Gość kraqsek Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam. Wczoraj wymieniłem sworznie dolne i górne wahaczy. Po wymianie samochód stoi jak tatra:). Pomyślałem, trzeba wyregulować kąty.. i niestety d.pa. Diagnosta stwierdził że dolne sworznie prawdopodobnie są inne niż te co były poprzednie. I tu mam do Was pytanie. Czy jest jeden rodzaj sworzni dolnych? Bo jak nie to gdzie mam szukać przyczyny rozjechania się kół? Dodam że to nie jest 1 stopień tylko aż 6 !!!! Przy takim rozjechaniu ledwo dojechałem do diagnosty Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 (edytowane) diagnosta jest d*pa, to jest najprawdopodobniej odpowiedź, i pytanie o jakim kącie mówisz ? a mierzyłeś bezpośrednio porzed zmianą, że podajesz taką róznicę jako wina sworzni? drązkami skretnymi nie kreciłeś, a drazki rekcyjne ? o i jeszcze może tak co kupiłeś ? sprawdz numer czesci i czy pasuje to co kupiłeś chyba najprosciej tak nissan4u.com Edytowane 23 Czerwca 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Niestety są dwa rodzaje sworzni. http://allegro.pl/sw...2412928728.html http://allegro.pl/sw...2412928730.html W moim przypadku pasuje ten drugi. A diagnosta nie d.pa . Miał racje. na zdjęciach widać gołym okiem że sworznie różnią się prawie o 2 cm. A mi właśnie tyle brakowało żeby koła stały równo. Dodam jeszcze że wymieniłem tuleje drążków reakcyjnych a drążkami skrętnymi kręciłem tyle żeby je tylko poluzować. Potem skręciłem je jak poprzednio. Już zamówiłem odpowiednie sworznie i jutro zdam relacje czy pasują Edytowane 24 Czerwca 2012 przez kraqsek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 no to przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Gdybym wiedział że są dwa rodzaje sworzni to zabrałbym się za robotę dopiero po dopasowaniu odpowiednich części. A tak... rozpiździłem wszystkie sworznie i samochód na weekend stoi w garażu Ale uczymy się na błędach Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 (edytowane) proponuje sprawdzac w fascie albo chociaz na stronce co podalem co o są gałki ? to jak będziesz miał własiciwe to zmierz może róznicę Edytowane 24 Czerwca 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 zakładając ze mi wybaczycie obelgi w kierunku diagnosty to ok, nie no byłem ciekawy ło co kaman to co z nimi było nie tak? może od 2wd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 a to wiem ze śtozki sa mniejsze i wieksze niestety mi zalega drazek środkowy po regeneracji taki za zamałymi stożkami do mojego, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 a ja wiem i tak mi to zalega chyba 130 za regeneracje zaplaciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 jeżdze drugi rok na 555 regenerowanych, a skąd ja mam wiedziec co tam u ciebie siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Zmieniłem sworznie. Pasują idealnie Nawet kierownice mam w normalnej pozycji tzn. prosto. hugh_h dzięki za stronkę. Od teraz będę tylko z niej korzystać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam. Napiszcie jakie sworznie pasują do jakich roczników. mam 98r 2.7tdi powinienem mieć sworzeń dłuższy czy krótszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Kolej na mnie czyli górne sworznie złapały luz. Regeneruje się je czy tylko zamiennik? Ops, temat był o dolnych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Kurde panowie w roku 1996 przy lifcie zrobili inny układ z przodu. Ja już gdzieś ten temat poruszałem. teranek do 96 jest podobny do jedynki. Od liftu mamy długie sworznie ( całe 3-5mm) i inny drążek kierowniczy. Wychodzi na to, że minimalnie zwiększyli rozstaw kół, choć mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 witam. Przerabiałem to niedawno. A więc tak sworzeń wahacza dolny : do 96 jest krótki, po 96 jest długi. Jeśli ktoś potrzebuje krótkie to mam 2 sztuki 555 nie ruszane w folii(jak coś to na priv). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.