Gość dominika12 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam, od roku posiadam nissana terrano 2, 2.7 TDI, 2000r, i nie miałam z nim problemów aż do teraz. Byłam u kilku mechaników i każdy mówi mi co innego. Samochód pali bez problemu tylko na postoju wkręca się w obroty a podczas jazdy traci na mocy i rozpędza się bardzo powoli. Jedni mówią że to turbo inni że filtry a jeszcze inny powiedział że to nie turbo tylko pompa. Samochod nie dymi jak dodaje mu gazu na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Kolego, dzieje się tak zarowno na zimnym i cieplym silniku? Myslę ze zacznij od filtrow, nalatwiejsze sa do sprawdzenia i ewentualnej wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szparag86 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Kody błyskowe sprawdzone? Przepływomierz odłączony na próbę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 kolego, koleżanko ... ? albo już nie będę rozwijał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Samochód pali bez problemu tylko na postoju wkręca się w obroty a podczas jazdy traci na mocy i rozpędza się bardzo powoli. Jedni mówią że to turbo inni że filtry a jeszcze inny powiedział że to nie turbo tylko pompa. Samochód nie dymi jak dodaje mu gazu na postoju. Należy przy okazji wymiany filtrów tak jak już jeden z kolegów podpowiedział oczyścić mały filterek w śrubie przewodu paliwowego na pompie. Mieści się on na pompie wtryskowej zaraz pod pompą wspomagania układu kierowniczego. Tak jak już napisałem jest on w śrubie, która przykręca przewód paliwowy metalowy do korpusu pompy wtryskowej. Trzeba śrubę wykręcić i w niej oczyścić sitko. Jest na forum opis tej czynności ale teraz znaleźć coś na tym forum graniczy z cudem. Na PW podaj swój adres poczty to podeślę dokładny opis czyszczenia tego filtra. Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 prosty schemat trzeba narysować do TDI... nie ma mocy.... filtry sprawdzone? przepływka? potencjometr gazu? pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Panowie macie pomysł jak sprawdzić działanie turbo? Samochód WD21 silnik TD27T. Coś mi mówi, że turbo jest powodem braku powera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 wsadź sobie czujnik z zegarem, który pokazuje ciśnienie turbiny. np takie coś http://allegro.pl/zegar-wskaznik-boost-cisnienie-doladowania-smoke-i3812812734.html wydatek nie jest strasznie wielki, a bardzo przydatna rzecz. Planuje zakup jeszcze ładowanie i może ciśnienie oleju. W terrano ładuje do 0,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 1. Zdejmij rurę dolotu i sprawdź czy nie ma luzów na wirniku. 2. Sprawdź przewód podciśnienia (może sparciał?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.