DINO Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Z racji tego, że jest to chyba najczęściej montowaną listwą wtryskową w autach, niestety niskiej jakości, zamieszczam obrazkowy przewodnik po regeneracji.Czego potrzebujemy??Klucz 13, 14, wkrętak, imbus i czujnik zegarowy do kalibracji. no i oczywiście, zestaw nowych tłoczków http://www.drypa.pl/...l_4_sztuki.htmlNiestety ten typ tak ma, że po skalibrowaniu i włożeniu do auta może zaraz się rozjechać, pewnie dlatego tyle kosztuje co kosztuje . Każda nowa listwa fajnie, jak by była sprawdzona przez gazmena, bo niekoniecznie skok tłoczka jest jednakowy dla każdego cylindra, co za tym idzie, każdy garnek może mieć inną mieszankę , czy listwa była kalibrowana łatwo rozpoznać, bo powinna mieć pozrywane zabezpieczenia, choć to nie oznacza, że ktoś wykazał tyle chęci, że poza zerwaniem, wrzucił ją na tester.To może tyle w temacie, resztę widać na zdjęciach, w razie pytań, śmiało to postaram się odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.