na sprzegło jeśli nic z nim nie robiłeś lub jego osprzęt - docisk lub sterowanie Czy podczas jazdy jak wciśniesz sprzegło to gaśnie auto lub obroty bardzp spadają?? Własnie nic jest absolutnie poprawnie. No a jak wytłumaczysz takie samo szarpniecie pod dodaniou gazu gdy zwolnie i obroty spadna? To jes jendo szarpniecie i nic wiec taka dziura i później juz ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 to może bo gdzieś pisali o zaworze EGR trzeba go przeczyścic dmuchać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro29 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Sprawdz świece, albo najlepiej wymień Denso K16HPR-U11 a tu katalog http://www.sklep.e24h.pl/index.php?main_page=page&id=28&chapter=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Sprawdz świece, albo najlepiej wymień Denso K16HPR-U11 a tu katalog http://www.sklep.e24...id=28&chapter=1 Tylko oryginał tj. świece NGK a nie Denso, na NGK robie ok 45 tys i wymieniam na nowe, Denso musiałem wymienic po 30 tys., na początku myślałem ze padła znowu któraś z cewek po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze to świeca, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostert12 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Tylko oryginał tj. świece NGK a nie Denso, na NGK robie ok 45 tys i wymieniam na nowe, Denso musiałem wymienic po 30 tys., na początku myślałem ze padła znowu któraś z cewek po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze to świeca, Dziękuje za podpowiedzi sprawdzę przewody i świece, szczerze powiem że tak oczywistych rzeczy nie brałem pod uwagę, ale widać mój bląd , co do zaworu EGR poszukam poczytam przeczyszczę i dam znać co i jak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.