Gość Voluminer Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Siemanko. Mam pytanie, bo jakis czas temu czytałem ale nie wiem gdzie. Jest problem, że moja wajcha lata na wszystkiestrony, ktoś pisał coś kiedyś o sprężynce, dacie info? jak jest na neutralu to się wygina w dziwne strony i jest luźna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jedno to sprezynka, ale jeśli lata Ci w stronę 5 i R to sprawdź tuleje pod samym wybierakiem, możliwe ze popekala i wtedy aalbo wymiana tej tulejki albo całego mechanizmu. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Voluminer Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 sprężynki tam nie widziałem w ogole,podnosząc pokrowiec z ramką.. a ucieka mi w stronę <\/ raczej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Sprezynka raczej jest pod autem a nie pod pokrowcem, tak samo jak tamta tulejka. nie jest ona specjalnie duża o ile wiem. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Voluminer Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 No właśnie, ja tylko slyszałem o niej i nie wiem:D moze zrobie potem foto i dam pokaże:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 No właśnie, ja tylko slyszałem o niej i nie wiem:D moze zrobie potem foto i dam pokaże:) PAtrzysz nie od środka, tylko od zewnątrz, tzn musisz wjechać na kanał, odkręcić taką blache-osłone (jak sól już zrobiła swoje, to trzeba uważać, bo ja np jedną śrubę mocującą ukręciłem) i wtedy dopiero zobaczysz tę sprężynke. JA to odkręcałem, bo mi pękła i brzęczała na biegu jałowym. Zdemontowąłem nie wsadzajac nowej i jeżdzę tak juz dobre parę lat. Ogólie to nie czuję zadnego dyskomfortu przez to, ze gałka ma luzy. Biegi, jak wchodziły dobrze, tak nadal wchodzą, więc to tylko kwestia estetyczna jak dla mnie. No ale jak chcesz, baw sie, teraz już wiesz jak. PS jakbyś dobrze ogarnął szukajke, tobyś nawet zalazł wymiary tej sprężyki. Jestem pewien, ze dobry rok teemu był podobny temat i ktoś to wszystko pomierzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam, też wczoraj lewarek zmiany biegów zaczął mi latać w mojej WP12. Dzięki temu postowi zasugerowałem mojemu mechanikowi zerwaną sprężynę i okazało się że strzał w dziesiątkę. Koszt naprawy 40 PLN. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 o kurcze az 40zł odrkecasz 6 srób osłony termicznej zakladasz sprezyne skrecasz i gotowe pewnie nawet jej nie wymienil tylko naciagnal albo dolozył cos do szczepienia tak ja zrobilem ta z fiata jest troche krotsza ale cenowo nie powinno byc drozej do nissana http://allegro.pl/sprezyna-powrotna-lewarka-fiat-126p-oryginal-i3477135927.html a tu znalazlem cos dla nas http://nz/viewtopic.php?t=1663 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.