szczepan250 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 (edytowane) Witam wreszcie za czołem montaż mostu z patrola k260 do d22 rok 02 dlaczego nie mogę zamieścić fotek Tak wygląda 1 2 3 4 5 6 7 . . . Edytowane 16 Listopada 2013 przez szczepan250 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 możesz coś więcej opisać?zbieram na razie materiały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Most i zawieszenie pochodzą z Patrola k260 o przełożeniu 4.625 takie samo jak na d22 na dzień dzisiejszy mam przełożoną główkę na lewą stronę muszę ustawić kąt zwrotnic powoli wycinam stare zawieszenie zrobiłem mocowania resora przód tylne pod wieszaki będą z d22 mam starą ramę jeszcze kupę roboty do zrobienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) a czemu na piórach? droga jest przetarta żeby to zrobić po bożemu... na wahaczach i sprężynach śrubowych... pióra zabiją komfort jazdy.. a tak pozatym to wiem komu powinieneś przekazać dolne wahacze... w formie darowizny na rzecz rozwoju amatorskiej myśli konstrukcyjnej... Edytowane 19 Listopada 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) wiesz co myślałem nad tym i to zrobię ale na razie muszę to zrobić tak zorganizuję części i przy wolnym czasie przerobię pewnie wtedy co będę wymieniał tylny most z blokadą a kto potrzebuje dolne wahacze to co nie potrzebuję wystawiłem na allegro wahacze mogę podarować jak ktoś chce Edytowane 19 Listopada 2013 przez szczepan250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 do ciężarówki tylko pióra na piórach łatwiej dopasować wysokość, pióra łatwiej zamocować, a jak z przełożeniami ? ile komplet mostów takich co by nie trzeba od razu robić wyjdzie 3..4k ? już pisałem wiele razy, jak dostane komplet mostów w fajnej cenie z przełożeniem większym niż 5.coś to od razu ide po szlifierkę, w tej chwili żadna radocha, mam teraz przełożenia 4,850 kto da więcej ? a komfort to sam sztywny most zabija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 to auto służy jako ciężarówka wożę nim paliwo nawóz zborze a chcę się pobawić w terenie łatwiej zamontować dlatego też to robię nie mam w okolicy nikogo kto by mi pomógł to zrobić dlatego też jak mi się nie z podoba to to zmienię na razie proszę nie krytykować tylko coś mi podpowiedzieć żeby to było ok w miarę jak resor może być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 absolutnie nie krytukuje, bo robota duża i fajnie zrobiona, tylko o genezę pomysłu dopytałem. sztywinak może być komfortowy... jest kilka takich aut które są na mostach a płyną przez dziury... Hugh nie tłumacz się przełożeniami... idź po flexa a co do podpowiadania... to chyba już to ogarnąłeś... patenty z piórami opanowane mają amerykanie którzy do T1 wkładali dany na piórach... Redzik kiedyś linkował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 calmini do pickupa sprzedaje zastawy na sas pod resory, jakbyś szukał inspiracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Tak właśnie z tamtych stron pomysł mi się narodził A jak będzie to się okaże jak nie spróbuje to nie poczuje hugh_h ten zestaw calmini to już długo masz jak sprowadziłem swojego d22 to pamiętam pisałeś a to już około 3lata to co masz za problem z przełożeniami zakup takie jakie potrzebujesz i tnij wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 właśnie nie ma takich przełożeń jakbym chciał, nie będę zmieniał na mniejsze, co w tym parchu siedzi 4,65? powyżej 5 jakby atrakcyjnych mostów brak http://www.szarbia.com/index.php?p=art_detal&dzial=3&kat=11&pkat=0&pkat2=0&id=55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Za dużo wymagasz załóż sobie 4.625 i po problemie poco ci większe wspinasz się. Albo musisz zrobić na zamówienie ale to chyba za drogi gips "jak to ty mówisz" do takiego parcha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 mam 4,850 i zwiększając kapcie na pewno nie zmniejszę przełożenia to nielogiczne, teraz włoże 27 