Gość grajew Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witam. Posiadam p12 2,2 di od jakiegoś czasu zdaża mi się że podczas przyspieszania gdzie powinna już zadziałać turbina wciskam pedał do oporu a moc chwilowo zamiera dopiero po 2-3 sekundach jest normalnie. Nie dzieje się to za każdym razem ale jednak się dzieje. Mógłby ktoś coś podrzucić z pomysłow co może być przyczyną takich wariacji???? Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 one tak mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 tak maja jak sa popsute... sam napisal od jakiegos czasu.... wiec to nie wystepowalo wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechalm Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 ktos pisal tutaj ze sa to prawdopodobnie pierwsze objawy padajacego zaworu SCV, jak znajde watek to wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam. Posiadam p12 2,2 di od jakiegoś czasu zdaża mi się że podczas przyspieszania gdzie powinna już zadziałać turbina wciskam pedał do oporu a moc chwilowo zamiera dopiero po 2-3 sekundach jest normalnie. Nie dzieje się to za każdym razem ale jednak się dzieje. Mógłby ktoś coś podrzucić z pomysłow co może być przyczyną takich wariacji???? Pozdrawiam... Przy jakich obrotach?? zmień paliwo na leprze i przegoń auto po trasie ze stałą prędkością. Wskocz na s8 i a2 aż do Strykowa i z powrotem dodaj ulepszaczy STP/liqid moli do czyszczenia wtrysków lub inny do diesla i zrób tak dwa zbiorniki z dodatkiem. Albo tylko przegoń go na dobrej ropie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik22 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Kolego te silniki i wtryskiwacze bardzo reagują na złą jakość paliwa. polecam zakupić środek do czyszczenia wtryskiwaczy. miejmy nadzieje że to pomoże. Z własnej praktyki polecam tankować lepsze paliwo. oszczędność 3 zł na tankowaniu nie jest warta remontu silnika. A primerka i tak mało pali, nawet w mieście. Przydało by się przegonić auto z jakąś sensowną prędkością. Przepalić katalizator bo może być zabity. jeżeli trochę mechanikowałeś posłuchaj czy z turbity nie dochodzą niepokojące dźwięki. polecam metodę na drewniany kijek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam. Posiadam p12 2,2 di od jakiegoś czasu zdaża mi się że podczas przyspieszania gdzie powinna już zadziałać turbina wciskam pedał do oporu a moc chwilowo zamiera dopiero po 2-3 sekundach jest normalnie. Nie dzieje się to za każdym razem ale jednak się dzieje. Mógłby ktoś coś podrzucić z pomysłow co może być przyczyną takich wariacji???? Pozdrawiam... No i??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grajew Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam. Wczoraj wróciłem z trasy Warszawa - Zakopane i spowrotem. Zalałem na Statoil Gold Diesel ale auto zachowaywalo sie tak jak wczesniej albo mialo dobry moment i wkrecalo sie na obroty albo zamulalo na pare sekund. Jak w domowych warunkach sprawdzic turbo i ten zapchany katalizator? Predkosc max to jakies 160km/h. Spalanie ma takie jak zawsze nie duze. Prosze o pomoc. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 160 i więcej nie idzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Może trzeba EGR wyszorować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grajew Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Tak 160km/h max. Mowiac szczerze ze nawet jak ma ta moc to wydaje mi sie ze nie ma takiego ciagu jak kiedys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek88 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 to prawdopodobnie zawór przy turbinie, oczywiście jak najbardziej mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 No to faktycznie coś nie tak. U mnie większa czkawka pojawiła się po zaślepieniu EGR, ale na pewno jest coś nie tak. Nie dymi Ci ? Mi jak padł przewód turbo to nie mogłem VW t4 wyprzedzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grajew Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Nic nie dymi ani nie daje zadnych oznak jak jest odpalony na postoju ze cos sie dzieje. Przewody od turbo sprawdzone nawet uszczelnilem intercoler bo bylo podejrzenie przedmuchow. Wiec uklad dolotowy do turbiny jest szczelny. Czy da sie sprawdzic turbo bez wyciagania go z auta??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) powiem tak rozgrzej auto wyjedz gdzies gdzie mozna depnąć , ale pedał w podłoge tak 3,4,5 bieg ale butuj go na kazdym biegu z ok 1500 obr czyli 3 bieg 1500 obr but , zwolnij 4 bieg 1500 obr but 5 tak samo 6 tez jak chcesz jesli bedzie tak ze auto smiga do ok 2000 obr po czym obroty spadaja czujesz ze stoi i pozniej leci znow to konczy ci sie sprzegło czyli tarcza docisk i wysprzeglik do wymiany ( tzn ze nie radzi sobie ze zbyt wysokim momentem obrotowym i jest to poczatek konca sprzegła ) zauwaz tez czy na zimnym tez ci sie to dzieje czy tez nie? jesli bedzie sie sral zobacz jeszcze tak 3bieg 4500 obr zmien bieg 4 zacznie sie od spokojnie 2,5tys obr wiec mijasz juz przedzial wys momentu i zobacz czy nadal ci przycina Edytowane 13 Lutego 2013 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ale Preston czy wtedy nie rosłyby obroty tak jak u Ciebie a potem przyspieszał po woli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ponoc moga stac w miejscu nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grajew Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam. Koledzy możecie podrzucic jakies zdjecia gdzie znajde ten EGR??? Bo już cieplo sie robi bedzie trzeba pogrzebac:))))) Nie bylo problemow przez 10 lat moze wkoncu trzeba zaczac i napewno przesmarowac zawiasy w pokrywie silnika, bo zawsze bylo zagladane tylko na corocznych przegladach... pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2005_6/type_87/engine_mechanical/egr_parts/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grajew Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Witam. Dzisiaj podjąłem próbę wyjecia EGR, myślałem że to prosta sprawa ale chyba pomyliłem się że to tylko 4 śrubki i wyjmuje. Czy do wyjęcia tego cholerstwa trzeba rozebrać podszybie??? Gdyż jak się odkręci te 4 śrubki na gwiazdkowy śrubokręt to raczej nie wyjdzie to do góry bo podszybie w odległości 7 cm. Może ktoś podpowiedzieć żebym mógł się przygotować lepiej do tej operacji. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Sprawdź kolego przewód masy przy lewym nadkolu (naprzeciwko kierowcy) miałem podobne objawy i przewód od masy był urwany. Musisz wjechać na kanał i zdjąć z dołu porywę plastikową silnika i ujrzysz tam właśnie przewód masy - idzie od skrzyni biegów do silnika - u mnie już 2 razy się przerwał i miałem podobne objawy.Ale swoją drogą wyczyszczenie EGR polecam - sam robiłem jest zawsze zasyfiony a po czyszczeniu spada zużycie paliwa. Tak jak myślisz aby wyłupać EGR trzeba odkręcić podszybie i mechanizm wycieraczek - bez tego nie wyłupiesz EGR= przerabiałem to i nie jest zbyt trudne Edytowane 7 Marca 2013 przez arulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.