BartekZ33 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 (edytowane) Temat już chyba był jak większość nowych ale nie mogę odkopać go. Lift 350'ki wyszedł 2006 roku. Czym się różnił wizulanie i mechanicznie? Edytowane 17 Lipca 2013 przez BartekZ33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 2006: inny zderzak przód bixenon led tył inna deska rozdzielcza licznik z ringami koncówka 2006-2008 silnik HR maska z garbem LSD elektroniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 no technicznie NIE Kamil, bo to nie ma nic wspólnego z HRem 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 To mój sie jeszcze na lift nie załapał mimo, że 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 ale silnik masz 300km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) Silnik DE od silnika Rev UP występującego od 2006roku różnił się... REV UP miał: - wałek wydechowy na wariatorach zmiennych faz rozrzadu - znacznie wydajniejszą pompę oleju pozwalającą bezpiecznie kręcić silnik do ciut ponad 8000obr.min (na tej z DE bezpieczny max to 7000obr.min) - Agresywniejsze wałki rozrządu o większym wzniosie o 1,02mm to bardzo dużo, niektóre wałki tuningowane dedykowane do DE nie mają takich "męskich" wzniosów - Posiadają trochę mocniejsze korbowody - Posiadają rurowe wykonane ze stali kolektory wydechowe a nie żeliwny odlew.. - Dolna półówka kolekotra ssącego ma krótsze/grubsze trąbki - Fabryczna odcinka jest na poziomie 7000obr.min a w DE 6600 I to chyba by było na tyle z bardziej interesujących rzeczy jeśli chodzi o Silniczek A nie sorka... HR miał rurowe kolektory, Rev Up miał takie same jak DE... Rev Up dodatkowo miał twardsze sprężyny zaworowe. Porównanie jak chodzi 280KM DE VS REV UP 300KM: No i porównanie na torze z tym że odmiana z REV Upem miała szerszą felgę na tyle: Edytowane 3 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 To moja ma już rev up czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 no tak, a co Ty taki nagle się zrobiłeś dociekliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Jak można nie wiedzieć co się ma mając samochód tyle czasu? W papiery wpisują różne rzeczy ja patrzyłem na ilość czujników wałków rozrządu od tyłu silnika od grodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 (edytowane) Rev up ma z przodu takie dekielki jeden z zielona kostka a drugi z niebieska: Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Wiedzieć to wiedziałem ale ostatnio koleś namieszał mi w głowie i chciałem się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Najłatwiej sięupewnić to tak że Zetka z normalnym silnikiem 280KM ma czerwone pole na obrotomierzu zaczynające się od 6500 a ta z silnikiem REV Up od 7000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Te dekielkie to czujniki od zmiennych faz rozrządu raz w aso chcieli mi to wymienić za chyba 5Kzł:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) Czujniki sa z tylu i to z kazdego walka z osobna... w tych dekielkach sa jakby sprzegielka z elektromagnezem. Będę dla siebie taki silniczek budowac i wsadzac go w miejsce dotychczsowego DE to sie im dokladnie przyjze jak one dzialaja Generalnie w fabrycznej mapie cofaja one walki maksymalnie o 17 Stopni - to nie wiele bo ssace selenoidy w fabrycznej wyprzedzaja walki o 40 stopni Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Nie bede się z toba sprzeczać ale z tyłu są 4 czujniki wałków rozrządu a te z przodu są konkretnie od zmiennych faz rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Z tyłu są cztery czujniki położenia wałków a z przodu są od nich wariatory, od ssących sterowane klasycznie gdzie ciśnienie dociera do "gruszki" na wałku ssącym a wydechy są sterowane na takim jakby sprzęgiełkiem które właśnie to znajduje się pod dekielkiem. Przedstawiam różnicę miedzy tak samo zmodyfikowanym silnikiem DE i REV UP - oba nie mają katów oraz oba są wystrojone: Korzyść posiadania REV Up-a dopiero pojawia się od 6200obr.min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 cobcio powiedz czy w wersji de sterowanie walkami sącymi jest powiązane z wyprzedzeniem zapłonu i o ile komp zmienia ich położenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Nie mam pojęcia... Musiał