i będe miał na kapciach 31 jak w terrano na nominale potrzebuje bo mam przyczepkę 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Prace brną do przodu dziś trochę znalazłem czasu pogoda nie sprzyja pracom na zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 tylko pozazdrościć, spory lift ci chyba z przodu wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Chciałbym zwrócić uwagę, że układ resorów przód tył we Wranglerze jest odwrotny tzn. wieszaki przedniego resora są z przodu a nie z tyłu resora. Czy w sytuacji jak kolega montuje nie wystapi efekt skakania zającem do przodu na wertepach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Albo musisz zrobić na zamówienie ale to chyba za drogi gips "jak to ty mówisz" do takiego parcha wykonanie kompletu zębatek na jeden most to około 5k .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Znalazłem fotki Patrola, wieszaki są z przodu. Coś w tym musi być... Przełożenie wieszków do tyłu może wymagać przespawania pod innym kątem gniazd mocowania resora tak, żeby most "patrzył" na reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Planowałem most założyć pod resorami ale będzie za wysoki więc będzie tak jak w patrolu było oryginalnie No drogo jak za takie przełożenie do tego zakupić trzeba pochwy i dorobić resztę Wieszaki w Patrolu też były z przodu ale znawcy off rodu powiedzieli mi ze mój patent będzie lepszy w terenie a gorszy na asfalcie a ze auto ma jeździć w terenie to tak go buduję W tym tygodniu ustawię kąty zwrotnic i będę się przymierzał do montażu dziś pospawałem całe mocowania resorów powoli lecimy do przodu Zwrotnice ustawione zamontowałem most założyłem koło żeby zobaczyć jak to wyszło auto stoi 10cm nad ziemią trochę siądzie ale będzie wysoko Panowie mam problema patrzcie foto i piszcie co się dzieje dlaczego wieszaki poszły do tyłu za blisko przyspawałem Edytowane 6 Grudnia 2013 przez szczepan250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 no ewidentnie pomyłka ... no ale nie myli się ten co nic nie robi, nie uwzględniłeś kolego tego że resor jak się ugnie to się wydłuży, obawiam się że nie tylko wieszaki do przesunięcia ale i przód bo cały most poszedł do tyłu o połowę tego co się resor wydłużył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 (edytowane) Masz racje tak myślałem wszystko się poszło ale jest ok z tego względu że most był zamontowany o 5cm bliżej niż był oryginał muszę złapać oryginalny wymiar z Patrola i wtedy to przerobię ale nie wiem czy wieszaki nie dać z przodu ze względu jak resor będzie siadał to będzie się oddalał ale fachowiec mówił ze będzie gorzej w terenie Pomyślimy śniegu dużo jest czas na przemyślenia Pomyliłem się o całe 7cm Postanowiłem przesunąć się do przodu o 7cm bo most jest za blisko misy olejowej Edytowane 7 Grudnia 2013 przez szczepan250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 tak jak Hugh napisal nie uwzględniłeś rozciągnięcia. Dlatego przy takich dalekoidących modyfikacjach najlepiej odrazu zakładać sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 etam sprężyny od razu, aczkolwiek jak kolega pisze że chce w teren go to faktycznie sprężyny fajniejsze, zwróć uwagę na to że wymiar z patrola niekoniecznie będzie prawidłowy, bo patrol ma inną masę i inaczej to się ułoży. ja bym dał wieszaki z przodu, nie sądzę że to aż tak dużo poprawia w terenie, a zawsze to lepiej zmieścić się na pasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Masz może i racje ale muszę zachować odległości oryginału bo ciągle będzie się składać bo resor się rozchodzi i tak muszę przesunąć się do przodu więc wieszaki zostawię z tyłu a jeśli będzie się źle prowadzić to nie będzie problemu żeby przerobić czy do tego typu zawieszenia zastosować stabilizator czy może panhard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 jak chcesz auto terenowe to jaki stabilizator i jaki panhard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.