darziel2 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Witam Czy możecie mi doradzic co może byc przyczyną różnicy w hamowaniu tylnych kół między prawym i lewym 40% . Ta sama róznica występuje na ręcznym i zasadniczym hamulcu. Nissan P12 1,8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Zapieczony tłoczek. Skoro na obu hamulcach występuje problem, musi być winny czynnik wspólny dla obu układów. Są zestawy do regeneracji do zacisków. Ale oddaj to do sprawdzonego warsztatu, bo różnie z tą czynnością bywa. Nieco mniej tragiczna wersja, to zapieczone klocki hamulcowe. Ale musiałyby być niemal przyspawane do jarzma. Aczkolwiek, właśnie to zdarzyło się u mnie w Micrze z tyłu (hamulce tarczowe). Musiałem walić wielkim młotem, aby wymontować klocki hamulcowe. W zasadzie przy demontażu dokumentnie je poniszczyłem i pomimo dużej ilości okładzin, musiałem je wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darziel2 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Nie napisałem że około 1,5 roku temu wymieniany był tylny zacisk ten który słabiej hamuje. Zacisk był uzywany ale podobno 100% sprawny mechanik dokładnie go sprawdził przed montażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Pytanie co znaczy, że dokładnie go sprawdził. Jeśli sprawdził go dokładnie, powinien był wymontować tłoczek. Jeśli wymontował tłoczek, powinien zamontować nowe uszczelnienie. Zrobił to? Czy stwierdził że jest w dobrym stanie, bo jest - nie wiem - czysty i błyszczący. Ja bym oddał do innego mechanika. Zestaw naprawczy możesz kupić sam, zlecić wymianę i poprosić o komplet starych uszczelnień, komplety naprawcze są dostępne na przykład w Inter Cars, niedawno szwagier kupował takie do Primery P11 i regenerował z moim Ojcem oba tylne zaciski. Zacisk który był wymieniany, na pewno był wymieniany, czy może nie wiesz tego na pewno i po prostu Pan Sympatyczny wyczyścił stary zacisk, zapuścił go na noc smarowidłami aby "puścił" i tak się kulałeś aż do teraz, te 1,5 roku...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.