bym programowo wyłączyć VTC i zrobić Loga zapłonu w funkcji obrotów po czym włączyć i zrobić ponownego LOGA ale niestety mam najstarszy najchu... ECU co nie ma opcji logowania tzn. wersje CD800 (MEC31) muszę wrzucić jakieś ECU z rocznika 2004 w górę i dokonać takiego testu by znaleść odpowiedź na twoje pytanie w DE dół się trochę poprawia jak się bardziej wyprzedza wałeczki - w turbo dobre by to mogło być Porozbierałem już parę silników DE i jednego REV UP-a no i stwierdzam że różnic jest trochę więcej niż to co poprzednio pisałem "REV UP miał: - wałek wydechowy na wariatorach zmiennych faz rozrzadu - znacznie wydajniejszą pompę oleju pozwalającą bezpiecznie kręcić silnik do ciut ponad 8000obr.min (na tej z DE bezpieczny max to 7000obr.min) - Agresywniejsze wałki rozrządu o większym wzniosie o 1,02mm to bardzo dużo, niektóre wałki tuningowane dedykowane do DE nie mają takich "męskich" wzniosów - Posiadają trochę mocniejsze korbowody - Posiadają rurowe wykonane ze stali kolektory wydechowe a nie żeliwny odlew.. - Dolna półówka kolekotra ssącego ma krótsze/grubsze trąbki - Fabryczna odcinka jest na poziomie 7000obr.min a w DE 6600 :)" Poza tym REV UP-y mają jeszcze: - odelżone sworznie tłokowe (dzięki dodatkowym fazkom w wewnętrznej części) - twardsze sprężyny zaworowe oznaczone na różowo/filetowo a zwykłe DE na zielono No i wcześniej wprowadziłem w błąd oba silniki zarówno 280 i 300KM posiadają te same kolektory wydechowe... Różnica w Pompie oleju zwykła pompka (na górze) VS REV UP-owa: Polift i Ostatni wypust z HR-em pod maską mają takie same wnętrza i różnią się od modeli 2003-2005: - boczkami na drzwi (polifty mają dodatkowy skórzany element) - inna konsola środkowa i inne pokrętła do regulacji nawiewu - przeniesiony guzik od świateł Awaryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Zauważyłem dziwna rzecz z odcinka obr. mianowicie na wolnych obrotach odcinka jest na 6600 a jak jade mam na 7000 czy to normalne ? rok 2004 Edytowane 15 Stycznia 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 ja bym powiedział, że to podejrzane, bo jak możesz jechać na wolnych obrotach jak zasuwasz jak cholera mając tyle obrotów tym samym, chyba coś albo Ci się przewidziało podczas dostarczania tylu wrażeń na raz albo nie masz 2004? przy podniesieniu odcinki można uzyskać 7000 przy DE, ALE proszę Cię jak byś mógł jechać na równych 7tys !? nie wiem, czy Twój Nissan był mapowany, bo jak nie, to na pewno nie ma na liczniku 7tys jak trzymać >>> może Tobie chodzi o ustawione mryganie kontrolki na 7tys na zegarze przy kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) hm ... jaja jakies czy co? wiem co to odcinka, sprawdzę jeszcze odcinek na wolnmych obrotach jak bedzie goracy, na 7 tys przy zmianie biegów mam odcinke to coś dziwnego? no toć sie pytam oto, a na wolnych jak obr pamiętam, ze przy 6600 przy włącoznej trakcji kichał i było koniec.... moge nagrać film , bo juz mam kamerkę może jest po modzone bo tu tyle przeróbek.... wybieram sie do Cppbcia zeby to ogar nać bo tez sie dziwie... Dzisaj testowałem na 2 i 3 biegu idzie do ponad 7 tys no dziwne bo czytam ze przy 6600 to mi sie nie wydaje .. ps. sprawdzę to czy mogę jechać na równych 7 tyś np. na 3 biegu, jutro jade nach Sopot mozę jakieś spotkanie????? ale tez dziwne ze widzałem 7 tys juz kilka razy na biagach wiec tez hm.. ja nie mam emocji bo jezdziłem subasru sti 400 konnym i tez było fajno Edytowane 16 Stycznia 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Obrotki kłamią w zetkach, zawyżają serie mają odcinkę: DE 6600 REV UP 7000 HR 7500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 czyli jak widzie u siebie 7tys to nie 7 tylko 6600 ? czy jak to sprawdzić...moze sprawdze np. jak podlacze na tel. program Torque i tam jest obr. cyfrowo szczytywane z ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) tak samo jak predkosciomierze oszukuja, juz nie jeden pisał,że jego Z leci 260km/h na hamowni sprawdza ci dokladnie odcinke Edytowane 17 Stycznia 2015 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Na hamowni oporów powietrza nie ma więc można 6-tkę do końca dokręcić co da nam prędkość w okolicy 300km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.