rupert33 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam Od tygodnia mam problem z osłoną przegubu prawą. Mianowicie zaczęło się od wymiany sworzni wahacza i łożyska lewy przód. Prosto z wymiany zajechałem na SKP no i diagnosta zauważył ze osłona przegubu jest dziurawa, powiedział ze to musiało sie stac niedawno bo cały smar jeszcze został no ale jest dziura. Przymknął oko podbił w dowód i gitara ale nie do końca na drugi dzien kolega mechanik który robił sworznie i łożysko wymienił osłonę. wróciłem do domu, kłade sie pod auto a tu dziura na nowo myślałem ze mnie ch.. strzeli. Zauważyłem ze zawleczka na sworzniu wystaje jakos za bardzo to ją podciąłem zagiąłem no i na trzeci dzien spowrotem. Kolejna osłona założona nie ujechałem 10 km w garażu patrze a tu znowu dziura. Macie jakiś pomysł o co kaman? Co może tą osłone dziurawić? czy problem tkwi w przegubie?? ale póki nie tknąłem łożyska i sworzni była gitara. Dodam tylko że dziura jest mniej wiecej na środku osłony a osłona jest uniwersalna firmy Forch taką jak zakładamy w większości aut które naprawia firma w której pracuje. Niegdy wcześniej nie miałem reklamacji na te osłony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Na podnośniku wszystko jest git bo zawieszenie jest "na dole" i nie widać co haczy i rozrywa osłonę. Musiałbyś po podniesieniu auta/na kanale docisnąć tą stronę z której go rwie i wtedy zobaczysz co zaczepia, jak nic nie zobaczysz to skręć w jedną czy drugą stronę do oporu i może wtedy się coś okaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Tylko dziwi mnie to, że dopóki nie zostało ruszone łożysko osłona orginalna była cała i suchutka po wymianie tego łożyska i sworznia raptem orginał przekuło i potem dwie kolejne no masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Tylko dziwi mnie to, że dopóki nie zostało ruszone łożysko osłona orginalna była cała i suchutka po wymianie tego łożyska i sworznia raptem orginał przekuło i potem dwie kolejne no masakra Nie bardzo co ma ci rozrywać tą osłone,skoro zawleczkę uciołeś,myślę że wina leży w jakości produktu,albo guma za sztywna i rozrywa ja przy skręcaniu,lubb za mała ilość tych falbanek na tej właśnie manżecie,tak jest z uniwersalnymi,robilem już tak 2razy przy nismo i u żony w micrze,zamówilem trochę droże i jest git,to z mojego doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Podejrzewam, że na tym sie skończy ale co mnie jeszcze martwi skoro np osłona jest za mocno naciągnięta to pekła by np w 2 różych miejscach ewidentnie była by wysilona albo cóś, a tak jak sobie przyświeciłem ewidentnie była dziurka a w tej dzisiejszej, kolejnej osłonie tak jak by przyszczypane 2 otworki w odleglości 4mm. Więc coś co ją niszczy musi się razem z nią obracać wiec albo coć na półosi olbo z drugiej mańki przy samym przegubie no nie wiem juz sam a osłona to dokładnie ta http://imageshack.us/photo/my-images/145/forch.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Podejrzewam, że na tym sie skończy ale co mnie jeszcze martwi skoro np osłona jest za mocno naciągnięta to pekła by np w 2 różych miejscach ewidentnie była by wysilona albo cóś, a tak jak sobie przyświeciłem ewidentnie była dziurka a w tej dzisiejszej, kolejnej osłonie tak jak by przyszczypane 2 otworki w odleglości 4mm. Więc coś co ją niszczy musi się razem z nią obracać wiec albo coć na półosi olbo z drugiej mańki przy samym przegubie no nie wiem juz sam a osłona to dokładnie ta w takim razie auto na lewarek, lub jakiś podnośnik zdiąć koło ,kolega wrzuci jedynke i będziesz widzial gdzie ociera,lub słyszal co jest nie halo. http://imageshack.us.../145/forch.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rupert33 Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Panowie sprawa rozwiazana. Jak sie okazallo pierwsza orginalna oslone przekula zawleczka sworznia co ja potem ucialem. Wymienilem na na druga uniwersalna forcha przecielo ja w tym samym dniu. Wiec kolejna posza i po 10km znow dziura wiec zamowilem spidana dopasowaną i od razu na pierwszy rzut oka widac jakosc ta forcha byla jak condom w porownaniu do spidana. Zalozylem i gitara zrobilem 200km i narazie spoko. A jak sie okazalo ta forcha byla tak mietka ze przy max skrecie nie ukladala sie w harmonijke tylko zwijala sie do srodka przegubu tak ze przegub sam ja przecinal wiem ze dziwnie to brzmi ale tak bylo. Ta spidana jest twarda i przy max skrecie spoko sie uklada. Mam nadziej ze jak wroce 200km to zerkne i sie okaze co i jak wiec napisze pozdrawiam Edit: no i tak jak myślałem wszystko jest oki. Osłona cała i suchutka.Także przestrzegam nie kupujcie uniwersalnych osłon Ta GKN kosztowała mnie 20zł. Ale mam znajomości w Inter Carsie normalnie około30-35zł. pozdrawiam i dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Panowie sprawa rozwiazana. Jak sie okazallo pierwsza orginalna oslone przekula zawleczka sworznia co ja potem ucialem. Wymienilem na na druga uniwersalna forcha przecielo ja w tym samym dniu. Wiec kolejna posza i po 10km znow dziura wiec zamowilem spidana dopasowaną i od razu na pierwszy rzut oka widac jakosc ta forcha byla jak condom w porownaniu do spidana. Zalozylem i gitara zrobilem 200km i narazie spoko. A jak sie okazalo ta forcha byla tak mietka ze przy max skrecie nie ukladala sie w harmonijke tylko zwijala sie do srodka przegubu tak ze przegub sam ja przecinal wiem ze dziwnie to brzmi ale tak bylo. Ta spidana jest twarda i przy max skrecie spoko sie uklada. Mam nadziej ze jak wroce 200km to zerkne i sie okaze co i jak wiec napisze pozdrawiam Edit: no i tak jak myślałem wszystko jest oki. Osłona cała i suchutka.Także przestrzegam nie kupujcie uniwersalnych osłon Ta GKN kosztowała mnie 20zł. Ale mam znajomości w Inter Carsie normalnie około30-35zł. pozdrawiam i dzięki za pomoc tak myślałem że ,to wina produktu,dobrze że sprawa załatwiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.